Anita gefeliciteerd!!
Nien, bij ons komen de kindjes voor het eerst mee met 2,5 jaar, dan is het proberen of ze in de stoel willen, zo niet dan niet, eventueel met een “poppenspiegeltje” tandjes tellen en thats it.
Ik heb de afspraak bij de tandarts afgebeld, was misselijk vanmorgen en mijn keel voelt niet fijn, opgezette klieren ook, dus we blijven lekker thuis.
Ow en Nien kom is op met je temp vanmorgen!
Omdat ik toch tegen mezelf aan het kletsen ben mag ik wel ff klagen he?
Ben zooooooooooo misselijk weer :sick:
klaag er maar een eind op los hoor… alweer misselijk…ppff vermoeiend hoor.
Hier komt ie dan:
Tempupdate: 36.7 een voorzichte stijging. denk echt dat ik gisteren een eisprong heb gehad. en laten we nu woensdagavond geklust hebben… :thumbup: ik zei vanmorgen al tegen hubbie: niet voor niks weinig slaap gehad toen. Hopen we natuurlijk.
Ik denk vanavond voor de zekerheid nog een keer klussen (want dacht vorige cyclus ook te vroeg dat eisprong geweest was) en dan maar wachten.
Gr. Nienke
Whoei nou spannend weer! Hoop dat het idd je ei was en dat de resultaten prachtig mogen zijn! :inlove:
Ik denk trouwens dat de eerste november mama’s zich theoretisch gezien kunnen gaan aanmelden nu.
Zal ff uitrekenen of mijn banner ook anders wordt nu.
Nienke
Jet en Lieke nog 5 dagen tot NOD. Ik nog 13 dagen. En jij Marieke?
Nienke
Heb een maantje gekozen, omdat mijn eisprong met volle maan was, toepasselijk he?
Leuke banner en 1 dagje opgeschoten zie ik.
Tja en mijn NOD als ik uitga van 28 dagen dan is ie over 5 dagen.
Oh dat wordt dan een spannend dagje. dat is dus woensdag.
Ben 2 dagen opgeschoten :dance: dus dat betekent een cyclus van 30 dagen. toch netjes na die van 32 en 36 hiervoor. gaat eigenlijk steeds zo na de miskramen. steeds minder tot het op 29-30 dagen blijft steken.
Nienke
Ja maar als het een cyclus van 28 is dan word ik pas woensdag avond ongi, ennuh ik probeer te wachten met testen tot vrijdag. Of mijn misselijkheid moet aanwezig blijven, was de vorige maand ook vanaf vrijdag steeds misselijk.
Elke keer op woensdag ongi he? Tja dat kan ook niet anders als het 28 dagen is …duh! en je gelooft jezelf nog steeds? dat je pas op vrijdag test bedoel ik…
Ik ga het proberen, of het lukt dat weet ik niet :mrgreen:
Zo te lezen wordt het weer spannend voor een paar meiden hier!!
Lol, jullie raden nooit waar ik trek in had en wat ik nu zit te eten :mrgreen:
Uhm… augurken?
haha, pannekoeken?
Augurken idd :mrgreen:
Hopelijk een goed teken Marieke!!
Ik hoop met je mee
Ga nu Roos uit bad proberen te krijgen en richting schoonmoeder.