ik reageer voor mijn gevoel altijd met heftige emoties op de volle maan. maar verder word ik er niet zo vaak van ongesteld. daarentegen waren ik en mijn vrouwelijke huisgenoten altijd ongeveer tegelijkertijd ongi en vroeger was dat ook zo met mijn zussen. dat vond ik wel grappig.
onze cyclus is vast wel wat bijzonders. toch?
:eh:
ja, ik las ook al op een site dat de vrouwen in een (indianen)stam tegelijk hun menstruatie hadden. Ik denk dat die mannen dan net even op jacht gingen tegen die tijd
Heb gevoel dat vandaag mijn eisprong is. nog geen hoge temp gehad. maar denk morgen wel. kan er naast zitten natuurlijk. dan gaan we gewoon vrolijk verder.
Mariekeā¦ik moet al tijden de tandarts bellen voor een controle afspraak. Moet dochtertje ook maar mee de eerste keer. wanneer komen de kinderen op jouw werk voor het eerst mee gemiddeld? Ze krijgt ook weleens zoetigheid, dus lijkt me niet onverstandig.
Diana, ik las dat je denkt een menstruatie overgeslaan te hebben. waar baseer je dat op? gewoon nieuwsgierigheid hoor.
gr. Nienke
Anita gefeliciteerd!
Karin, ik kan je niet helpen met je vraag over de bbz, sorry.
Hier inmiddels op dag 4. Nog een paar daagjes en dan is het bloed weer weg en kunnen we dus weer verder. Net als mijn cyclus gaat ook mijn humeur op en neer. Zodra ik ongesteld word, ben ik somber. Tegen de tijd dat het over is krijg ik weer goede moed. Zo rond de klusdagen ben ik positief, zie ik het weer helemaal zitten. Tegen het eind van de klusdagen begin ik meestal wat onzekerder te worden. Die onzekerheid slaat in de twee weken daarop om in hoop/angst, dat wisselt per dag. Om dan vervolgens weer vooraan te beginnen als ik ongesteld wordā¦
Mijn humeur loopt dus gelijk op met mijn temperatuurcurve :mrgreen: Herkenbaar?
Dit is heel gek
Ik weet nog niet zeker of mijn cyclus 24 of 28 dagen is maar mijn banner is voor 28 dagen en we zijn gaan klussen alsof mijn cyclus 24 dagen is.
Ik had ook de nacht van 13 op 14 februari een steek in mijn buik en daar na was mijn afscheiding ook helder. Gelukkig die dag ook al geklust
Maar vannacht en nu ook heb ik elke keer krampen zoals ik wel eens heb als in ongesteld ben maar eigenlijk geen afscheiding
Kent iemand dit???
Visjeā¦kan je eisprong zijn. hoeft niet altijd gepaard te gaan met overduidelijk vruchtbaar slijm. ik heb het zelf ook niet duidelijk. heb zelden van dat rekbare slijm waar ze het weleens over hebben en dan toch echt wel mijn eisprong gehad.
Nienke
Grappig dat jullie het gister over de volle maan hadden, toen ik nog aan de pil was, was ik altijd met volle maan ongesteld. Daarna werd het een stuk rommeliger, maar sinds ik zwanger ben is dit wel al de tweede volle maan en ben ik toch wat angstiger op de een of andere manier, op die manier beinvloedt de volle maan mij :shifty:
Hoop nieuwe meiden, nu wordt het toch een stuk moeilijker om bij te houden voor me, maar, ik hou het wel allemaal in de gaten hoor
Mijn dochter is vandaag jarig, precies 11 jaar geleden lag ik nu te puffen, maar vooral te vloeken :silenced: :mrgreen:
Succes meiden! dat het snel raak is voor jullie allemaal! :-*
Gefeliciteerd Sterre! en veel plezier vandaag.
Gefeliciteerd sterre met je dochter
Kan nu even niet op iedereen reageren hoor.
Vandaag toch maar weer een test gedaan en die was en stuk duidelijker dan de testen van afgelopen dinsdag.
Bedankt voor jullie felicitatieās.
Helaas is de foto een beetje wazigā¦ maar hij is duidelijk toch?
Super duidelijk Anita!!
GEFELICITEERD!!!
gefelciteerd
yep duidelijk Anita :thumbup:
dringt het al een beetje door?
@nienke2 wrote:
Diana, ik las dat je denkt een menstruatie overgeslaan te hebben. waar baseer je dat op? gewoon nieuwsgierigheid hoor.
heel makkelijk: ik heb geen menstruatie meer gehad sinds 15 december dat is bijna 10 weken geleden.
aangezien mijn cyclus tussen de 4 en 5 weken duurt en ik niet zwanger lijk te zijn zal ik wel een menstruatie hebben overgeslagen en uiterlijk komend weekend ongi worden.
alhoewel ik ben er niet zeker van hoor. het is de laatste mogelijkheid voordat ik echt naar een dokter moet om er achter te komen. :eh:
@ allemaal,
Bedankt voor jullie felicitatieās.
Het begint nu wel door te dringen, we zijn er echt super blij mee.
@ Diana, wat gek dat je zo lang niet meer ongesteld bent geweest, lijkt me verwarrend! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!
@ Sterre, gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter !
Hoi!!
Gefeliciteerd Anita! Nu is het wel heel duidelijk zo he! :inlove: Geniet ervan!
Hier nog in de laatste daagjes voordat de rode duiveltjes in aantocht komenā¦ of nietā¦ Lijkt wel of je in zoān periode vreemde kwaaltjes krijgt, of zitten ze tussen de oortjes? Moet mezelf maar niet gek maken nu, dan kan het ook niet tegenvallenā¦
Liefs Jet
Sterre, gefeliciteerd. Wat gaat de tijd hard hĆĀØā¦
Anita, nogmaals gefeliciteerd. Die test is superpositief, geen twijfel over mogelijk.
Diana, vervelend zeg. Dan kun je nog beter ongi worden (of liever helemaal niet meer natuurlijk), maar nu weet je helemaal niet waar je aan toe bent.
Jetā¦ik wacht met je meeā¦ Ik probeer er ook steeds vanuit te gaan dat ik ongi word zodat de klap wat minder hard aankomt, en toch is de teleurstelling elke keer groot.
Ik ben me deze week toch moe. Echt. Ik val elke avond in slaap op de bank. Vast voorjaarsmoeheid, al hoop ik natuurlijk op wat anders. Maar daar ga ik nu niet van uit, tenzij het tegendeel bewezen wordt
Vervelend he dat je dan ineens zo moe kan zijn, ga je gelijk dingen achter zoekenā¦ Ik had het vannacht, werd ineens wakker, moest heel nodig plassen, had koude voeten, mn borsten deden vreselijk zeer gewoon steken, ongi-buikpijn en ik was ontzettend misselijkā¦ kon dr gewoon niet meer van slapenā¦ Jaja we zoeken nu overal wat achter :?
Gwoon nog even 6 daagjes volhoudenā¦
Karin, ben je ongesteld geworden? ik zie je banner op 30 dagen staanā¦
Ben echt benieuwd hoe mijn temperatuur morgen is. Denk echt dat ik vanmorgen mijn eisprong gehad heb. Niks aan slijm gemerkt, maar wel wat ongi krampjes.
Marieke ben je er ook te kletsen?
Denk dat ik op tijd op bed ga. nog 1 dagje werken, maar wel om 6 uur gaat de wekker.
Nienke
ja al een paar dagen hoor behoorlijk heftig ik hb een schoonmaak actie binnenin
Nee Marieke is er niet te kletsen, ben help mijn man is klusser aan het kijken, dan douchen en dan slapen, ik ben weer eens helemaal munt.
Morgen na tandartsbezoek ben ik weer van de partij.
Sweet dreams allemaal. :-*