negatief getest :?
He… bah. :hug:
Maar misschien toch te vroeg getest dan
Mamatally, succes vandaag bij de gyn.
Lieke ik weet het niet denk opzich niet tevroeg hoor want echt een goede cyclus met eisprong heb je volgens mijn gyn niet meer na 35 dagen en ik zit nu op dag 37…
ach ik had het opzich ook wel verwacht…
ga gewoon binnenkort nu een afspraak maken bij het ziekenhuis weer
Angel:
:hug: :hug: :hug:
Het is je nochtans zooooooooooo gegund meis !
liefs
Gerda
Gerda: dankje :-*
ach gelukkig weet ik dat het bij ons niet zo makkelijk gaat dus de teleurstelling is niet zo heel groot
Och meis, wat k*t… :hug:
Nou ja… wel weer fijn dat je nu niet meer in spanning hoef te zitten.
Op naar de ongi dan!
wat shit zeg meiden…
elke maand die teleurstelingen weer.
maar gelukkig ook hier en daar een zwangere
ff klagen hoor meiden
af en toe word ik zooooooooooooooooooooooooooooooooooo moe van die man van mij :shifty:
hij zit weer moeilijk te doen over een afspraak in het ziekenhuis :?
en dat terwijl ik hem vorig jaar al duidelijk heb gemaakt dat ik geen zin heb om weer 3 jaar lang zelf te proberen :shifty:
tuurlijk snap ik zijn standpunt ook wel dat hij zich nodig moet bewijzen en daar komt ook bij dat zijn laatste zaad onderzoek uitkwam dat zijn zaad helemaal super goed was enzo :think: :eh: :think: (die uitslag vertrouw ik dus nog steeds niet want onderzoek daarvoor was minder dan 2 miljoen zaadjes en allemaal niet bewegend en 2e onderzoek zou ineens 20 miljoen uitstekende zaadjes zijn…yeah right…) maar toch…
en ok we zullen waarschijnlijk dan best vaak naar het ziekenhuis moeten enzo (al denk ik dat ik vaker zal moeten dan hem…)
ach… moest gewoon even klagen…
angel :hug: balen meis ik had het zoooooo gehoopt voor jullie,
ik had afgelopen maand een cyclus van 37 met eisprong dus misschien nog hoop?
Karin: nee ik heb geen hoop meer dan heb ik nu toch postief moeten testen?
in de gebruiksaanwijzing staat ook 4 dagen voor je nod kan je er positief mee testen…
misschien te weinig hormonen, en nog een weekej wachten
geen id :think:
we gaan gewoon rustig :liar: afwachten :mrgreen:
anders gewoon afspraak maken in zkh, vind het eigenlijk belachelijk dat ze jullie zo lang laten wachten
ja eerst Darius maar weer zien te overtuigen :roll:
Angel, ik heb ook heel wat moeten zeuren (lees: weer niet raak dus depri zijn) hier om naar het ziekenhuis te gaan hoor. Mannen staan niet zo te springen, net of wij vrouwen wel staan te springen, maar dat even terzijde. En inderdaad, 3 jaar zelf proberen is gewoon heel lang.
Kom op zeg… als dat zaadonderzoek nou alles is. Wat wij vrouwen moeten ondergaan bij de gyn is vele malen vervelender!!
Maar, het heeft hier ook een poos geduurd voor m’n man overtuigd was.
Lieke: vervelend he dat mannen zo eigenwijs zijn
ARGH!! ik heb vandaag echt een pechdag geloof ik :think:
gisteren nog 150 op de rekening haal net wat boodschapjes bij elkaar misschien net 12 euro ga ik naar de klantenservice om 20 euro te pinnen (hebben hier geen automaat in de buurt :() heb ik niks meer op mijn rekening :shock: :shock: :shock:
dus ik :eh: onvoldoende saldo :oops: :eh: :think: nou dan ga ik thuis maar even op internet kijken
ligt die kl*** site er natuurlijk weer eens uit ARGHHHH!!!
nu hoop ik maar dat het gewoon een storing is en ik dus net op tijd de boodschappen binnen heb anders is het wel even balen (ben ook wel heel benieuwd waar het nu aan op is dan…naar mijn weten waren alle rekeningen al betaald namelijk :shifty: )
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: 1 rekening over het hoofd gezien :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :oops:
Ohhhhhhhhhhhh, Angel. Klinkt alsof dit echt zo’n dag is dat je beter in je bed had kunnen blijven (wat natuurlijk onmogelijk is met kinderen :mrgreen: )
klinkt goed de hele dag in bed :shifty: