Ohhh Angel… wat een baaldag zeg!!!
Ikzit ook een beetje te wachten op de maandelijkse-vt van de belastingdienst deze maand… :shifty:
Ik hoop dat je man toch goed reageert…
Ik snap inderdaad niet echt wat mannen nou te klagen hebben hoor… tuurlijk is het niet fijn dat je zaadjes in een potje moeten maar komop, hebben ze liever een hsg dan ofzo? Of leuk zo’n inwendige echo maar dan via hun uhm… :silenced:
Er zijn bij de man tenminste niet zoveel dingen waar het aan kan liggen allemaal…
Goeiemiddag!!
Ben ook weer klaar met werken dus meld me hier ook maar weer even, even lezen of er nog nieuwtjes zijn…
Angel, wat jammer een negatieve test, maar misschien ben je idd nog een beetje te vroeg met testen. Geen bloed geeft moed, zeggen we hier altijd he! :mrgreen: Vervelend dat je man niet zo staat te springen voor het ziekenhuis en de onderzoeken… Vind hij het niet nog vervelender dat jij er zo mee zit? Misschien een hele rare vraag hoor, maar mijn vriend die werd een beetje moe van mijn 4 wekelijkse depressie omdat ik weeeer ongesteld werd… Ik begon vreselijk aan mezelf te twijfelen of ik wel goed in elkaar zat… enne…
@Lieke74 wrote:
Kom op zeg… als dat zaadonderzoek nou alles is. Wat wij vrouwen moeten ondergaan bij de gyn is vele malen vervelender!!
en dat heeft mijn vriend van de week nog even bevestigd dat hij er zelf heel makkelijk vanaf kwam met een zaadonderzoekje en dat ze ze een keer gaan bekijken.
@Beppie wrote:
Ikzit ook een beetje te wachten op de maandelijkse-vt van de belastingdienst deze maand… :shifty:
Hier nog een.... :eh:
Misschien tijd voor een nieuw deeltje?
Is het alweer zover? :mrgreen:
Doen we dr ook zo’n NOD lijstje bij? Ben alleen niet zo handig daarmee… :oops:
Ik denk dat ik wel een lijstje kan maken…
Ben wel een beetje een nerd… :mrgreen:
Open je dan straks ook een nieuw topic? Kun je dat lijstje er straks meteen in plakken toch? Zal je wel ff wat werk opzadelen :lol: