ok ik ben misselijk / heb het zuur heb met vlagen last van mijn (.)(.) ik zaag het hele regenwoud weer om :oops: (snurken)
maar goed ik ga gewoon volhouden (hoop ik :lol:) tot zaterdag om niet te testen :mrgreen: (voor zelfde geld neem m’n lichaam gewoon een loopje met mij en gooi ik weer een test weg niet dat die nou zo duur zijn :lol: maar toch…)
Beppie: spannend
ik merk echt helemaal niks van een ei
Wel spannend allemaal.
En 63 dagen :shock: , bah das lang, ook niet leuk.
Ik geef je gelijk dat je voor de cyclus van 39 dagen gaat.
Waren die testen maar goedkoper. Ik heb nu expres niks thuis liggen, zodat ik niet in de verleiding komt om te vroeg te gaan testen :oops: .
Kost handen vol geld.
Ik zit zelf nu op dag 35. Maar ik zie het overtijd pas in gaan na 39 dagen.
35-35-32-MK-42-36-39-??
Ik dacht ook dat je na een HCG juist heel vruchtbaar was en die kans moest aangrijpen om zwanger te worden :think:
Ik voel me al een paar dagen niet ;lekker, maar dat kan door van alles komen.
En buiten dat ben ik 3 x zwanger geweest en ik heb alle 3 de keren geen klachten of verschijnselen gehad. Wist echt pas dat ik zwanger was door een positieve test en het uitblijven van mn ongi.
Gek he? dat de 1 wel heel duidelijk zn ei voelt en de ander niet!
Ik ga er nu vanuit dat het zo is, maar het kan net zo goed nergens op slaan…
Maaaar, ik had wel weer een medium hoge temp vandaag, ik was nog bang dat hij niet hoog genoeg was, omdat de temp die ik stieukum ingevoerd had 0.1 graad hoger was, maar het maakte niks uit. :mrgreen:
Ik doe wel weer ff een grafiekje! leuk! :inlove:
En Lieke, hebben jullie een mooi kindje gemaakt? :-*
Beppie, ja hoor, baby’tje is gemaakt Jij ook toch? Mijn temp is deze maand een beetje een puinhoop en daardoor zegt FF nu dat mijn eisprong afgelopen vrijdag was, terwijl ik toen nog niet eens een positieve ovulatietest had, dus ik denk dat ik ook even ga smokkelen met de temp, want eisprong op vrijdag klopt echt niet !
Jet, ik weet niet of je dit nog leest, maar heel veel sterkte straks bij je onderzoek.
Angel, je maakt het wel spannend hoor. Ik had al lang getest, maar ik heb dan ook geen geduld (meer).
Ik heb Boa al lang niet meer gezien hier, alles goed?
zo om het iets minder spannend te maken heb ik maar de 39 daagse cyclus gepakt :mrgreen:
Ja Lieke, wij hebben ook een heeeel mooi kindje gemaakt :mrgreen:
Nu maar weer wachten.
Jammer dat het tempen niet klopte, maar je hebt ook wel een heel goede andere methode, fijn dat er ovutesten zijn! Dan weet je het tenminste zeker.
Haha Angel, puik plan :mrgreen:
Haai ladies…
Nou ik was natuurlijk op van de zenuwen vanmiddag en ben op de tafel al meteen in de stress geschoten door te hyperventileren. Dus je raad het al, laten stoppen met het onderzoek. Baal nu achteraf wel als een stekker maar t ging echt niet. Komt gewoon door die nare ervaring van een paar jaar terug, met het spiraaltje zetten. Dus volgende week weer naar de gyn, kijken wat nu te doen… Maaaaar dan gaan we nu maar even profiteren van mn vruchtbare tijd, misschien zijn we nog op tijd… :mrgreen: en dan maken wij het 3de babytje!
Angel sterkte met wachten… ik duim voor je :thumbup: :thumbup:
Verder nog nieuws aan de horizon??
Ow en Lieke, trek je absoluut niks aan van mijn slechte ervaring hiermee… Heel veel vrouwen zien het als vervelend, maar niet zo erg hoor! Ik ben heel kleinzerig denk ik, vind een eendenbek of een inwendige echo al verschrikkelijk… :? , uhm denk ik? weet ik wel zeker…
Oh Jet wat balen!
Ik ben benieuwd wat de gyn voor oplossing heeft…
misschien een roesje?
Klus-ze dan maar
Mn vriend had in eerste instantie al gevraagd of ik niet onder narcose kon, maar dat doen ze natuurlijk ook niet zomaar… We zullen het wel weer zien, ik ga proberen me dr niet zo druk om te maken maar dat valt natuurlijk niet mee!
Heb natuurlijk ook maar weer gelijk de ovutestjes uit de kast gehaald, nog geen goeie streep te zien, maar zit ook op dag 12 pas, dus t kan nog…
Jammer dat het onderzoek niet gelukt is, maar kom op Jet, even baby nr. 3 maken, jullie zorgen er gewoon voor dat die HSG helemaal niet meer nodig is :mrgreen: !
Wat ik me nog wel afvroeg, ik las een tijdje terug dat ze je progesteron aan de lage kant vonden? Doen ze daar verder niets mee dan?
Denk zelf dat het bij mij misschien ook aan de lage kant is door mijn korte cyclus, maar dat is nog even afwachten, volgende week maandag moet ik bloed laten prikken.
Beppie, Jet, Angel, en alle anderen, we willen over een jaar onze mooie baby’s hier showen toch? We gaan er voor.
Ja dat klopt. Ik heb in de eerste cyclus toen bloed laten prikken op dag 23 oid, en die was toen aan de lage kant. De volgende cyclus was het wel in orde, ik heb geen idee wat voor waardes hoor maar de gyn zei toen dat ik het even nog een keer moest prikken om te checken.
Zou idd een goeie zijn, kunnen we straks met zn allen door naar de 9-maanden mama’s, wordt dan wel januari denk ik… :think:
Maar Lieke, jouw ei was nu toch later? Dan is je cyclus toch ook iets langer?
Go wannabe mama’s, GO!
:mrgreen:
Volgens mij is het een goede maand. :dance:
Jet, klopt. Gek genoeg is mijn cyclus nu 27/28 dagen ipv 24/25 (en die 24/25 dagen was het zonder uitzonderingen al een half jaar).
Maar mij hoor je niet klagen .
AAHHHHH ik wil testen!!! adem in, adem uit… nee ik wil nog steeds testen :shifty:
tja… ik had allang getest
doen wa je gevolel ingeeft, heb je je ei ook niet gevoeld?
Angel, wat houdt je tegen?
bang dat ik “tevroeg” test ik heb heel de tijd zo’n rot cyclus
ok ik heb nu een aantal dingen waarvan ik zeg ja ik zou weleens zwanger kunnen zijn… maar wil ik het niet gewoon te graag :shifty:
@Angel & Luna wrote:
bang dat ik “tevroeg” test ik heb heel de tijd zo’n rot cyclus
ok ik heb nu een aantal dingen waarvan ik zeg ja ik zou weleens zwanger kunnen zijn… maar wil ik het niet gewoon te graag :shifty:
Hi hi Angel, ik zie nog een zwangerschapssymptoom want je schrijft,
Ik wil het NIET gewoon te graag… (maar ik snap 'm wel hoor).
We wachten allemaal in spanning tot jij positief gaat testen