Wannabe mama's! Deel 3

Angel, heb je in deze cyclus je eisprong ergens bemerkt of heb je getempt? Ik zou zo’n 2 weken na de eisprong testen, maar als je niet weet wanneer deze was is het best lastig om in te schatten wanneer je kunt testen.

Ik zie nu dat je je cyclus gezet hebt op de kortste tot nu toe, 31 dagen, klopt dat? Tja… je zou een testje kunnen doen maar de kans is groot dat het te vroeg is aangezien de cycli ervoor best lang waren.

ik heb idd 31 dagen aangehouden

ik heb wel een aantal keren een vaag streepje gehad op de ovulatie test, maar geen overduidelijke dus weet niet wanneer ik dan een eisprong zou kunnen hebben gehad :?

en dat was rond 20 maart dus dan zou ik…op z’n laatst (ik heb tot de 21e getest) vrijdag 4 april 14 dagen na de “eisprong” zitten

dus zou ik nu net 1 dag overtijd kunnen zijn :think: (ok volgend weekend op z’n vroegst testen dus :eh: dan zit ik op dag 41 volgende zaterdag)

Spannend Angel, ik zou inderdaad ook wel een langere cyclus aanhouden… des te kleiner is de kans op teleurstelling…

Sterkte met wachten dan maar! en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hoi meiden,

Natuurlijk een negatieve test gister in het ziekenhuis… anders was ik het wel komen vertellen hoor! :mrgreen: Ergens wist ik het ook wel maar toch hou je steeds weer stille hoop. Overmorgen dus die echo, en dan maar hopen dat er niks te zien is… Wat dan ook nog vervelend is… We moeten deze cyclus het veilig doen zodat ik niet zwanger raak (het lukt al anderhalf jaar niet maar oke…) Zit nu in mn vruchtbare periode, merk ik ineens de slijmpjes op waar jullie het hier altijd over hebben. Heb ik noooit en nu ineens wel, apart he?

Angel, misschien is je ei wel later geweest maar heb je toen niet meer getest, vervelend he als je cyclussen zo wisselen… Zou het idd proberen nog even aan te kijken met testen maar de ervaring wijst uit dat wachten niet meevalt he! .

Lieke, hoop dat een langere cyclus dan geluk gaat brengen dit keer!

en voor de andere meiden een :-* en een goed weekend!!

niet testen valt idd niet mee zeker als je zoals mij een hele berg testen in huis hebt… maarja aangezien mijn cyclus zo’n zooitje is wacht ik wel

Spannend Angel. Ik zou idd een paar dagen wachten met testen.

Ik ben pas zwanger geweest en dat was helaas een miskraam geworden.

Ik heb ook onregelmatige cyclussen. Mijn vriend wilde graag dat ik toen op dag 32 testte en die was negatief. Dus ik dacht niet zwanger te zijn.

Echter na 3 dagen nog geen ongi. Toch weer getest op dag 35 en toen was ik dus wel zwanger.

Je kan dus denk ik beter je langste cylus nemen of het gemiddelde van al je cyclussen.

Ik duim voor je op een positieve test.

Succes.

Dat wachten en onzekerheid valt ook vaak niet mee.

@jet1981 wrote:

Zit nu in mn vruchtbare periode, merk ik ineens de slijmpjes op waar jullie het hier altijd over hebben. Heb ik noooit en nu ineens wel, apart he?

Sorry voor de vraag maar… hoe moet het voelen of er uit zien? Dik of dun en dradig?? Ik weet het niet meer… zucht…

Het lijkt een beetje op eiwit, en het is dradig, en het kan inderdaad veel zijn. Snap je het?

Jet, dat is een goed teken ! Maar mag je na de HSG ook niet zwanger worden dan? Vanwege het contrast of zo?

Dat is wel balen zeg, dat je een ronde moet overslaan, net nu je slijmpjes hebt ontdekt. De gynaecoloog heeft het donderdag ook opgenoemd trouwens, dus het staat mij ook nog te wachten. Ik hoop voor je dat het meevalt.

oei gemiddelde is 42 dagen… :shifty:

dat is pas volgende week zondag…

langste cyclus is geen doen dat is 63 dagen :shock:

Angel, dat is balen zeg.

Maar je hebt echt geen enkel idee wanneer de eisprong was (geen vruchtbaar slijm of iets dergelijks gezien)? Ik :thumbup: :thumbdown: voor je.

@ Lieke Heb nu wel mn eisprong gehad denk ik, heb er verder ook niet meer naar om gekeken, niet getempt of getest. Dus daarna zal mn vruchtbare periode wel over wezen. De volgende cyclus mag het weer wel dus dan gaan we aan de klus hihi… We zullen het wel zien morgen, misschien maak ik me drukker dan nodig is, zou ook wel weer typisch ik zijn :?

@ Maris Idd waar Lieke over schrijft, heb het normaal nooit maar had het nu ineens wel…

Lieke: nee ik heb echt geen id

wow 63 dagen :shock: dat is echt lang :frowning:

Lieke en Jet: bedankt!! :thumbup: :mrgreen:

Nu ga ik daar ook op letten! hahaha :wink:

Wihihi… ben een beetje giechelig… :lol:

Heb stiekum voor morgen (alvast, smokkelaarster ik 8) ) ook een hoge temp op FF gegeven en als dat zo is… dan heb ik mn ei gehad op vrijdag…

En op donderdagavond geklust… :dance:

(nou dus maar hopen op die temp morgen… :eh: )

Jet, ik vraag me ook af waarom je na de HSG niet zwanger mag worden? Ik dacht altijd dat je dan juist extra vruchtbaar was!

Angel, kun je die allerlangste cyclus er niet gewoon tussenuit halen dan? Als die het gemiddelde zo omhooghaalt? Dan heb je wel een beter beeld…

Ik ben Knocked-up aant kijken hihi, lekker toepasselijk :mrgreen:

hm… scheelt maar heel weinig met of zonder die 63 daagse cyclus

zonder die 63 daagse cyclus is het gemiddelde 39,4

met die 63 daagse cyclus is het gemiddelde 41,8

alleen de cyclussen na de 63 daagse cyclus is ook 42

:x

en als ik kijk naar na 35 dagen heb je geen goede cyclus of eisprong zou ik dus nu al kunnen testen :silenced: :shifty:

Oh man wat irritant…

Tja, je kunt een paar dingen doen.

Wachten tot je zwangerschapskwaaltjes krijgt…

Testen en negatief testen en wachten op je ongi en dus de nieuwe ronde

Testen en negatief testen en denken: volgende week test ik weer

Testen en positief testen. en dan feestvieren.

En natuurlijk nog veel meer andere dingen… maar goed… ik zou zelf het allereerste doen, en toch tot zondag wachten. Nu heb je in ieder geval positieve spanning… toch? :shifty:

:lol: ja ik ga tot zondag wachten het kan nu nog alle kanten op :?

en wachten op zwangerschapskwaaltjes…laat ik dat maar niet doen haha

toen ik zwanger was van Luna had ik die pas rond dag 60 :roll: (alhoewel ik dat toen nog niet eens echt erkende maarja zomaar uit het niet moeten rennen naar de wc :sick: was ook niets voor mij :mrgreen: )

hahaha, tjee! pas na zo’n tijd joh? hihi, nou je weet het niet he, misschien krijg je nu wel sneller last omdat het de tweede is? :lol:

Ik heb trouwens (.)(.) als kanonskogels :silenced: vooral van mn tepels heb ik last… dus ik ga er eigenlijk wel een beetje van uit dat ik in ieder geval een ei gehad heb inmiddels (normaal heb ik dus echt never nooit last van mn (.)(.)) De laatste keer dat ze zo gevoelig waren was in december, en toen werd ik inderdaad flink ongi in januari…