succes lieke
Lieke succes
Haaai allemaal! :-*
Hoe ist hier?
Lieke, hoe was het bij de gyneacoloog? Je zal straks vast wel een bericht postenā¦
Mamatally, heb jij nog nieuws??
Lieke⦠ben zo benieuwd hoe het wasā¦
Leuk om een ander zn grafiekje te zien
Hier vanmorgen weer hoge temp trouwens :think: dus misschien is er toch een ei geweest⦠gister extreem laag 34.4, dus zou dan de dip kunnen zijnā¦
Pffft ben vandaag de hele dag in Utrecth geweest, een informatiemiddag hosten, ben op. Spiertjes doen zeer van het lange op hakken staan haha, lekker bankhangen vanavond en tv kijken.
Zit nu aan stoofvles dat ik gister 5 uur op had staan :drool:
Beppie, doe je ook aan ovulatietesten? Hopenlijk wel genoeg geklust voor de zekerheidā¦
Zondag voor het laatst geklust dus denk dat dat iets te vroeg was dan⦠maar ach wie weet heeft Vriendlief sterk zaad haha.
(zodalijk voor de zekerheid nog maar even denk ik⦠:oops: )
Ik gebruik geen ovutesten, deze ronde nog niet.
Als ze volgende ronde weigeren te āmetenā dan wil ik dat wel.
Hoi Allemaal,
Hoe is het met iedereen?
Ik heb een hele poos geen computer gehad dus kon helaas niet mee lezenā¦en heb er nog geen tijd voor gehad om bij te lezen!
In ieder geval hoop ik voor Lieke dat het goed is gegaan bij de gyn!
Ik ben inmiddels ruim 5 weken overtijd en de onderzoeken lopen nu via de huisartsā¦Hier ook bijna een jaar bezigā¦En mijn partner krijgt volgende week een zaad onderzoekā¦Ik moet nog twee weken wachten en dan gaat de huisarts opnieuw bloed prikken om te kijken of er toch een zwangerschap aanwezig isā¦Vorige week vrijdag een dubieuze test bij de huisarts gehad met urine maar de bloedtest wees niets uitā¦En doet het dat over twee weken nog niet dan mag ik naar de gyn!..Ik ben allang over dat gestress heen maar heb me wel 3 weken lang geergerd waarom ik maar niet ongesteld wordtā¦Maar we wachten maar weer af!
Ik lees het later allemaal bij!
Hallo,
Hier ben ik dan.
De echo zag er goed uit, er was een follikel die binnen 3/4 dagen zou gaan springen, mān eisprong komt eraan dus.
Verder wordt er progesteron bepaald en daarvoor moet ik een week na de eisprong bloed laten prikken. Dit controleren ze om te zien of ik een āgoedeā eisprong heb gehad want de gyn vond mān cyclus wel aan de korte kant. Verder hebben ze een kweek gedaan om te zien of ik ooit chlamydia heb gehad, want dit kan de vruchtbaarheid in negatieve zin beĆĀÆnvloeden. De kans dat het positief is, is klein. Maar het moet wel uitgesloten worden. Ook wordt mān manās zaad onderzocht.
Ik ben blij dat we de stap hebben gezet en ik ben benieuwd wat het oplevert.
WW⦠wat balen zeg, dat je maar niet ongesteld wordt. (behalve natuurlijk als het voor een zwangerschap is. :hug:
Ik dacht ga toch even gauw kijken of Lieke al gepost heeft⦠:mrgreen:
Fijn dat de echo er goed uitzag, nu weet je wat de komende paar dagen te doen staat he! Heb je al een wat rustiger gevoel erover nu je toch al een onderzoek heb gehad?
@jet1981 wrote:
Ik dacht ga toch even gauw kijken of Lieke al gepost heeft⦠:mrgreen:
Fijn dat de echo er goed uitzag, nu weet je wat de komende paar dagen te doen staat he!Heb je al een wat rustiger gevoel erover nu je toch al een onderzoek heb gehad?
Ja⦠toch wel.
Dus dit weekend gaan we āgewoonā even een baby maken, hebben we bedacht

Jaaaah super! Moet je doen! :inlove:
hier nog niks⦠maar goed ik heb ook hele lange cyclussen gehad :think:
prettig weekend
Fijn dat alles goed was Lieke!
En nu inderdaad lekker een baby maken hihi :dance:
Yes⦠ik heb een positieve ovutest⦠Beter kan niet hĆĀØ, in het weekend
Deze maand is mān cyclus wel spontaan langer, deze zal nu 27/28 dagen zijn in plaats van 24/25 dagen. Hoop dat het geluk brengt.
Jet, hoe was het gisteren ?
Lieke, fijn dat het goed gegaan is bij de gyn. Succes dit weekend :mrgreen:
Angel, spannend voor jou! :thumbup:
WW, wat een gedoe. Vorige keer (3 jaar geleden) had ik ook zoān lange cyclussen. Balen hoor!
Beppie, je weet maar nooit. Als ik terug kijk op mijn eerste zwangerschap, dan was het wetenschappelijk onmogelijk dat ik toen zwanger geraakt ben. Maar ondertussen loopt er wel een mannetje van anderhalf hier rond in huis!
Wetenschappelijk onmogelijk?? :mrgreen: Mooi is dat! haha
Ik had weer een hoge temp vanmorgen⦠maar ff zegt nog geen ei gespot te hebben.
Lieke! :dance: en nu jullie best doen maar weer
Ja⦠we doen ons best :mrgreen:
Beppie. FF zal na 3 hoge temp een eisprong aangeven.
deze maand is mijn temperatuur extreem laag! heb al een hele poos 36.5.
Normaal had ik geen 2 dagen dezelfde temperatuur.
Ben nu toch wel benieuwd of er ineens een stijging komt over paar daagjes!! (al laat ik wel weer een paar nieuwe thermometers aanrukken hier, omdat ik nu begin te twijfelen of de thermometer niet kapot is⦠)
:dance: nog niks te bekennen :mrgreen:
maar durf ook niet te testenā¦
hoeveel dagen zal ik aanhouden dit was mijn cyclus afgelopen jaar:
44/33/33/32/45/63/49/49 (2007)
39/31/ (2008)
angel van welke cyclus ben je nu uitgegaan, hoeveel dagen?