Kep ook niet zoveel te melden…
Ik had gehoopt dat ik een ei had gehad, maar vanmorgen was mn temp zelfs lager dan anders…
36.44… en daar was ik een beetje boos over dus ik heb nog maar eens op snooze gedrukt en 10 minuten later was het wél 36.62…
Hahah, maar goed, de eerste keer meten telt denk ik dan…
Dus ik heb maar 2 dagen een hogere temp gehad.
Terwijl ik toch echt overtuigd was van een eisprong…
Maar goed, mn lichaam kan me voor de gek houden, en de thermometer is al oud. Als het deze ronde niet gelukt is koop ik misschien een nieuwe.
Ik kan ook niet meer op ff op mn werk, gister lukte het nog wel… Ze hebben er nu de surfcontrol opgezet, maar goed dat ze kok nog niet afgeschermd hebben! :mrgreen:
Alvast succes morgen Lieke!
En Jet, wat super dat ze even gaan testen, het zou toch wet zijn als je toch zwanger blijkt te zijn en het wordt verpest door de foto…
Bij mij zijn de :evil: er weer. Maar heb de moed absoluut niet laten zakken. Ik heb besloten heel positief te blijven en het is gewoon de volgende ronde raak
Hen gelukkig wel ander goed nieuws want ik word in oktober tante :lol: :lol: :lol:
Kan niet wachten tot ik mijn eerste neefje of nichtje vast mag houden
Hey Visje! jammer van deze maand, maar goed dat je positief blijft! gefeliciteerd met je neefje of nichtje! :-*
Ik wil jullie voor de grap mijn grafiekje wel laten zien… :lol: vind ik leuk
Die witte rondjes komen trouwens door de zomertijd… beetje onzin van mij, maar ik doe deze ronde net alsof ik om 5.30 temp ipv 6.30. Dan kan ik het in het grafiekje zien.
Ik kan eigenlijk vanaf nu wel weer de normale tijd aanhouden… :roll:
Ik ben dus eigenlijk maar wat aan het aanklooien, maar ach, tis de eerste keer
@ Beppie, geeft FF helemaal geen eisprong aan? Of misschien komt het nog? Je lichaam zal toch wel moeten wennen aan de Clomid…
@ Visje Gefeliciteerd tante in spe… Nog even en dan is het mama in spe!
Beppie, 't is een beetje een berglandschap hè… je temp. Ik denk dat je eisprong nog moet komen, of je temp moet vanaf morgen blijvend omhoog schieten. Wat Jet ook zegt, je lichaam moet misschien nog aan de Clomid wennen. Gaan ze je cyclus trouwens ook met echo’s volgen? Of voorlopig alleen de Clomid? Hoop dat je snel een blijvende hoge temp hebt, 9 maanden graag !
hoi hoi
kennen jullie mij nog :oops:
morgen mijn nod spannend
ik verwacht er alleen helemaal niks van ga dus ook niet testen morgen eerst maar kijken of ik echt overtijd ga wat ik eigenlijk niet verwacht
:think:
Tuurlijk!
Het is alleen zo rustig hier, de meesten zitten in de klus of wachtdagen…
Wel fijn dat je zo nuchter ben vandaag, dat scheelt toch wel… Maar ik ga toch een duimpje draaien oke? :thumbup: :thumbup:
Angel schreef:
kennen jullie mij nog
Ja hoor meis !!!

En ik ga onwijs hard voor je duimen !
Ik begin NU :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
liefs
Gerda
Ik duim voor je mee ! ! :thumbup: :thumbdown:
Het zal je misschien al een paar keer gevraagd zijn, maar heet je echt Lieke? Vind dat nl zo’n mooie naam… :mrgreen:
zo heet je niet echt toch? had ik namelijk ook al een keer gevraagd omdat ik het ook een leuke naam vind.
Populaire naam he… Staat wel in mn top 10 hoor! :mrgreen:
:mrgreen: thnx voor het duimen ik hoop dat het zal helpen :-*
Zeg, wie is dat nu die hier post? ene Angel… :shifty: :liar:
:mrgreen:
Goed dat je gaat wachten, stress schiet ook niet op… ik hoop dat je lang je hoofd koel kan houden
Ja, mn temp is een bergladnschap… maar misschien omdat ik nog een beetje zoekende ben naar de ideale omstandigheden…
Die allereerste hoge temp kwam van de clomid, dat stond op ff als bijwerking van de clomid. En tja, geklooi met de tijden helpt ook niet mee…
En een feestje vrijdag :shifty: voelde me er zaterdag helemaal raar van (ja zoveel alcohol ja… slecht ben ik… was wodka, NOOIT meer!) dus was zondag misschien ook nog neit helemaalnormaal…
En zo kan ik er nog wel vanalles bijverzinnen.
Ik ga er in ieder geval vanuit dat het niks wordt deze maand, lijkt me heel verstandig
Ze gaan helaas ook niks meten deze ronde , ik verwacht, als ik niet ongi word, dat ze wel echo’s en/of bloedtesten gaan doen, zo niet, dan ga ik dat zelf wel vragen.
Lieke, is jouw grafiekje de eerste 2 weken strak, op de tiende? (ze hebben wel voorbeeldjes op FF, maarre… dat is in fahrenheit :lol: )
Truste allemaal :-*
Beppie, nee m’n temp is is de eerste helft zeker niet “strak”.
Even kijken of ik deze cyclus (nog geen eisprong gehad dus) kan laten zien.
mogguh
nog niks te bekennen hier wel buikpijntjes dus zal vast niet lang duren (wat ik dan opzich ook best prettig vind want dan heb ik weer een korte cyclus gehad)
ik duim voor je angel
Angel.
Ik moet over een uurje naar de gyn. Ben best een beetje zenuwachtig.
Tot later.
succes Lieke!!! :hug: :-* :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: