Ik ben overigens even gestopt met tempen. Ivm die baarmoederecho van aankomende maandag mag ik niet zwanger raken deze cyclus.. dus heeft het tempen geen zin. Alleen nu zit ik dr heel erg mee in de maag... stel nou dat ik nu zwanger ben? Ondanks de bloeding van vorige week en ondanks de negatieve testen.. Ik zal niet de eerste wezen toch? Moet ik toch maar even over gaan bellen denk ik...
ik zal voor je duimn dat de echo niet meer nodig is..
Jet… ik zou het toch even checken inderdaad. Je weet het nooit. Misschien kunnen ze voor de zekerheid hcg bepalen voor die tijd? Maar even overleggen kan in elk geval geen kwaad. Sterkte in elk geval, want ik weet dat je er erg tegenop ziet.
Als ik zelf dat onderzoek een keer moet ondergaan, laat ik het maar over me heenkomen. Kan nooit zo vervelend zijn (en dan spreek ik voor mezelf hoor!) als een gastroscopie. Zo’n maagonderzoek waar je een slang moet doorslikken en er in de maag wordt gekeken. Wat een drama vond ik dat. Ik ga nog liever 10 x bevallen… echt waar. En ik moet in mei weer zo’n gastroscopie ondergaan (als ik niet zwanger ben natuurlijk), vreselijk.
Dat klinkt ook niet fijn nee… Laten we dan maar de duimpjes draaien dat jij dan die gastroscopie niet hoeft te ondergaan, en kan uitkijken naar een bevalling! Kerstbaby weet je nog? Ik zal morgenochtend eens bellen naar het ziekenhuis hoe ze dat toch nog kunnen checken voor de tijd.
Dat klinkt ook niet fijn nee… Laten we dan maar de duimpjes draaien dat jij dan die gastroscopie niet hoeft te ondergaan, en kan uitkijken naar een bevalling! Kerstbaby weet je nog? Ik zal morgenochtend eens bellen naar het ziekenhuis hoe ze dat toch nog kunnen checken voor de tijd.
Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben 22, bijna 23 en ik wil heel graag een kind. Ben sinds februari gestopt met de pil en slikte de pil nog geen eens 1 jaar. Vorige maand al flink bezig geweest met het uitrekenen van mijn eiersprong en dacht toen dat het gelukt was. Ik had enorme steken aan mij rechterzij en echt 1 week last van ongesteldheidspijn. Toen 3 dagen beetje bruinboedverlies en de 4e dag werd ik ongesteld. Jammer. Deze keer weer in de weer met het uitrekenen van mijn eiersprong maar wist niet vanaf wanneer ik moest tellen naar mijn laatste ongesteldheid. Dus dan maar iedere dag klussen rond de ovulatie en deze was waarschijnlijk 30,31 maart of 1 april. 30 maart had ik enorme steken in mij rechterzij en dit was echt niet normaal meer. Ik weet zeker dat het een eiersprong was. Vandaag maar weer even klussen en dan wachten of er resultaat is… Kan bijna alleen maar daar aandenken… of het is gelukt?? Wat zijn jullie ervaringen???,…
Nog even terugkomend op mijn twijfeltje over een evt zwangerschap. Zit nu op dag 7 en heb dus 8 dagen gelee voor het laatst getest, zou het uberhaupt nut hebben om morgenochtend een test te doen? Of zou hij dan toen ook positief geweest moeten zijn?
Wat balen van de negatieve testen zeg! Maar goed: geen bloed geeft moed :mrgreen: Hopen dat het alsnog positief wordt!
Mamatally, wat een gedoe: pas na een paar maanden een pos. test. Ik zou er echt gek van worden!
Jet, ik zou gewoon een test er tegenaan gooien maar ik ben dan ook zo’n enorme test-muts, met een giga-voorraad in huis :oops:
Hier weer een gekke situatie: ben ik wel mooi op tijd ongi geworden (na 21 dagen) maar het duurt al bijna 9 dagen. Gelukkig is het vandaag een heel stuk minder waardoor ik maar een mini-verbandje in heb. Het is echter nog steeds niet helemaal over. :roll:
En mijn temp. is ook erg vreemd aan het doen. Gisteren 36,3 vandaag 36,7 Snap er dus helemaal niets van.
Het is overigens wel de eerste ronde, dat ik de teunisbloemolie niet meer slik (na een half jaar slikken) Misschien dat het daaraan ligt?
Hier weer een gekke situatie: ben ik wel mooi op tijd ongi geworden (na 21 dagen) maar het duurt al bijna 9 dagen. Gelukkig is het vandaag een heel stuk minder waardoor ik maar een mini-verbandje in heb. Het is echter nog steeds niet helemaal over. :roll:
En mijn temp. is ook erg vreemd aan het doen. Gisteren 36,3 vandaag 36,7 Snap er dus helemaal niets van.
Het is overigens wel de eerste ronde, dat ik de teunisbloemolie niet meer slik (na een half jaar slikken) Misschien dat het daaraan ligt?
Vervelend zeg zo’n lange menstruatie… Hoop voor je dat het snel ophoudt want de klusdagen komen er dan weer aan toch?
De teunisbloemolie slik je toch om de cyclus wat langer te krijgen? Kun je daar zo ineens mee stoppen dan? Je lichaam zal er vast wel aan wennen, misschien daarom de schommelingen.
Alles kan Jet. Test kan ook laat pas positief zijn.
Ik heb het al vaker verteld, maar ik heb in november 9 dagen na m’n (wat ik toen dacht) menstruatie positief getest.
Was dat ook een normale menstruatie? ik had 2 dagen helder rood, meteen al en 2 dagen kleine beetjes bruin. Maar volgens mij is daar ook geen pijl op te trekken…
Alles kan Jet. Test kan ook laat pas positief zijn.
Ik heb het al vaker verteld, maar ik heb in november 9 dagen na m’n (wat ik toen dacht) menstruatie positief getest.
Was dat ook een normale menstruatie? ik had 2 dagen helder rood, meteen al en 2 dagen kleine beetjes bruin. Maar volgens mij is daar ook geen pijl op te trekken…
Ja… was normaal met 4 dagen bloedverlies wat voor mij een normale menstruatie is (ook geen lichter bloedverlies dan normaal of iets dergelijks). En het begon ook precies op de dag waar ik het verwachtte.
omdat ik al 3 dagen een vetpositieve ovulatietest had, dat heb ik normaal nooit. Een ovulatietest kan ook positief zijn als je zwanger bent, dus ik had zo m’n twijfels. Ik heb toen ook maar een zwangerschapstest gedaan, positief dus. Een week later ging het helaas mis.