Mamatally nog van harte met je zoon! Lekker druk dagje gehad gister zeker, wel altijd gezellig he! Ik zie vandaag je NOD, een test nog even uitgesteld?
Mamatally, van harte nog met je zoon!
Ondertussen al ? Beterschap!
dankjewel :)
ja was erg drukek dag maar we leuk.
vandaag misselijk wakker geworden... al 2-3 daagjes beetje beurs ( zoals blauwe plek) gevoel onderin mn baarmoeder ter hoogte van schaambeen.. en afentoe steekjes....
en pijn aan mn boobies, maar dat heb ik ook als ik ong moet worden.....
nog steeds niet :evil: :evil: ...... dus ik :pray:
ja met 4 maanden meen ik . teste ik pos met ene thuis test.
de 1e maand al pos met een bloedtest uiteraard.
omdat wij heel veel bezig waren met het zwanger worden , en ik bij mijn vorige zwangerschappen steeds laat wit dat ik zwanger was kreeg ik bij mijn vorige huisarts een bloedtest…
Mamatally, Grrrrrrrrrrrrr. sommige huisartsen. Ze zouden zelf eens in die situatie moeten zijn. Maar dan komt het misschien goed uit dat je een afspraak bij de gyn hebt… wellicht kunnen zij een bloedtest doen als je nog niet ongesteld bent geworden.
Normaal gesproken heb ik op dag 12/13 m’n eisprong, dat zou dus over 2/3 dagen zijn, maar ik heb nog helemaal geen vruchtbaar slijm… :think: De vorige cyclus was dat toch echt duidelijk aanwezig 4 dagen ervoor. Ik wacht maar af.
Mamatally, Grrrrrrrrrrrrr. sommige huisartsen. Ze zouden zelf eens in die situatie moeten zijn. Maar dan komt het misschien goed uit dat je een afspraak bij de gyn hebt... wellicht kunnen zij een bloedtest doen als je nog niet ongesteld bent geworden.
pff t is wat!
ben er verdrietig van... zou mijn lijf me dan zo voor de gek kunnen houden? of ben ik nu eindelijk na 3 jaar wel weer zwanger....
het is niet anders dan nog even wachten...
als ik aankomend weekend nog steeds niet ong ben.. dan probeer ik toch nog ene thuistest.
onze zoon is dan logeren bij opa en oma... en dus zijn mijn man en ik alleen thuis....
ik zou haast denken dat het zo moet zijn deze maand..
ik heb precies mijn vruchtbaar slijm in de gaten gehouden.
vanaf dag 1 de eerste 2 weken dagelijks geklust.. vanaf mijn vruchtbaar slijm om de dag gemiddelt.. ( soms stiekem wat meer haha)
braaf net het klussen met kussen onder mn billen en benen in d elucht nog een kwartiertje blijven liggen.. ( je weet nooit waar t goed voor is )
Hoe gaan jullie om met het uur tijdsverschil ivm het tempen?
FF heeft een berekening, waardoor je kunt zien wat je temp zou zijn als je op de tijd meet waarop je normaal meet (sorry, ben een beetje onlogisch :think: )
Omdat ik nu een uur vroeger meet, zou mn temp lager kunnen zijn.
Als het klopt, dan zit ik nu op dag 2 met hoge temp…
Eerst gemiddeld 36.5, nu gemiddeld 36.8…
Ik zou al blij zijn als ik uberhaupt een ei gehad heb :roll:
Beppie, ik heb m’n temptijden niet aangepast en temp dus om ± 6.30 uur (wat dus eigenlijk 5.30 uur is wintertijd). Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit, misschien dat er de eerste ochtend wel een tempverschil kan zijn. Ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: .
En om op je eerste vraag terug te komen, maar dat is nu wel duidelijk denk ik. Ik temp al maanden, scheelt weer huiswerk dat ik anders van de huisarts had meegekregen.
Dat zou nog eens wat zijn he… als je al zo lang aan het proberen bent en de arts zou je wegsturen met: ga nog maar 3 maanden temperaturen :shock:
Wat wel fijn is, het is bijna donderdag
Ben benieuwd of je morgen een hoge temp hebt dan… dan dus een ei zonder slijm… :think:
Waar ik overigens benieuwd naar ben… ik meen ooit gelezen te hebben dat je temp 1 dag voor je ei een flinke daling kan hebben… Omdat je normaal gespoken pas naderhand kan zien of je een ei gehad hebt lijkt het me onlogisch (dus verkeerd gelezen? )
@Beppie: ik duim voor je!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Over de temperatuurdaling: Ja heb ik ook gelezen, of dat het juist een beetje stijgt… Nouja, ik weet het allemaal niet meer, ik blijf gewoon rustig tempen en klussen, dan zien we het wel
Met het tijdsverschil reken ik niet om naar de andere tijd hoor. Ik temp elke dag om 08:15. het gaat er om dat je minstens een paar uur slaap gehad hebt toch? dus 1 keer een uurtje… (bij mij was het toevallig bij allebei de dagen 36.6 graden).
@Mamatally: ik duim voor je dat je zwanger bent!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Beppie, inderdaad kun je een flinke tempdaling hebben ten tijde van je eisprong, of net ervoor. Ik heb dat zelf de afgelopen tijd een paar keer gehad (van 36.6 naar 36.3 ineens) maar zeker niet in elke cyclus. Als je alleen je temp bijhoudt is het moeilijk inschatten inderdaad, maar ik gebruik ook ovulatietesten en in combinatie met het bijhouden van mijn temp kan ik m’n eisprong vrij nauwkeurig inschatten…
We gaan het beleven, ben benieuwd wat ze op de echo zien donderdag.
Ben ook weer klaar met werken, dus tijd om hier weer even bij te lezen…
Lieke, is wel goed dat je je “huiswerk” al mee kan nemen donderdag, ben je in ieder geval goed voorbereid en kan hij/zij ook qua temp. even kijken hoe alles loopt. Ook wel fijn dat je nu voor je ei zit, wordt die ook gelijk even bekeken op de echo.
Mamatally, ik duim voor je mee… en gewoon gaan drammen hoor bij de huisarts als je het niet meer trekt,anders zit je er veels te veel mee in de maag… Als het al een keer eerder is voorgekomen dat je zwanger ben zonder positieve test… Was je toen ook overtijd? of werd je wel ongesteld?
Beppie, volgens mijn gyn. maakt het niks uit hoelaat je tempt. Als je het maar doet voordat je opstaat en genoeg slaap hebt gehad. Maar volgens mij zijn de meningen daar ook weer over verdeeld.
Ik ben overigens even gestopt met tempen. Ivm die baarmoederecho van aankomende maandag mag ik niet zwanger raken deze cyclus… dus heeft het tempen geen zin. Alleen nu zit ik dr heel erg mee in de maag… stel nou dat ik nu zwanger ben? Ondanks de bloeding van vorige week en ondanks de negatieve testen… Ik zal niet de eerste wezen toch? Moet ik toch maar even over gaan bellen denk ik…