Wannabe mama's! Deel 3

Ahhhh Karin :hug:

jeetje karin dat is balen :hug:

Karin :hug: kan me voorstellen dat je je vastpint op je gevoel. als je wel ongi wordt, moet je toch echt ff knop omschakelen…

Nienke

Hè, verdorie Karin :hug:

He balen zeg! :hug:

:pray: Nog voor je mee…

AAhhhhhh Karin… :hug:

Karin, wat balen voor je! :cry:

Goeiemorgen…

Ik ben weer ongesteld geworden net… Lijkt wel of mn cyclus steeds langer wordt… Weeeer een nieuwe ronde…

Karin en Jet :hug: ik zal opnieuw voor jullie gaan duimen … :frowning:

Mamatally! het zou een leuk verjaardagskado zijn voor je zoontje, een brusje erbij
Ik hoop echt dat het je lukt, dat niet focussen... ik vind het verdomde moeilijk

ik heb een digitale test gedaan van cb.
die was negatief ( gister )
ik KON het niet laten! maar de teleurstelling was groot pffff.

wie weet is het alnog pos. van t weekend..... maar durf er niet op te hopen..

op naar de volgende ronde dan maar :(

Is 5 dagen voor NOD niet erg vroeg dan? Misschien blijft je ongi nog weg vant weekend? :thumbup:

Oh Mamatally… Je bent al net zo eigenwijs als ik om zo vroeg te testen.

En de digitale CB test geloof ik ook niet zo heel vroeg positief hoor.

Dus je weet het nooit :pray:

Jet… wat balen toch weer hè :hug:

Op zich wel positief dat je cyclus wat langer wordt toch ?

Wat zegt de gynaecoloog er trouwens van, of worden er nog onderzoekjes gedaan?

Is 5 dagen voor NOD niet erg vroeg dan? Misschien blijft je ongi nog weg vant weekend?

ik ben gewoon eigenwijs....
wil zo graag , word er gek van.....

hier in de buurt pas weer een pasgeboren baby gevonden in de bossen...
ik heb zoiets van waarom?!waarom iemand die het niet verdient zwanger , die daarna dr kindje dumpt als oud vuil...

en dr zijn zoveel meiden die zooo graag willen maar waar het niet lukt.....

Bij mij is het nu ook weer helemaal feest.

Als we de volgende cyclus zwanger worden, worden het kerstkindjes of eventueel januaribeebs!!!

@mamatally wrote:

Is 5 dagen voor NOD niet erg vroeg dan? Misschien blijft je ongi nog weg vant weekend?

ik ben gewoon eigenwijs…

wil zo graag , word er gek van…

hier in de buurt pas weer een pasgeboren baby gevonden in de bossen…

ik heb zoiets van waarom?!waarom iemand die het niet verdient zwanger , die daarna dr kindje dumpt als oud vuil…

en dr zijn zoveel meiden die zooo graag willen maar waar het niet lukt…

Ach meis… ik herken het helemaal, dat gevoel. Toen ik afgelopen weekend weer ongi werd heb ik ook wel dingen geroepen uit frustratie.

“Waarom worden anderen zwanger terwijl ze er helemaal niet op zitten te wachten”… etc. etc. Het is ook heel moeilijk als je zo graag wil. En dat gevoel wordt alleen maar erger. Maar ik moet zeggen dat ik toch wat relaxter ben nu we er morgen mee naar de huisarts gaan.

Maris, we gaan voor een kerstbaby. ! :pray:

wij gaan volgende maand naar de dokter mocht ik ongesteld worden…

na bijna 3 jaar zou het toch eens raak moeten zijn :frowning:

ps maris… een kerstbaby is wel erg leuk!! , we duimen!!!

ja zou wel erg leuk zijn, maar bij mij wordt het dan een januaribeeb… 26 december plus 1 week is net nieuwjaar :wink:

Maar ja, wie weet joh… wordt het pas augustus 2012 :lol: hahaha

Lieke,

De eerste onderzoeken zijn afgerond daar konden ze niks uit halen. Heb nooit een soa gehad, heb een regelmatige cyclus(wijkt af en toe 2 dagen af maar die zitten tussen de oortjes denk ik…) , heb een eisprong elke cyclus, samenlevingstest was goed, zaadjes van mn vriend zijn oke. Dus nu rest mij alleen de baarmoederecho nog en die vind ik echt niet leuk… Had gehoopt daar onderuit te komen door nu gewoon zwanger te wezen maar helaas… T schijnt na die echo dat je extra vruchtbaar bent, dus dat moet mij er maar doorheen slepen… :?

Jullie gaan morgen naar de dokter he? Vaak laten ze je nog even aanmodderen, tenminste dat was bij ons zo. Hij wilde ons zo nog een jaar laten lopen terwijl ik het gevoel had dat het niet helemaal goed zat. Vriend heeft toen goed aangegeven dat ik er psychisch heel erg mee rond liep en dat heeft geholpen… Hoop dat ze jullie ook een beetje op weg kunnen helpen… :-*