Wannabe mama's! Deel 3

He… jammer Maris.

Maar dag 1 is de dag dat je rood bloedverlies hebt. Bruin mag je geloof ik dan niet meetellen.

Ik moet even om mezelf lachen :lol: . Deed net de kastdeur open, valt m’n hele voorraad met ovulatietesten en zwangerschapstesten eruit. Kan wel een winkeltje beginnen hier. En dan heb ik ook nog andere besteld want "je weet maar nooit’. :oops:

Nou ja… mocht ik zwanger raken binnenkort, dan verloot ik de overige testen onder de wannabe mamma’s…

of is dat in strijd met de regels van het forum?

oh mooi, dan hoop ik dat het nu snel komt, des te eerder ben ik er vanaf en kunnen we ECHT gaan beginnen! (hoop ik :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: )

@Lieke74 wrote:

Ik moet even om mezelf lachen :lol: . Deed net de kastdeur open, valt m’n hele voorraad met ovulatietesten en zwangerschapstesten eruit. Kan wel een winkeltje beginnen hier. En dan heb ik ook nog andere besteld want "je weet maar nooit’. :oops:

Nou ja… mocht ik zwanger raken binnenkort, dan verloot ik de overige testen onder de wannabe mamma’s…

of is dat in strijd met de regels van het forum?

whaha hoe wil je gaan loten? ik bied me alvast aan :wink:

voor die loting meld k me ook aan…

al hopen we dat het niet meer nodig is na deze week natuurlijk :pray:

Spannend, mammatally!! :mrgreen:

Genoeg geklust deze maand? :wink:

ik heb mijn slijm in de gaten gehouden…

goed geklust en op de dag dat ik merkte dat ik rekbare sliertjes kon maken ( sorry voor de details) extra geklust…

heb nog geen kwaaltjes… ( of onderdruk ze)

beetje kramp achter mijn litteken van mijn kz.

eetbuien en beetje misselijk…

normaal deze tyd van mijn cyclus pijn aan mn boobies…deze keer niet…

probeer me met andere dingen bezig te houden… en me niet te focussen op mijn nod

Spannend Maris en mamatally :thumbup: :thumbup:

Hihi Lieke, je ziet er wel de humor van in :smiley: ennuuhhh, ik heb altijd pech met loterijen, maar wil wel meedoen hoor. Heb zelf ook nog een voorraadje ovutesten, vandaag nog een negatieve trouwens.

lekker weertje hier…hele dag al natte sneeuw. Heeft weer als voordeel dat ik veel in huis gedaan heb en wat rotklusjes op de computer.

Hallo, daar ben ik weer…

Jammer zeg Maris :-*

Hier ook nog geen nieuws… Geen duiveltjes gespot… Heb gister voor t laatst getest, kan wel bezig blijven maar heeft volgens mij weinig nut of wel? Ben niet in mn hum vandaag… BAH! en mn cyclus wordt ik ook al niet wijzer van…

Hi ik meld me ook aan voor de loterij, heb nog nooit wat gewonnen maar je weet maar nooit :lol:

Hier niets te melden ben aan het wachten op mijn NOD maar dat duurt nog meer als een week

Mamatally spannend hoor het is zo zaterdag

breekt in

Nog geen Karin-nieuws of ben ik nou errug ongeduldig :shifty: :mrgreen: ???

• Breekt uit*

ik keek ook al een paar keer :oops:

Hallo, ik ben weer terug!

We hebben een heerlijk weekend gehad! Helaas wel weer ongesteld geworden op 2e paasdag. Het positieve, is dat deze ronde 21 dagen was… en dat valt binnen “normale” normen, hoera!

Nu maar weer aan de klus voor de volgende ronde, ronde 19 inmiddels alweer.

Karin, je maakt het wel heel spannend hier!!!

karin waar blijf je nou pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase test positief!!! :pray: :pray: :pray:

Haha ik ben ook al zo nieuwsgierig :mrgreen:

:pray: :pray:

Mamatally! het zou een leuk verjaardagskado zijn voor je zoontje, een brusje erbij :mrgreen:

Ik hoop echt dat het je lukt, dat niet focussen… ik vind het verdomde moeilijk :lol:

Ik meld me ook aan voor de loterij hahaha, wel met tegenprestatie dan, een paar scheetige sokjes ofzo :inlove: :wink:

Blij voor Johanna! hij mag nog wel een pietsje langer die culcys toch? Offe, blijf maar lekker gewoon wég! :silenced:

En ja… waar blijft karin… :pray:

Lieve dames, heb net getest, maar helaas negatief. :cry: Sorry ben een beetje van slag. Had zo’n goede hoop deze maand. Nou laat de duiveltjes maar komen

:cry: ooh meid …

zolang de duivels er niet zijn, hou nog even de hoop :pray:

:frowning:

wat ontzettend rot voor je meid :hug:

geen bloed geeft moed dus we blijven duimen :pray:

Karin :hug: balen meid