Heb je bij de nuvaring meteen weer een normale cylcys dan Maris?
Dan kan verschillen toch?
Lieke :hug: ondanks dat je het verwacht had… nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar.
Ja, ten minste mijn vorige cyclus was gewoon 29 dagen.
heb verder ook geen ont-ring-verschijnselen gehad naar mijn id.
Goede 2e paasmiddag dames,
Maris, misschien een idee om je templijst (of misschien die van de vorige keer ernaast) op te schrijven. dan is het beter te bekijken van hoe en wat.
Hier niet getempt vanmorgen, want ben op stap geweest. half vier op bed en om 6 uur tempen lijkt me niet erg handig.
Verder vandaag rustig dagje. lekker bankhangen enzo. echt gezinsdagje…hihi, heeeeeerlijk burgerlijk.
gr. Nienke
Nienke; ik heb via de website die je me pbde en via vruchtbaarheid.org 2 grafiekjes, van vorige en deze maand. Ze zien er totaal anders uit omdat mijn temp deze maand hoger is. Vorige maand op dat 16-19 de eisprong, maar deze maand heb ik vandaag voor het eerst een schommeling van 0.4. Ben benieuwd of ik woensdag gewoon ongi word, en wat er dan uit de nieuwe grafiek komt!
Maris, ik heb ook schommelingen hoor. soms zit er in de lage periode zelfs een temp die ook in de hoge periode zou kunnen passen. Ik kijk dan maar naar het gemiddelde. Bij mij schommelt de lage tussen de 36.3 en 36.7 en de hoge tussen de 36.7 en 37.0
zucht heb ik weer, wil ik testen, keurig plassen in potje, 15 sec gewacht. Begint te knipperen. Stopt met knipperen en komt een boekje te voor schijn.
weet ik nog niks. T was de enige test die had :twisted:
Haaaiii
Ik ben dr hoor!! Nog steeds geen nieuwtje, helaas. Vanmorgen weer een negatieve test, heeft ook eigenlijk geen zin he… maar toch eigenwijs. Temperatuur blijft ook bij mij aan de hoge kant, 37.1 vanmorgen. Vandaag net als de rest van Nederland naar de Ikea, Intratuin enzo geweest. Heeeeeeeeerlijk! Helemaal in mn element… Alleen die babykamertjes he… Te leuk om al naar te kijken… Zo genoeg over mij…
Lieke, toch weer balen he… :hug: Nieuwe ronde nieuwe kansen maar weer! Blijft rot maar toch positief blijven! Hoop dat je er met je hubbie ook een beetje uit gaat komen, en in het ziekenhuis misschien wat meer duidelijkheid kunt krijgen… :-*
Maris ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbup: Nog een paar daagjes!
Nienke… Heerlijk zo burgelijk toch? Kan ik ook echt van genieten! Is dr al een eisprong uitgekomen met je temp?
Dat is balen Karin.
Ik heb hier nog testen in overvloed… maar daar heb je nu ff niks aan.
Morgen beter nieuws hopen we.
Karin, dat is balen… Morgenochtend maar vroeg naar de winkel toe! Duim voor je… :thumbup: :thumbup:
Oh Karin! wat balen… een boekje? ist zo’n digitale?? geen idee hoe dat werkt… maar zal wel een foutmelding zijn dan? Get! morgen snel naar de winkel!
Jet, nog niks he… tja, om de woorden van marieke te gebruiken… geen bloed geeft moed lekker afleiding gehad vandaag in ieder geval :mrgreen:
Ik ga vanaf morgen tempen… toch maar… want dat clomid verhaal is toch lastig… ik vind het eigenlijk zonde om er verder niks aan te doen en maar wat aan te klooien/ klussen terwijl ik aan de hormonen zit…
Wil er wel wat extra voor doen, want hoe korter die hormonen hoe beter natuurlijk…
Voel me wel heel vaag, beetje depri, nergens zin in, lusteloos, last van mn darmen, heel ergveel lekkere trek :mrgreen: . Maar tkomt wel weer goed, en je weet waarvoor je het doet (en dat rijmt hihi)
Ben al de hele dag aant kokken… uit verveling :eh:
Karin balen hoor ik hoop dat je morgen beter nieuws hebt :hug:
Karin… en en?
Jet?
Ik heb net een afspraak bij de huisarts gemaakt voor a.s. donderdagochtend.
Misschien loop ik op de feiten vooruit, maar een afspraak bij de gynaecoloog heb ik ook alvast gemaakt op 3 april, kan ik altijd nog afzeggen als de de huisarts andere plannen heeft.
Oh Lieke kun je een afspraak maken met de gyn zonder doorverwijzing? of ga je die juist vragen donderdag? is je man nu overstag, of moet je hem meeslepen ?
Hier weer een lage temp en de bekende ff site heeft ook de eisprong aangepast. we zijn in ieder geval al druk aan de klus. misschien te vroeg, maar omdat de cyclus tussen de 28 en 35 kan liggen zullen we wel moeten.
Karin…weet je al meer?
Gr. Nienke
Lief dat jullie allemaal zo meeleven, ik heb nog niet getest. Ik wacht tot manlief thuis is. Mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden dan zal dat na 18.00 zijn
breekt in
Karin; , ik hoop het zo voor je :-*
breekt uit
dag dames… fijne pasen gehad?
ik heb 2 dagen mijn huis vol visite gehad… dus even mijn gedachten op iets anders dan babys maken kunnen zetten
al kwam mn vriendin met dr dochter van 9mnd… * verlieft* wat t weer wat moeilijker maakte…
zaterdag is mn zoontje jarig , word alweer 3 jaar!!!
en die dag verwacht ik mijn menstruatie…
het zou wat zijn als ik zwanger zou blijken op die dag ofniet??
dadelijk lekker de stad in… shoppen voor t feest! we maken er wat groots van! 3 jaar is wel heel speciaal ( net als 1,2,4,5, enz haha)
dames die aan het klussen zijn : klus ze ik duim voor jullie!!
Mamtally, dat zou zeker speciaal zijn.
(als het deze maand raak is ben ik op dezelfde dag uitgerekend als bij mijn dochter. die is overigens wel 1,5 week te laat geboren)
gr. Nienke
oh nienke…
dat is spannend dan!
ik ga voor je duimen… :thumbup:
jij komt eerst, bij duurt het nog wel minstens 2 weken…
De duivels staan voor de deur, maar ik krijg de deur niet open… :lol: Ben benieuwd of het vandaag al doorbreekt of morgen, is nu ‘bruin’(eet ze, dames!!)…
en, nog een vraag… moet ik dan vandaag als ongi-dag nemen? dus weer dag 1 van nieuwe cyclus??
Volgende maand beter, maar had niet anders verwacht!