Lieke: :hug: :hug:
Andere dames, succes met wachten
helemaal niks nog
Karin, ik hoop dat jij beter nieuws gaat brengen hier
Jet, jij ook
En alle anderen natuurlijk.
Beppie, lees nu jouw verhaal pas. Fijn dat je al zo snel Clomid krijgt. Dan heb je het idee dat er wat gebeurt hè. Misschien slaat het al heel snel aan
Nou, hier nog geen :evil: Ik hoop dat ze snel komen, dan kunnen we weer door!
Karin: :thumbup:
Beppie, lekker gevoel dat je direct aan de gang kunt met Clomid neem ik aan? ik hoop voor je dat het op de juiste manier aanslaat (weet niet precies hoe het werkt)
Maris, jij was toch net gestopt met de pil? sorry hoor, ik lees zoveel verhalen hier op KOK. hopelijk duurt het niet te lang voordat alles op regel is.
Vanavond gezellig avondje alleen met man. das een tijd geleden en deze week was ook elke keer wel 1 van ons weg. dus doei we gaan ff romantisch doen! :inlove:
gr. Nienke
Nienke: nee, ben januari stopper van nuvaring.
Heb nu al weer 2 maanden mijn temp. bij gehouden. Eerste keer was het al vaag wanneer er een eisprong zou zijn, maar deze keer is het heel raar! Alleen maar 36.8,36.9 of37.0 om de dag ongeveer. De laagste meting was 36.6, maar alles scheelt ongeveer 0.1 graad… :?
Vrolijk Pasen dames!
Lieke, nog steeds niks?? Vervelend he!! Een negatieve test bevestigt dan weer je gevoel dat het mislukt is… ik hoop dat je snel opnieuw kunt beginnen… Manlief al gesproken nu?
Jet&Karin! spannende dagen voor jullie!!
Nienke, ik mag toch hopen dat je ei nog komt ja… is wel erg vroeg anders… :think:
Wel lekker romanstisch geweest gister? :inlove:
Angel heb je inmiddels eigenlijk al een duidelijke ovu-streep gehad?
Ik voel me momenteel lekker! Geen idee of de clomid aanslaat, maar ik heb nergens last van in ieder geval. Het gevoel dat je weet dat je het ergens voor doet, is een heel fijn gevoel! eindelijk niet meer in het wilde weg klussen, en na ieder krampje een eisprong of een ongi denken te voelen :eh: :roll:
Ik vind het wel moeilijk om te bepalen vanaf wanneer we moeten klussen.
Clomid zrgt ervoor dat er in plaats van veel eitjes een klein beetje, 1 eitje helemaal tot volwassenheid groeit. Clomid zogt dus voor een eisprong. De gyn zei na 10 tot 14 dagen.
Maar ik weet dus niet of dat 10 dagen na de eerste clomid, of 10 dagen na de laatste clomid is… Ik ga er nu maar vanuit dat het na de 1ste pil is, dan zitten we altijd goed, maar moeten we wel langer verplicht doorklussen. Maar ach, daar komen we vast wel overheen
Goeiendag!
Meld me ook weer even op deze eerste paasdag! Vrolijk Pasen meiden!
Nienke, romantisch avondje gehad gisteren? T was ook nog eens volle maan he!
Nog 1 dagje te gaan voor mij… Vanmorgen natuurlijk even een test gedaan maar negatief, kon het echt niet laten… Morgen weer een poging
Hallo allemaal,
Even voorstellen, ben Tammi, 31 jaar, sinds n maandje getrouwd en ongeveer 2 maanden echt aan het klussen voor n klein wondertje
N paar jaar geleden is door n kijkoperatie echter vastgesteld dat mijn eileiders niet echt open waren. Toen hebben ze met laser één kant iets of wat kunnen openmaken.
Een jaar of 3 later is met een hysterosalpingografie vastgesteld dat alles in orde was lijkt me raar, maar oké, ik klaag niet
Normaal zou ik in mei een nieuwe hysterosalpingografie hebben…
Ik heb meestal een normale cyclus van 28 dagen, de laatste twee maanden merk ik echter dat ik soms n dag vroeger ben…
Deze maand heb ik echter van vlak na mijn ovulatie heel pijnlijke tepels, en met heel pijnlijk bedoel ik dat zelfs kleding al bijna pijn doet…
Niet mijn borsten voorlopig , echt enkel mn tepels…( we hebben genoeg geklust rond de juiste dag … )
Ik heb dit nooit voorheen gehad, wel zo n dag of 3 voor mijn NOD , maar nooit vlak na de ovulatie …
Heeft iemand hier ervaring mee???
Ik durf echt nog niet te veel te hopen, want het is toch wel elke keer balen als het dan niet zo is hé
Anyway : Zalig Pasen meiden
Vrolijk pasen allemaal! :mrgreen:
Voor veel zijn het spannende dagen!! :mrgreen: Hoop dat er ten minste Ãemand met goed nieuws komt! :mrgreen:
vrolijk pasen nog
Beppie: nee gisteren zijn we de hele dag weg geweest en heb ik dus niet kunnen testen en vandaag door alle hectiek vergeten te testen :oops:
ik denk dat ik er morgen gewoon nog een test tegenaan gooi en als die geen 2e streepje geef zal ik vast afgelopen dagen een ei hebben gehad (hoop ik :shifty: )
Voor de zekerheid wel geklust dan hoop ik Angel?
Welkom Tammi!
Welkom Tammi! Ik heb geen ervaring daarmee, misschien iemand anders? Hoop dat je veel aan het forum zult hebben!
Verder heb ik (nog steeds) niks te melden… Vreselijke zere borsten en krampjes in de buik, beetje moe en opgeblazen gevoel… Heurt dr weer bij he… Zo uitgeklaagd! :lol: Mja morgen nog een lekker dagje vrij!
Beppie: ja we hebben wel geklust (dus nu maar hopen dat er een ei is geweest)
Jet… waar ben je?
Hier zoals verwacht gisteren ongi. Gelukkig dat ik er niet op hoef te wachten, kunnen we weer door naar ronde 17.
Vanmorgen had ik ineens 37,2 graden, het hoogst tot nu toe, was 0,4 hoger dan gister.
Snap echt helemaal niets van mijn cyclus…
Lieke: succes deze ronde!! :mrgreen:
He Maris, dat ziet er veelbelovend uit toch? Soms gaat de temp vlak voor de NOD nog wat tienden omhoog bij een zwangerschap. :thumbup: :thumbdown:
Lieke; Ik gok dat ik niet zwanger ben, deze maand niet geklust tijdens de vruchtbare dagen (ten minste die hier in de banner staan) en in de temperatuur alles ongeveer gelijk en nu pas ineens 0,4 hoger. Moet overmorgen ongi worden, dus als nu de eisprong is…???
Ik snap het niet meer hahaha Maar goed; ik heb weer geduld
wat me trouwens wel op valt: vorige maand was mijn temperatuur zo’n 0,3 graden lager dan deze maand…
Oh ja… sorry, was even vergeten dat je nog maar net bent gestopt met de nuvaring. Dan moet je cyclus misschien nog regelmaat krijgen. Maar misschien heb je dan net je eisprong gehad, even de komende dagen je temp afwachten. Heb je wel gepaasklust :lol: de afgelopen dagen?
nee, ben januari stopper van nuvaring. vorige maand gewone cyclus gehad,(omdat ik eerst 1 echte menstruatie wilde afwachten) nu zouden we deze maand voor het eerst echt gaan klussen, maar toen kreeg ik spit (tot 2 keer toe), dus daardoor niet geklusd. Nu vandaag wel, maar niet met het idee: ja nu ga ik zwanger worden.
Maar wel hogere temp, dus ik weet het gewoon niet deze maand. Is sowieso rommelig geweest.