@Irene: :lol: Ik zou precies hetzelfde gezegd hebben!! Hopen dat ze het er bij laat!!
@sylly: binnen 24 uur ben je hier helemaal ingeburgerd!! :mrgreen:
@Johanna: veel plezier dit weekend!!!
Ik heb nog even een vraagje: heb het al eens gelezen, maar kan het zijn dat je eisprong bijv. 1 dag voor of zelfs tijdens de menstruatie is??
(kan het topic niet meer vinden, dus denk dat het ergens halverwege in een topic ter sprake is gekomen)
Johanna veel plezier
Sylly welkom
@Ireen scheelt een boel dat je (aanstaande)man dit goed hebt kunnen bespreken. Vind je voicemail echt super, denk dat ze daar niet van terug heeft.
@sylly Welkom hier, je zult snel genoeg ook mee kunnen praten over streepjes denk ik :lol:
@johanna veel plezier, ga je nog eieren zoeken??
Hier heb ik ook een paar dagen vage streepjes op ovulatie testen, begon dinsdag, moest zo goed kijken dacht eerst dat ik het me verbeelde. We hebben wel geklust toen en woensdag was het een iets duidelijker streepje maar ook niet echt super. We waren toen te moe om te klussen. En gisteren weer zo’n niet super duidelijk streepje maar wel geklust dus hopelijk hebben we goed geklust
:x hier weer een vaag streepje :?
Hmm dat schiet ook niet echt op he Angel? Voel je ook nog niet iets van een eisprong opkomen?
Lieke hoe is het vandaag??
Sylly welkom en veel plezier hier op het forum, hoop dat je er veel aan zult hebben!
Nienke… :hug: Vervelend is dat he? Lijkt ook wel of je er meer op gaat letten nu, maar onze tijd komt ook nog wel!! :inlove:
Hier niet veel byzonders eigenlijk, niks te klagen… Ook geen goed teken he…
Oh ja… Willen jullie even meerekenen?
1 maart ongesteld geworden
normale cyclus van 23 dagen (maar daar kan ik me nu eigenlijk ook niet op vastpinnen :? )
dan moet ik nog 2 dagen toch?
Hieronder staan dr 3… :shock:
Jet: nee helees voel ik niets van een eisprong
klopt hoor nog 3 dagen anders is het een 22 daagse cyclus
het is 23 dagen en die dag erna ongesteld
of
22 dagen en 23e dag (ofwel 1e dag) ongesteld
Wat dom zeg, dat had ik ook zelf kunnen bedenken eigenlijk he… Ik snapte dr ff niks meer van! Dan nog maar even een paar daagjes geduld hebben… Vorige keer was ik 2 dagen overtijd erg vervelend…
Tis wel handig als je een eisprong voelt… Maar ja dan moet je t maar even af met de ovulatietestjes he… Hoop dat ze je snel een beetje duidelijkheid geven!
Hallo lieve wannebemama’s
Ik doe even een ego berichtje…
Vandaag naar de gyn geweest, weer inwendige echo gehad, baarmoederslijmvlies héél dun, 10de cyclusdag. Zou dus al meer opgebouwd moeten zijn.
Kralenkrans gezien, ik heb dus PCO. Alle bloedtesten waren inmiddels al gedaan, sperma ook goed, dus ik heb clomid gekregen. Mocht meteen beginnen :inlove:
5 dagen slikken nu, dan binnen 10-14 dagen eisprong, als ik niet ongesteld wordt of geen eisprong heb gehad, moet ik weer opnieuw beginnen met clomid, maar dan een dubbele dosis.
Eigenlijk ben ik wel blij nu, er wordt eindelijk iets gedaan! Het traject is nu gestart…
Allemaal hele fijne dagen alvast, ik kom hier morgen terug, ga nu even clomidverhalen zoeken op kok. :-*
Fijn zeg dat er nu actie wordt ondernomen! Hoop voor jullie dan ook snel resultaat!! :inlove: :inlove: :-*
Jet: ik vind ook nog altijd lastig cyclus berekenen
ik tel meestal teveel dagen :shifty: (ik tel de 1e dag menstruatie ook vaak nog mee :doh: )
ik hoop ook snel op duidelijkheid
Beppie: fijn dat er iets gedaan word
@Lieke74 wrote:
Ik moet morgen werken, dus genoeg afleiding. Maar ik reken absoluut nergens op!
Jet… ikvoor jou… !
Karin… jij ook nog 2 dagen?..
Beppie, ik heb nog geen afspraak gemaakt hoor… Nee… dat zou te ver gaan. Ik heb alleen geïnformeerd wat de wachttijd is. Nu nog een goed gesprek met m’n man.
ik denk wat later hoor ik ga ook pas over nod testen
, iedereen die in spanning zit of op een posi ovutest zit te wachten ik

Karin oh spannend morgen je nod
wat denk je zelf?
Spannend hoor Karin! Hou je ons op de hoogte?
Lieke? waar ben je?
Goedemorgen trouwens…mijn site waar ik de tempen invul zegt dat ik 3 dagen geleden een eisprong heb gehad. lijkt me wel erg vroeg voor mijn doen. Ff afwachten, soms verandert ie het als ie meer gegevens heeft.
wie vroeg het van eisprong vlak voor of na de ongi? theoretisch gezien kan het niet geloof ik, maar er zijn wel vrouwen bekend waarbij het zo is. Met een luteale fase (tijd tussen eisprong en NOD) van minder dan 10 dagen wordt het moeilijk om zwanger te raken, omdat er dan niet genoeg tijd is om in te nestelen…
He, wat een rot ovu testen zeg. ik ga van de week beginnen, maar heb de goedkope, dus eigenlijk verwacht ik er niet teveel van (lees: ook van die vage streepjes).
Druk weekend, dus ik zal er niet veel zijn.
Groetjes Nienke
Hallo.
Hier ben ik dan. Gisteren nog een hele hoge temp… Vanmorgen toch weer een daling. Test was vanmorgen bovendien negatief. Dus ik verwacht morgen ongesteld te worden 0. Maar ik had dit wel verwacht na al die vage testen. Helaas. Deze week wil ik naar de huisarts voor een doorverwijzing, of misschien doet hij zelf al wat onderzoekjes. Ik probeer er steeds met m’n man over te praten maar blijkbaar is dit het enige onderwerp waar we het niet goed over kunnen hebben :? .
Nienke, welk ovutestjes heb je? Ik heb bijv. die van Sensitest, de dipstickjes. Mijn ervaring is dat deze niet zo duidelijk zijn, maar als de eisprong nadert dat er toch wel 2 duidelijke strepen te zien zijn. En dat kan heel snel gaan. Daar bedoel ik mee bijvoorbeeld vandaag nog een vage teststreep, morgen ineens een duidelijk positieve ovutest.
Angel, het klopt dat je de eerste dag van je menstruatie als dag 1 moet beschouwen hoor (althans, als het echt rood bloedverlies is).
Ik heb ze van matcare. eerder niet zulke goede ervaringen mee gehad, maar ik had ook niet een superregelmatige cyclus. Nu ook nog niet, maar ik heb weer van die goedkope gedaan zodat ik er rustig 10 van kan gebruiken mocht het nodig zijn.
Echt balen dat je nu zeker weet dat het niks is geworden. Klinkt me wel bekend in de oren, dat je nu resoluut bent in de stappen die je wilt nemen. Hopelijk krijg je je man mee :thumbup: :-*
Nienke
Nienke< ik vroeg het over de ovulatie.
Heb er tot nog toe weer geen kunnen ontdekken, maar goed we wachten rustig af
Hey Ladies!
Nog spannende nieuwtjes vandaag?
Lieke, vind het balen voor jullie zeg… Het leek even zo dichtbij allemaal. Hoop dat je je man ook mee krijgt naar het ziekenhuis en dat het uiteindlijk ook allemaal goed gaat komen!
Nienke toch wel geklust he de afgelopen dagen dan? :mrgreen: Je weet maar nooit…
Karin al duiveltjes gespot? :twisted:
Hier niet veel byzonders… Heb ook niet het idee dat het raak zou kunnen zijn deze cyclus Voel nog niks… Vorige keer voelde ik me niet lekker enzo, maar dat zei ook niks…
We zullen wel weer zien… :eh: