Nou… nu weet ik 't niet meer hoor.
Net getest met een CB (ja ik weet het… en ik hou er nu even mee op, met testen). Verschijnt daar weer een superdun lijntje, echt zo dun als het lijntje van een pen. Wat moet ik hier nu weer mee.
Ik weet het eigenlijk wel. Nog minstens 3 dagen wachten en dan zullen we het wel zien. En intussen afleiding zoeken want ik maak mezelf helemaal gek hiermee.
Lieke :hug: :hug: vervelend he als je zo graag wil en je niet meteen duidelijkheid krijgt. Ik hoop dat je snel een hele duidelijke test mag krijgen :-*
Lieke wat vreselijk moeilijk voor je nu. Kan me alleen maar voorstellen hoe rot je je nu voelt :hug: Ik hoop voor je dat je over een paar dagen echt een super streep op een test hebt :thumbup: :thumbdown:
Lieke :hug: ik duim met je mee,
ik heb nog niet getest, ga ik ook nog niet doen pas bij mijn nod of als ik over tijd ben
Lieke :hug:
Oh Lieke wat akelig zo!!! Sterkte met wachten hoor!! ga je nog wat leuks doen morgen?
He Lieke wat balen zeg! :hug: Maar we geven de moed nog niet op he!
Lieke: ik hoop dat je te vroeg hebt getest en over een paar dagen een positieve test in je handen hebt :hug:
ik heb net mijn 3e vage streepje op de ovulatietest gehad :x hoop dat hij snel donkerder word
Ik moet morgen werken, dus genoeg afleiding. Maar ik reken absoluut nergens op!
Jet… ik voor jou… !
Karin… jij ook nog 2 dagen?..
Beppie, ik heb nog geen afspraak gemaakt hoor… Nee… dat zou te ver gaan. Ik heb alleen geïnformeerd wat de wachttijd is. Nu nog een goed gesprek met m’n man.
Lieke succes!! Hopelijk is het alleen wat later voor je een positieve test hebt!
Angel&Luna welke testen gebruik je? irritant zeg dat het niet ff duidelijk wordt.
Onze dochter ligt voor het eerst in een groot bed. heb er eerst zelf bij gelegen totdat ze in slaap viel, want ze ging vrolijk boekjes zitten lezen.
gr. Nienke
Zo dames, alsof het nog niet spannender kon in mijn leventje meldde zich vandaag een ex van mijn toekomstige man via sms op onze huistelefoon. Ze moest zo veel aan hem denken en het was druk op het werk etc. Nu is zij een hele vervelende ex die hem destijd aan het lijntje heeft gehouden met diverse leugens. Hij heeft toen zelf de knoop doorgehakt en heeft het contact verbroken, terwijl hij toen eigenlijk nog wel gevoelens voor haar had.
Vervolgens heb ik in goed overleg met mijn hub haar voice-mail ingesproken met de volgende zinnen: ‘Goedemiddag … met Irene Claassen (= achternaam van mijn vriend), ik wilde even zeggen dat ik je smsje heb gehoord en heb besproken met mijn man. Hij heeft mij over jou verteld en dat je zijn ex bent. Wij zijn inmiddels al bijna 1 jaar gelukkig getrouwd, het is heel snel gegaan en wij zijn in blijde verwachting van ons eerste kindje. Ik wens jou verder nog een heel gelukkig leven toe, het beste, groetjes, daaag’. (Dus voor een deel een leugentje om bestwil)
Wat vinden jullie, heb ik het sportief opgelost of niet? Jullie moeten weten dat ik door vervelende ervaringen in het verleden vaak last heb van het ‘groene monster’ van de jaloezie en dat dit ook weer niet makkelijk voor mij was. Gelukkig heb ik er met mijn lief goed over kunnen praten, want zeker nu ik zwanger ben, ben ik extra emotioneel. Hij heeft mij verzekerd dat hem dit nu niets meer doet.
Verder ben ik vandaag voor het eerst voor langere tijd echt misselijk geweest en na het eten van droge crackers ging dit gelukkig weer over. Soepjes helpen ook wel (tijdelijk). En zoute dropjes (met mate).
Pfff, mag ik nu even rust ???
Groetjes,
Ireen :mrgreen:
Das echt vervelend ja. moest wel lachen om je subtiele berichtje…NOT!
haha, wel goed dat je het met je aanstaande man kon bespreken. dat scheelt een hoop volgens mij.
Ik word gek! het lijkt wel of er allemaal zwangeren zijn en ik ga nu de dagen naar de klusdagen weer aftellen. tot zover het geduld… :? :x
nienke: ik gebruik testjezelf ovulatietesten
hopen maar dat er vandaag een donkere streep staat
Ireen, die situatie zou mij ook misselijk kunnen maken zeg!
Misschien vind hij de pijn die ze voelde met het bericht ook wel een genoeg doening.
Hopelijk valt de misselijkheid verder wel mee!
Nienke,
Wat raar en naar! En wat blijft het spannend zo. Toen ik 4 dagen voor NOD positief heb getest, voelde ik me ook nog maar half blij. Pas wanneer je menstruatie weg blijft en je positief test dan lijkt het erop.
Sterkte met je zenuwen!
Ovutesters vooral blijven klussen!!!
Lieke, hoe is het? met de testjes en met je temp? :-*
Nienke
Ik kom me even afmelden. We gaan een lang weekend weg!
Daaaaaaaaag!
veel plezier! daaaaag
Hier nog een wanabee mama… Bijna een week gestopt met de pil, en enorm ongesteld…
Leuk om al jullie verhalen te lezen! Ik ken jullie allemaal niet eens, maar toch als je dan dingen leest over hele lichte streepjes is het wel heel erg spannend!
Welkom sylly!
Het is ook spannend allemaal. zeker voor degenen die voor het eerste kindje gaan.