Wannabe mama's! Deel 3

Ireen; gefeliciteerd met je aanzoek en dat je gaat trouwen! Supergaaf!!

Lieke; jij ook gefeliciteerd!! Wat Amandag zegt, een streepje komt er niet voor niets!!

Tedda; oja jij had toen stiekem getest hihi :mrgreen:

hier alles ok, veel trek en moe, maar verder alles helemaal top! 14wk3d alweer, gaat hard :mrgreen:

Irene…wauw echt romantisch :inlove:

zal ik eens vertellen hoe het bij ons ging?..

hij: zullen we trouwen?

ik: ja is goed, wanneer

hij: zeg jij maar

ik: ok

Haha, zo ging het echt dus. zijn we ook veel te nuchter voor. maar ik kan wel traantjes wegpinken als ik zo’n vreselijk romantisch aanzoek zie op tv.

Nou ik zit weer in mn laatste weekje hoor… Kwaaltjes komen weer de hoek omzetten… Zoals elke cyclus, t went he… maar toch… :shifty:

wachten, wachten, wachten :zzz:

@nienke2 wrote:

zal ik eens vertellen hoe het bij ons ging?..

hij: zullen we trouwen?

ik: ja is goed, wanneer

hij: zeg jij maar

ik: ok

Haha, zo ging het echt dus. zijn we ook veel te nuchter voor. maar ik kan wel traantjes wegpinken als ik zo’n vreselijk romantisch aanzoek zie op tv.

:lol: :lol: :lol:

zo romantisch waren wij ook :lol: :lol:

ik: tegen hem word nu wel tijd dat we gaan trouwen (3 maanden zwanger ofzo)

hij: ja

en toen zijn we nog even snel getrouwd toen ik 32 weken was :lol:

zit afvaller xxl te kijken. als ik dat zie, valt dat van mij wel weer mee (80 kilo bij 1.68m). ben wel te zwaar, maar met hoop op een zwangerschap kan ik niet echt de motivatie vinden…

heb dus ook alweer een chocolade koek op :oops:

De laatste week ben ik 4 kilo aan gekomen: zonder extreem te eten! :shock:

Dikke buik waar je U tegen zegt :cry:

Zal wel komen doordat ik bijna fulltime plat heb gelegen wegens spit.

Kan ik me voorstellen dat je de motivatie niet kunt vinden… Als je daar ook nog eens mee bezig moet houden… valt dan zeker niet mee!

Als je plat ligt dan vliegen de kilo’s dr aan he, gaat het nu alweer beter? Krijg je alweer beweging?

Ja, ben sinds vandaag begonnen met mijn nieuwe baan, waarschijnlijk helpt die beweging de spieren op een goede manier aan te sterken.

Ik ben al snel ge-demotiveerd betreft afvallen… Hou het 7 kilo vol, dus een week of 2/3 en dan ineens zie ik overal eten dat in mijn mandje moet :lol:

Als alles tegelijk moet is het gewoon te veel.

Alles op zijn tijd!

jammer dat je de motivatie niet kan vinden

ik ben nu aan het lijnen ik moet wel anders heb ik geen ei-sprong :?

hmm, misschien is dat weer een tip voor me om motivatie op te doen!

Deze maand heb ik er (dmv temperaturen) ook geen een kunnen vinden tot nog toe.

Gisteravond nog een dun lijntje op de Kruidvat test…

Vanmorgen vroeg toen ik testte kon ik helemaal niets op de de Kruidvattest ontdekken. :frowning:

Toch te vroeg getest dus, al heb ik daar totaal geen spijt van. Fijn om te weten dat ik wel (even) zwanger kan worden. En fijn om 1 dag het gevoel te hebben zwanger te zijn en weer mama te worden. Jammer dat we toch weer door moeten naar ronde 17… zucht.

Och Lieke…ik duim nog steeds me je mee. ik kan me het heel goed voorstellen.

Ook wat betreft dat gevoel. de eerste 2 weken voel je je leeg/ gewoon. En na de eisprong is er toch het idee dat er een baby’tje in wording in je buik kan zitten. speciaal gevoel. daarom zal de teleurstelling ook wel des te groter zijn elke maand… :hug:

Als je wel ongi wordt, gaat dan de stap naar het ziekenhuis gewoon door?

Nienke

Jammer dat hij vanmorgen niet positief was :hug:

Lieke, de moed nog niet opgeven hoor! :-* Je bent toch nog steeds niet aan je NOD?

Ah, meerdere lijners hier! Ik ken dat gevoel van de motivatie. Als ik zwanger word, dan ga ik toch niet meer lijnen, dus is het moeilijk om gemotiveerd te blijven. Ik doe het nu dus langzaamaan en hoop dat ik op die manier af blijf vallen.

Hier nog geen duidelijke eisprong kunnen spotten. Ik dacht afgelopen week dattie al geweest was (temp was omhoog) maar de temp is daarna weer gezakt. Vanochtend zelfs extreem laag, dus het zou nu wel eens geweest kunnen zijn. Afwachten maar weer. Ben al lang blij, dat ik nog niet ongesteld ben, dus dat deze ronde weer wat langer duurt!

:hug: Lieke…

Ik hoop dat er gewoon niet genoeg hcg in zat vanmorgen. En dat je gewoon niet ongi wordt!! :-*

Ik hoop het ook, maar het lijkt me dat je hcg alleen maar hoger moet worden, dus ik ga ervan uit dat het niet (meer) raak is.

Ik heb intussen geïnformeerd bij 2 ziekenhuizen wat de wachttijd is om een afspraak te maken bij de fertiliteitsarts, en dat kan bij 1 al binnen een week. (ohhhhhhh… als m’n man dit hoort is hij niet blij, dat ik dit op eigen houtje allemaal aan het doen ben). Ik moet natuurlijk nog even naar de huisarts voor een verwijzing…

Maar toch eerst even de komende dagen afwachten. M’n lijf heeft al eerder gek gedaan (wel menstrueren en een week daarna positief testen :shock: ).

He Lieke, wat balen nou dat er geen streepje stond vanmorgen…temp je eigenlijk ook?

Fijn he, dat daar geen wachtlijsten voor zijn, dat was hier ook bij de fertiliteitspoli. Helaas moet je in de wachtkamer wel gewoon lang wachten :wink:

Sterkte de komende dagen meid.

@Sterre74 wrote:

He Lieke, wat balen nou dat er geen streepje stond vanmorgen…temp je eigenlijk ook?

Fijn he, dat daar geen wachtlijsten voor zijn, dat was hier ook bij de fertiliteitspoli. Helaas moet je in de wachtkamer wel gewoon lang wachten :wink:

Sterkte de komende dagen meid.

Ja… ik temp ook. M’n temp zakt meestal de dag voor m’n ongi en dat is morgen. Vandaag nog hoog… maar dat is altijd.

Oeh, een week is inderdaad wel erg snel! Aan de ene kant positief, maar ja als je man het niet weet… hebben jullie het er wel al eens over gehad?

Moet hij ook mee daarheen? Meestal eerste keer wel he?

Positief is dat het wel snel al kan! :thumbup: