Na 1 minuut al? das heel goed nieuws…
Het klopt trouwens dat clearblue laat positief aangeeft. die test heeft wat meer HCG’tjes nodig om + aan te geven.
Ook een voorzichtige gefeliciteerd hier :-*
Nienke
@Lieke74 wrote:
Ik ga straks een voorraadje halen bij Kruidvat… Geloof er niks van.
Whuahhahaha hoe herkenbaar dit :mrgreen: :mrgreen:
Stel dat het waar is (geloof het echt niet), dan mag ik nog meekletsen bij de novembermama’s.
En nu genoeg over mij.
Jaaaaaaaaaaaaaa gezellie, wanneer ben je dan uitgerekend?
Waarom genoeg over jou? over ons valt voorlopig niks te zeggen…
Ehh… ja. Kreeg even het gevoel dat het de laatste pagina’s alleen over mij ging, das ook weer niet de bedoeling. Maarre… laat mij maar kletsen, er komt nu even niets zinnigs uit.
@Lieke74 wrote:
Meiden, deze muts heeft zojuist 2 x getest, er verschijnt een zeeeeeeeeeeeeeeeer vaag streepje dat het plusje maakt bij de CB (zo vaag dat het absoluut niet is te fotograveren)… MAAR… de CB digitaal zegt niet zwanger. Wat ben ik toch ook eigenwijs, nu moet ik toch nog afwachten.
Maar een streepje is een streepje. Ik had stiekem gestest vier dagen voor NOD en toen dacht ik ook een vaag streepje te zien, alleen dacht ik toen: zal wel niet, ik wil dat zien. Drie dagen later: een veel duidelijker streepje.
Morgen dus even testen met ochtendurine!!
Alvast voorzichtig gefeliciteerd

hier ook vast een voorzichtige gefeliciteerd
xxxx
Lieke, waarom heb je geen kruidvat test gedaan :naughty:
Oh oh oh ik weet hoe moeilijk het is om af te wachten, maar morgenochtend zou ik alsnog kruidvat doen
Succes met afwachten vandaag :hug:
Ireen, gefeliciteerd, wat romantisch!
Wij gaan ook trouwen, 14 mei. Niet romantisch gevraagd, maar romantisch samen besloten :inlove:
Lieke!! oh wat spannend!! kan me goed voorstellen dat je het nog niet gelooft… dit wordt vast een lange dag hihi…
Ireen gefeliciteerd met je aanzoek! :inlove:
Lieke,ook vanaf hier een voorzichtige felicitatie! Ik zei van de week al dat jij de volgende zou zijn… :inlove:
Ireen gefeliciteerd!! Wat romantisch zeg! :inlove:
lieke wat spannend is dat nou!!
Ik begrijp nu heel goed hoe jij je voelt, had dan van de week precies hetzelfde!!
Ik duim nog even voor je
lieke spannend ik duim dat het een positieve test is
Lieke, ook hier gaan de :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hard tekeer voor je, :: :: :: :: :**: .
Groetjes,
Ireen
Even mijn verhaaltje over mijn huwelijksaanzoek (ik zal het kopieëren en plakken voor zowel de zwangeren als bijna-zwangeren, anders type ik me suf en ik ben de laatste tijd nogal moe en daardoor lui):
Gisteravond lag ik lekker in bad te poedelen. Ik zou die avond gaan studeren en mijn lief ook. Maar eerst even relaxen, want ik had het zo koud na het eten, echt raar. Hoorde lief wel allemaal rommelen, vroeg: heeej wat doe je allemaal (hoorde de voordeur o.a.) en toen antwoordde hij: even mijn boeken uit de bus halen. Ik dacht er niets van, want ik had ze de dag ervoor nog in zijn bus zien liggen. Dus na het bad in pyamabroek en nachtcremepje op. Verder nergens naar gekeken en linea recta naar de studeerkamer op diezelfde verdieping gelopen en achter de comp gaan zitten (om ook nog even te kokken, haha). Na een half uur hoorde ik lief ‘piepen’: ‘Kom eens naar beneden’. Ik riep:‘Neehee nu moet ik echt huiswerk maken hoor’. ‘Kom nou toch maar even kijken’, riep hij terug. Ik zuchtte, maar ging dan toch maar kijken. Zwangere muts als ik ben, had ik totaal over de met kaarsjes verlichte trap heen gekeken. Die waren wel heel speciaal en ik durfde bijna niet naar beneden te lopen. De kaarsjes liepen helemaal tot aan de woonkamer, welke ook helemaal verduisterd was en waar ook allerlei kaarsjes overal stonden. Stond daar ineens mijn lief in een keinet pak (met stropdas). Hij ging op zijn knietjes en pakte mij vast. Toen vroeg hij mij of ik met hem wilde trouwen en ik zei niet meteen ja, want ik was zo verbaasd. Vooral ook vanwege het feit dat ik in pyamabroek met bril op en knuffelvest aan op dat moment voor hem stond (niet echt charmant he). Toen vroeg hij het nog een keer, met nadruk en toen heb ik natuurlijk meteen ja geroepen. Daarna veel gekus en geknuffel. Daarna kreeg ik een heel mooi veldboeket (heel groot) met daarom een kaartje met ‘Omdat ik van je hou’ en daarop had hij geschreven: ‘Lieve schat, wil je met me trouwen’. Echt SUPERLIEF!!! Daarna heb ik van alles meteen een foto gemaakt, alleen niet van lief in pak, want dat vind ik eigenlijk maar niks als ik in pyama sta, haha.
De kaarsjes hebben we daarna meteen weer uitgedaan en opgehaald, want onze poes kreeg het er Spaans benauwd van, die durfde de trap niet meer af, haha.
Wij gaan ‘zwanger’ trouwen op zaterdag 12 juli a.s. En ja we wisten al wel hoe we het een beetje gingen doen vantevoren, maar hij had nog steeds geen echt aanzoek gedaan, vandaar…
Nu mijn vraag: ik wil niet zo’n dure bruidsjurk, maar wel een bruidsjurk. Maar ik ben dan wel vijf maanden zwanger. Wat is leuk om in mijn geval dan aan te trekken? Ik heb normaal maat S/M, dus ben niet breed van mezelf. Hebben jullie nog tips waar ik een beetje goedkoper aan een leuke bruidsjurk voor zwangere vrouwen kan komen?
Nou meiden, dit was mijn verhaal tot zover.
Hopelijk vonden jullie het wat.
Groetjes,
Ireen :mrgreen:
Oh wat romantisch!! :inlove: :inlove: 2008 kan al niet meer op voor jullie!
Wat de trouwjurk betreft, geen idee eigenlijk… Is wel mooi een zwanger buikje in een mooie bruidsjurk!
Lieke toch een voorzichtige gefeliciteerd hoor :dance:
romantisch hoor Irene :inlove:
Inreen,
Wat een mooi verhaal en wat een superidee! Kan een hele toffe pa worden! :mrgreen:
Geniet nu maar dubbel vd voorbereidingen. En vwb de jurk kan ik je niet echt helpen. ben niet zo’n witte jurken type. (of wat voor jurk da maar ook )
Lieke,
Uit ervaring zeg ik alvast stevig GEFELICITEERD
Dat streepje komt er echt niet voor niets als het binnen 1 minuut komt. Er is HCG in je lijf gespot.
Maar ja, het is wel zo dat je voor NOD nog niet echt de zekrheid krijgt die je wenst. Het maakt je nog net zo onzeker he! Zo’n vaag streepje!