Wannabe mama's! Deel 3

Ja dat van die ovu testen vroeg ik me ook net af en toen kwamen al die berichten er achteraan. Ik heb ook nog nooit een duidelijke 2e streep gehad. het verschilt dus per persoon of de eisprong eraan komt als het streepje nog maar licht is…?

Dan zal ik ook wel een korte LH piek hebben…ofzo…ik ga dus niet 2x per dag testen. ik vind het al heel wat dat je er elke dag om moet denken om 4 uur niet te plassen en 2 uur niet te drinken. of was het andersom?

he wat een gedoe die dingen.

we zetten toch alles op alles voor deze ronde, dus aan klussen geen gebrek :lol:

Gr. Nienke

Hallo allemaal!

Even een paar daagjes pauze gahad… Ff nergens aan denken.

Amanda!

:inlove: :inlove: gefeliciteerd!! heerlijk he die digitale testen! lekker zwanger!!

Nou dames, op naar de volgende nod allemaal!

Ik moet vrijdag naar de gyn. Ik denk dat ik gewoon nog stééds aan het ontpillen ben.

Ik heb nog steeds steekjes in de onderbuik, die niks met mn darmen te maken hebben, mn ongi was alleen maar 2 dagen licht bruinverlies met een heel klein beetje in mn maandverband. Dat kan je ook niet echt een ongi noemen! een week na mn nod getest, en niks.

k hoop dat de gyn gewoon maar meteen een inwendige echo doet, dan weet ik tenminste wat! Uh, of niks natuurlijk :think:

Succes aan de klussers en de testers! :-*

@nienke2 wrote:

ik vind het al heel wat dat je er elke dag om moet denken om 4 uur niet te plassen en 2 uur niet te drinken. of was het andersom?

ojee... :shifty: zoiets stond idd in de papieren niet meer aangedacht eigenlijk snel weer even lezen :oops:

Haha, zie nu net bovenaan het ‘zwanger worden’ topic Angel&Luna, Beppie, Lieke en mezelf actief staan. tjee wat zijn we actief zeg… :shock: :wink:

:lol: ja mannetje is nog niet thuis :stuck_out_tongue:

bij deze testen mag je 3 uur voor die tijd niet overmatig gaan drinken dat is alles dus valt mee dan heb ik mij redelijk aan de regels gehouden :lol:

Ik heb de dipstick van sensitest en die geeft wel vaak lichte streepjes en ook een donkere met de eisprong. Maar misschien is dat ook wel per merk verschillend hoor. Ik kan mn ei nu wel aardig spotten, heeft alleen nog niet zn vruchten afgeworpen… :think:

Ik ben trouwens al 3 dagen duizelig… pfff wordt dr niet goed van.Vorige week een spiertje verrekt in mn nek, schijnbaar komt het daarvan af ben ook al even bij de fysio geweest even lekker laten masseren :mrgreen: Maar aangezien ik weer in mn laatste week zit…Symptoom? :inlove:

ik hoop voor je dat het een symptoom is hoor :pray:

ik weet wel toen ik zwanger was van Luna ik een keer onderuit ben gegaan door dat ik duizelig was maar of het dan ook een symptoon is :think:

Tis wel een vervelend symptoom (lastig woord) maar hoe verder we weer in de cyclus komen des te meer ik aan ga grijpen als kwaaltjes en komen ze ook spontaan opzetten… :roll:

Kom maar op kwaaltjes! toch Jet! haha.

Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Goedenavond dames,

Hier spreekt een toekomstige mevrouw, want mijn lief heeft mij vanavond ten huwelijk gevraagd op een oh zo romantische manier, o.a. bij kaarslicht. Echt super, kan het nu nog niet geloven, maar ik ga echt trouwen …

Later meer details, nu even bijkomen :wink:

Groetjes,

Ireen :mrgreen:

gefeliciteerd Ireen leuk hoor :dance:

Wauw Irene, het ene na het andere goede nieuws voor jou :thumbup: :-*

Nienke

Ireen Gefeliciteerd Super nieuws allemaal wat je brengt. Geniet lekker van alles

Irene… Gefeliciteerd… :: :: ::

Het zal vast 1 van de mooiste dagen van je leven zijn, zo heb ik het zelf ervaren. JA… zeggen tegen de liefde van je leven, mooier kan niet toch. En de liefdesbaby is al onderweg :
: :: ::

Meiden, deze muts heeft zojuist 2 x getest, er verschijnt een zeeeeeeeeeeeeeeeer vaag streepje dat het plusje maakt bij de CB (zo vaag dat het absoluut niet is te fotograveren)… MAAR… de CB digitaal zegt niet zwanger. Wat ben ik toch ook eigenwijs, nu moet ik toch nog afwachten.

Lieke ik feliciteer je voorzichtig, gewoon overmorgen nog eens testen met de digi :-*

Ow en als je niet kan wachten zou ik een kruidvat proberen :eh:

En nog een berichtje…

Ik had 2 dagen voor NOD een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichte kruidvat test waar je je twijfels over zou kunnen hebben en een negatieve digi…woensdags een duidelijkere kruidvattest en ook een posi digi :inlove:

Ik had ergens gelezen dat CB digitaal wat later positief kan worden?

Nou ja… in elk geval verscheen het streepje bij de gewone Clearblue na 1 minuut, en ook al is het zeeeeeeeer vaag, het is aanwezig (heb er intussen 2 gedaan van de gewone… ohhhhhh wat ben ik erg), zelfde vage streep. Maar ja… ik moet ook gewoon braaf 3 dagen wachten, waarom doe ik dat dan niet ! Ik ga straks een voorraadje halen bij Kruidvat… Geloof er niks van.

Gefeliciteerd dan meis :-* :-* :-*