Oh… :lol: Boa en ik waren tegelijkertijd soortgelijke antwoorden aan het geven.
Boa, het mag wel een keer raak zijn hè! En dan vooral… raak blijven !
Goeienavond!!
Weekend weer aangebroken, heerlijk! Eigenlijk weinig te melden vandaag… Weer een pos ovutest en buikpijn dus volgens mij is dr iets aant springen in mn buik, weet wat nu te doen staat hihi…
Nog geen nieuwe positieve testjes?
Goed weekend meiden!
Jet Weg hier, op naar het bed, de bank, of waar je ook maar een kindje wilt verwekken!!!
Succes met klussen jet!!
Goeiemiddag!
Hier wel werken vanmiddag, ondanks dat he weekend is
Zit inmiddels op dag 13 ofzo van mijn cyclus, dus ook hier zullen we maar weer eens aan het klussen gaan :mrgreen:
En nog geen positieve testen vandaag???
@Boa wrote:
Jet Weg hier, op naar het bed, de bank, of waar je ook maar een kindje wilt verwekken!!!
:lol:
Vanaaf verjaardag van mn mannetje, dus lekker druk druk… Zonder een wijntje, we houden t gewoon gezellig! Verder niet veel te melden!
Klus ze Johanna! en we lezen wel weer verder!
Weinig nieuws hier, maar wilde me toch ff melden. wordt het hier binnenkort nog spannend?
Merk echt dat ik net ongesteld geweest ben. nog totaal geen klachtjes, steekjes, krampjes, e.d. en ben er inmiddels ook achter gekomen dat ik die steekjes heb paar dagen voor de eisprong. dus dat is handig voor de komende weken.
Nienke
zo ben ik ook weer even (denk veelste weinig aan dit topic :oops:)
ben netjes elke dag m’n ovulatietesten aan het gebruiken en pilletjes slikken voor regelmatige cyclus :lol: nu hopen dat ik gauw m’n ei spot
verder geen nieuws en ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor iedereen
Rustig hier…
Wat een duffe dag, het regent hier al vanaf vanmorgen
Ik heb niet veel nieuws te melden, heb eergisteren en gisteren gewerkt, vandaag blijven we lekker thuis. We maken eigenlijk nooit veel plannen voor het weekend en dat vind ik wel best. Door de week doen we al genoeg.
Boa, Amanda, WW, hoe is het met jullie? Al mogelijke symptomen bemerkt?
De andere meiden?
Ik ga weer verder duffen hier (ik maak er maar even een werkwoord van)
Goeiemiddag!
Hier ook lekker rustig. Een echte zondag.
Vanmiddag nog even wat spullen ingepakt ivm de verhuizing. Dat doen we zo ongeveer elke dag een beetje. Dan lijkt het minder werk
Verder geen bijzonderheden hier. Dag 14 vandaag, dus vanavond maar weer klussen. Ik merk wel, dat ik iedere keer op de wc het idee heb, dat ik bloed af ga vegen. Aangezien ik vorige rond op deze dag al ongi werd. Nu heb ik gelukkig geen last van een rommelende buik enzo, dus ik vermoed dat het nog wel even op zich zal laten wachten. (hopelijk meer dan 9 maanden!)
Waar is iedereen? En is er nog steeds niemand aan het testen geweest?
Middag!
Ik duf maar gezellig met Lieke mee… Heb ook weinig nieuws vandaag… Huis gecleand na gisteravond, 4 uurtjes slaap gehad dus komt niet veel meer vandaag…
Lieke ben je alweer aan het aftellen?
Johanna was je cyclus maar 14 dagen vorige ronde?
Ik heb gisteren getest, maar negatief. Vandaag op dag 16 na de eisprong :evil: :evil:
pfff alsof 14 dagen na de eisprong al niet lang genoeg duren…
Zal nog wel weer met mijn miskraam te maken kunnen hebben.
De eisprong was een week eerder dan de cycli voor de laatste miskraam.
Voordat ik begon met zwanger worden waren mijn cycli ook kort.
Ik vind het wel best als ze weer zo kort blijven.
Maar ik voorzie stress als ik nu de volgende keer juist weer lang moet wachten.
Gisteravond bij een etentje maar vast een wijntje gedronken, vanmorgen toen ik eerst nog geen :evil: spotte voelde ik me alweer heel erg schuldig, liefst drink ik helemaal niet als ik zwanger zou kunnen zijn.
Ik heb nu al bijna 4 dagen last van gevoelige (.)(.) en wasgisteren heel moe tegen de avond aan al en ben nu ook al wel moe
Verder heb ik zo nu en dan wat krampjes onder in de buik
Begin het nu streeds spannender te vinden hoor
Vind het ook steeds moeilijker worden nu om niet te gaan testen al
goede morgen dames…
hoe is het hier? al wat symptomen aanwezig?
grappig om te zien dat veel cysclussen hier ongeveer gelijk oplopen…
hier is alles rustig…
de slijm waar ik t over gehad is maar 1x aanwezig geweest ( voor zover ik weet) die dag hebben we ook extra geklust ( kind was logeren bij oma dus we konden in ons blootje door huis rennen!! uhum haha)
verder hopen we er het beste van…
Van hieruit ook een hele goedemorgen
Nog steeds last van gevoelige (.)(.) hier
Ik twijfelde met mijn cycles of die nou 30 dagen of 31 dagen was
Maar stel hij is 30 dagen zou ik morgen al ongi moeten worden en als ik het niet ben ook morgen moeten kunnen gaan testen
Hoewel het nu wel steeds meer kriebelt om toch die test vandaag al te gaan doen…
Doen jullie altijd pas de test waneer jullie ongi moeten worden of soms ook een dag ervoor al?
Mammatally, hopenlijk is het gelukt deze ronde
Mamatally… :mrgreen: dat zou ik ook wel 'ns willen, in m’n nakie door het huis rennen :lol: :lol: .
Amanda, ik ben zelf absoluut niet geduldig en heb al de nodige keren 4 dagen of 2 dagen voor NOD getest. Je zou het kunnen proberen. Heb je testen in huis, zo ja van welk merk? Ikke is nieuwsgieriggggggggggg.
Hier alleen wat gevoelige (.) (.), maar dat zegt bij mij weinig. Temp ook mooi gestegen. Tja… ik moet wachten.
Ik heb een test point zwangerschaps test, komt bij de wehkamp weg
Vorige maand was ik net iets aan het bestellen en toen kwam ik die ook tegen en dacht van goh wrm zou ik die niet ook bestellen
Maar toen jij dus die 2 keren wel positief was he, was je toen al overtijd?
Testen jullie altijd alleen, of met man erbij
Eh… ik heb de nodige keren getest, maar was niet zwanger… negatief dus. Dat was overigens 2 tot 4 dagen voor m’n ongi. Bij de zwangerschap van m’n dochtertje heb ik op de NOD-dag getest (ik was toen nog niet zo lang bezig met zwanger worden, dus 't kwam nog niet in me op om vroeger te testen), en die test was hartstikke positief, dus waarschijnlijk had ik 1 of 2 dagen voor m’n NOD ook wel positief getest. Dat was overigens met een Clearblue, niet digitaal. Met Testpoint heb ik geen ervaring.
Eh… bij m’n positieve test was ik alleen, dacht namelijk dat het toch negatief zou zijn. Achteraf gezien wel jammer dat m’n man er niet bij was.
Ik heb het niet vol kunnen houden en heb net toch een test gedaan
Er is een dikgedrukte roze streep bij de controle lijn en daarnaast zit een heel licht roze streepje
Durf alleen nog niet al te blij te zijn…
Amanda gefeliciteerd!!! Bij twijfel zou ik zeggen haal de digi van clearblue en je kan verder op je roze wolkje :mrgreen: