Wannabe mama's! Deel 3

En toen bedacht ik me laat ik even ovultestje doen meteen, en 2 streepjes dus wij kunnen weer aan de bak! :wink:

Succes Jet :wink: .

Ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbdown:

nou we klussen wel gewoon, om de dag.

dus niet echt gemist. Alleen bij een cyclus langer dan 35 is de kans toch kleiner op zwanger raken?

Karin, de theorie daarachter is volgens mij dat als je hele lange cycli hebt de kans groot is dat je geen eisprong hebt of maar soms een eisprong hebt. Maar jij hebt toch gewoon een eisprong elke maand? Dan moet je net zoveel kans maken hoor, ook al is de cyclus nu wat langer ! :thumbup: :thumbdown:

dankje wel :-* ben ik wa geruster, ,ik heb nu alle ovutesten weggegooid en niet zo mee bezig meer zijn. Ik merk het wel

Jet,

Veel plezier en succes met klussen!!

Karin, bij mijn weten is de kans op zwanger worden even groot bij een lange of een korte cyclus hoor! 35 dagen is toch ook niet zo lang. Het enige is dat je meer kansen per jaar hebt bij een korte cylcus.

Op zich zou ik nu dus heel blij zijn als mijn korte cyclus nu weer terug is. Eisprong was volgens FF op dag 10. Toen begon ik eigenlijk net pas met ovutesten, :eh: want ik had hiervoor cycli van 30 en zelfs 31 dagen.

Ik heb 7 dagen getest en geen eisprong gevonden. (ook niet meer geklust) Ondertussen steeg mijn temperatuur wel licht met 0,15 to 0,2. Bovendien was er nog een temperatuurverlaging van 0,3. (de dag daarna dus een stijging van 0,5)

Eisprong dus op dag 10 en inmiddels is het dag 24. Gelukkig hadden we toevallig de dag voor dit vermoedde ei wel geklust.

Best spannend dus!!! :wall:

Gelukkig is mijn werkdag zo druk dat ik nauwelijks naar de wc kan. (ik heb van 7h45 tot 14h15 kleuters in de klas. Als ik er even niet ben slopen ze de tent, dus ik probeer toiletbezoek te beperken. (lastig wat dat betreft een continu rooster!) Daarna had ik achter elkaar door rapportbesprekingen) Dus heerlijk nergens aan gedacht. Tot ik thuis kwam natuurlijk. Ik ga denk ik maar vroeg naar bed vanavond en hopen dat ik morgen weer in goed humeur, zonder :evil: :evil: eenzelfde drukke dag kan beginnen.

Als het nog nodig is wil ik zaterdag misschien testen, maar ik ben zo bang dat mijn eisprong toch later is geweest en dan hebben we mijn eisprong gemist.

Nienke jouw verhaal klonk ook zo positief en het maakt wel duidelijk dat FF het ook niet altijd bij het juiste eind heeft. Bovendien heb ik in de vakantie niet echt regelmatig getemperatuurd.

Ondertussen heb ik dezelfde klachten al vorige maand toen ik wel ongi werd en toen ik eerder zwanger bleek. Dus. ik weet eigenlijk absoluut niet waar ik op moet rekenen.

he Karin wat jammer als je je ei hebt gemist :hug:

ik ben vandaag begonnen met ovulatietesten dus op hoog van zegen dat ik een korte cyclus heb en dat ik m’n ei spot :wink:

Boa spannend zeg. helpt echt he wat afleiding? deze week vind ik ook supersnel voorbij gaan.

Vanavond lekker vroeg op bed, gaat de tijd nog sneller :wink:

Gr. Nienke

@Angel & Luna wrote:

he Karin wat jammer als je je ei hebt gemist :hug:

ik ben vandaag begonnen met ovulatietesten dus op hoog van zegen dat ik een korte cyclus heb en dat ik m’n ei spot :wink:

als het hem wel is geweeest heb ik hem niet gemist hoor :wink:

oh Karin verkeerd begrepen :oops:

maar als je een ei hebt gehad heb je zelfde kans op zwangerschap hoor

bij een 35+ cyclus heb je namelijk vaker kans geen ei te hebben gehad vandaar dus minder kans op zwangerschap :wink:

Dag ladies, goedenaaf,

Weer lui, dus ik kopieer en plak weer even:

Vandaag was er een adviseuse op het werk die het naadje van de kous wilde weten hoe het binnen mijn bedrijf eraan toe ging. Ik heb in vertrouwen mijn nek uit gestoken en verteld hoe met mijn prille zwangerschap werd omgegaan. Zij vertelde mij aan het einde van het gesprek dat ik haar de ogen heb geopend en dat ze dit weekend goed gaat nadenken over wat ze nu precies gaat onderzoeken binnen het bedrijf. Dames, ik hoop er echt het beste van, want ik ben van plan voorlopig nog wel bij dit bedrijf te blijven werken.

Verder huiswerk vanavond, dus ik vang jullie later!

Woensdag 9 april a.s. hebben wij de eerste afspraak met de verloskundige en maandag a.s. komt de consulente van Moeders voor Moeders langs.

En Boa: keispannend ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :pray:

Alle dames die hun eisprong missen…toch hoop ik er het beste van :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Groetjes,

Ireen :mrgreen:

Karin ik :thumbup: :thumbdown: voor je dat je je ei niet hebt gemist

Boa ik hoop dat je precies op het juiste moment geklust hebt

Jet hoop dat het klussen binnenkort resultaat heeft

Hier weinig nieuws heb ovulatietesten gekocht en ga deze op dag 10 gebruiken due vanaf zondag en hopelijk weet ik dan snel wanneer mijn ei is. we gaan wel al beginnen met klussen want daar kan je nooit vroeg genoeg mee beginnen :wink:

Weltusten allemaal

Boa, ik duim voor je! Hopelijk is het deze keer wel raak!

@Karin zou fijn zijn als je wel zwanger bent toch! Ik duim voor je!

En natuurlijk duim ik voor iedereen ! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik ben nog steeds niet ongesteld! :shock: Nu zit ik wel op mijn max hoor zo lang ben ik nog nooit overtijd geweest sinds vorig jaar mei…10 dagen inmiddels! Het is toch wat :eh: Ik heb ook niet meer getest sinds vorige week en dat doe ik ook pas volgende week pas weer!

owww we wachten maar weer af :slight_smile:

Spannend WW, ik hoop op een mooie uitslag net als voor Boa en natuurlijk alle anderen. :pray:

Goeiemorgen!

spannend weer hier voor een aantal dames. Niemand getest deze ochtend??? :mrgreen:

WW :thumbup:

ik heb een vraagje

ben deze maand mijn afscheiding in de gaten gaan houden…

nu was het gister nog gewoon , ne vandaag helder en je kon er draden van trekken tussen je vingers…

heb meteen manlief op t matje geroepen en ā€œgeknutseldā€ :wink:

nu de vraag… hoelang blijf je nu vruchtbaar?

heb ik t zoiezo goed gedaan…

Ik heb het idee dat mijn buik net boven de vagina wat strakker is als anders

Weet eigenklijk niet of dit vaker zo is

Herkent iemand van jullie dit?

Amanda, het zegt mij niets.

Mamataly,

Mijn ervaring is dat het slijm een paar dagen eerder kan komen dan het ei. Bij mij duurt het slijm ook wel een paar dagen. (als ik het opmerk tenminste want deze keer was er heel weinig vruchtbaar slijm te bemerken) Doorklussen tot het echt weg is :stuck_out_tongue:

WW, waarom test je pas over een week? Heb je niet het idee dat het raak is? Of hoef je het eigenlijk nog niet zo heel nodig te weten?

Ik hoop in elk geval dat het goed gaat voor je.

Ik ben zelf eigenlijk wel bang voor de spanning die er nu zou komen als ik weer zwanger blijk. Ik heb het wel ff gehad met die miskramen. Maar ik weet dat je altijd dat risico loopt wanneer je een kindje wilt. Pfff :think:

misschien stel ik het testen ook nog wel even uit.

Mamatally, dat verschilt. Ik heb zelf vaak al een aantal dagen voor m’n eisprong van dat rekbare slijm, maar het kan net zo goed zijn dat je het alleen de dag ervoor hebt.

In elk geval klussen als je het slijm (nog) ziet, dan zit je wel goed.

WW, spannend zeg. Ik duim voor je. :thumbup: :thumbdown:

Amanda, nee ik herken het niet. Heb meestal wel een opgeblazen gevoel als m’n NOD nadert.