Beppie: :hug: balen dat je menstruatie zo zwaar valt (dat had ik ook deze keer :? )
fijn dat je weer in je eigen huis kan douche :thumbup:
Jet: ik hoop dat het onderzoek meevalt qua pijn :hug:
@ Beppie… Is idd heel vreemd, maar ik kan daar ook heel weinig hebben, voel snel pijn. Mn vriend zegt ook steeds dat ik weet waar ik t voor doe, blijf t tegen mezelf zeggen en misschien valt t ook allemaal wel mee… Sterkte met je vervelende duiveltjes, maar dat je douche bijna klaar is dat scheelt dan wel weer! Heerlijk is dat!
@ Boa & Angel… Ik hoop het ook! Moet dr maar niet te groot drama van maken pfff…
Goedenaaf dames,
Blijf toch ook een beetje hangen bij dit topic. Ik duim voor alle dames die spannende dagen tegemoet gaan nu.
Gisteren voor de zekerheid toch maar het ziekenhuis gebeld voor het inwendige onderzoek wat ik zou krijgen i.v.m. mijn blaasontsteking. Dit mag nu niet meer worden uitgevoerd, blijkt. Ze vinden het te risicovol in deze termijn van de zwangerschap. Ik krijg nu in plaats daarvan een preventief gesprek over evt. maatregelen tijdens zwangerschap. Beter! hahaha. Mijn lief moet echter nog steeds een inwendig onderzoek . Ik zal zijn handje vasthouden
Mijn baas wist zich vandaag geen houding te geven. Volgens mij weet hij dondersgoed dat hij fout zat met zijn opmerkingen. Zie november mama topic voor meer info. Hij blijft mij controleren overigens of ik het goede nieuws nog aan meer anderen vertel. Vandaag sprak ik met een hoog zwangere collega en hij ging er ineens naast staan met het postboek in zijn hand…tssss. So obvious.
Ook heeft hij de P&O-adviseur al voor zijn karretje gespannen en die houd mij ook in de gaten (alsof ik een crimineel ben) en de P&O-adviseur vroeg quasi nonchalant: Ireen, hoe gaat het nu met je? Ik heb gewoon geantwoord: Prima, ook alles goed met jou? En ben toen weggelopen…
Maar goed deze dag heeft weer veel van mij gevergd, zeker emotioneel. Ik moet het van mijn werk nu niet hebben.
Hopelijk is het bij jullie gezelliger op het werk.
Groetjes,
Ireen :mrgreen:
Goeiemorgen!
Ik las over vervelende en vreemde ongi’s… Daar kan ik me bij aansluiten. Hier dus na twee weken ongi geworden en dat wel 7(!!) dagen lang en toen nog twee dagen af en toe wat donkerbruine prut. Niet te geloven zo lang.
Maar goed. De goede voornemens zijn gemaakt: ik ga weer afvallen. Het is heel hard nodig en ik had voor mezelf telkens een smoesje om niet te beginnen. Het loopt nu echter de spuigaten uit, dus ik wil en weer behoorlijk wat kilo’s vanaf. Is ook beter voor mijn cyclus!
Daarnaast gisteren een serieus gesprek met hubbie gehad. Ons sexleven is niet zo heel intensief, dus we hebben besloten de frequentie wat op te krikken. :lol: Als we namelijk in dit tempo doorgaan, is de kans erg groot dat ik over een paar jaar nog niet zwanger ben :roll:
Ireen, wat vervelend voor je, de situatie op je werk.
Boa, spannend, bijna NOD
Jet, ik duim voor je, dat die foto niet nodig is!
Johanna :thumbup: wat een goede voornemens zeg. en het lijkt mij ook het handigste dat je het erover eens bent. wij hebben ook een soort van ‘stille’ afspraak dat we ongeveer een week lang alles opzij zetten om te kunnen klussen… :lol:
Ik had me eigenlijk voorgenomen niet te tempen tot een paar dagen voor de eisprong. maar ben vanmorgen toch maar weer begonnen. het is ook handiger voor die site waar ik het op invul. het was weer duidelijk een lage temp vanmorgen trouwens.
Vandaag druk dagje op het werk. dus succes met kletsen vandaag dames!
Nienke
Ireen, ik vind het toch zo bizar dat iemand zó gemeen kan zijn!! En wat zul je nu balen als je moet werken, ik snap zeker dat het nu 1 grote emotionele inspanning is, een dagje werken. Kun je ondanks dat toch wel een beetje genieten? :-*
Sterkte voor het onderzoek bij je mannetje… (En ik vind het wel gezellig dat je blijft hangen hoor )
Johanna, wat goed dat je af gaat vallen. Het is niet makkelijk, zeker met de spanning van zwanger worden er ook nog bij, maar wat je zegt, wel goed voor je cylcus.
Ons sexleven stond ook op een nogal laag pitje… vanwege de prikpil. (1keer per maand ongeveer… :silenced: ) dus wij doen sinds januari ook beter ons best Het was zo gek, sinds ik ongi werd in november dacht ik telkens 2 weken na ‘een stevig robbertje bridgen’ ik doe en zw.test! want wie weet! Dat wel een beetje stom natuurlijk… :doh:
Werkse vandaag Nien, en als tempen jou zekerheid geeft, waarom niet
hey allemaal,
Hoe is het met iedereen?
Irene gefeliciteerd het is je van harte gegund!
Voor de ongi dames op naar een nieuwe ronde!
ik wou dat ik dat kon zeggen! Ben namelijk ruim 8 dagen overtijd, heb afgelopen zaterdag getest maar die was negatief(wel in de avond maar dat zou niet uit moeten maken) Ik zit dus te wachten op mijn menstruatie! Die niet wil komen :? Meestal als we dan even ‘klussen’ dan komt het wel los maar deze keer niet! Erg vervelend hoor…
Zat net de kraam afdeling te kijken en de tranen biggelde over mijn wangen :o Dat kindje wilde er eerst niet uit omdat het zo hoog zat met de keizersnede…Maar ow ik zat maar van ‘kom op puk, nu er en uit en ja daar was hij eindelijk na veel duw en trek werk’ en toen nog even geduurd met opgang komen…was zo frustie! Die mensen hadden al een kindje verloren dus erg heftig allemaal! Maar het is goed gekomen gelukkig!
Hai Willie,
Test nog eens in de ochtend met de eerste urine als je wilt…misschien dat dat toch verschil uitmaakt.
In principe heb je hier toch normaal nooit last van, dat je menstruatie uitblijft?
Heb je een vaste cyclus?
En bedankt voor de felicitaties he!
Groetjes,
Ireen :mrgreen:
WW, ik heb ook die aflevering van de kraamafdeling gezien, wat een ellende zeg met dat kindje :shock:
Ik begon ook heel hard te huilen toen ie weer op gang kwam, maar dat gesjor kon ik niet aanzien hoor, snel zappen, maar toen kwam ik terecht bij Ernst en Bobbie :sick: Hahaha dat was niet veel beter
Balen dat je al 8 dagen overtijd bent…heb je weleens eerder gehad he?
Ik hoop dat het dit keer gewoon raak is, je hoort wel meer verhalen van meiden die pas laat positief testen
Irene, dat verhaal van je werk is echt belachelijk zeg, wat is dat voor bedrijf? Is het werk verder wel leuk?
Ben ik weer hihi.
Irene ik heb absoluut geen vaste cyclus…dus ik wacht echt nog twee weken af :x word je toch gek van he haha…
@Marieke ik het inderdaad vaker gehad dus ik heb er even geen hoop in hoor…ook erg drukke weken achter de rug dus ik verwijt het daar aan
pfffffff wat voel ik me beroerd, gisteravond ook al toen ik las over pannenkoeken maar nu net koffie op en ik word toch beroerd :sick:
en au aan boobs
Wat naar he… :hug:
Nog een paar daagjes geduld Karin…
Karin spannend hoor hoop dat je over paar daagjes een positieve test hebt
Hallo meiden,
Ww: Jeetje wat vervelend als je steeds moet wachten hoe en wat.
Johanna: succes met afvallen!!
Irene: Ik heb de november mama’s niet gelezen weet niet eens hoe ik daar kom , maar ik geloof dat ze nogal lomp doen op je werk in plaats van dat ze gewoon blij zijn voor je. Sterkte dan maar.
Hier nog geen bruin verlies te vinden, maar ja nog even wachten meestal komt het dan vanzelf. Verder echt ieder dag maagzuur of in ieder geval het idee dat mijn eten blijft hangen heel vervelend. Verder wat steekjes onderin, maar ja is ook niet voor het eerst. Oh ja mijn reuk is veeeel sterker maar ik denk dat mijn fantasie wat op hol slaat. Gister ging ik ook weer om niets…Zal ook wel spanning zijn…
We tellen de dagen maar weer. Karin jij ook succes de komende dagen.
Liefs Laura
Goedemorgen dames,
Kom me alleen ff melden. nog nieuws hier?
gr. Nienke
Goedemorgen.
Hier niet zoveel nieuws. Mijn temp is nog niet zoveel gestegen na m’n eisprong, iets van 0.15 :? (dag 4 na eisprong, al zegt fertility friend dat het nu dag 3 erna is). Hoop dat m’n temp morgen hoger is dan vandaag.
Kortom… niet zoveel te melden dus.
Hoe is 't met iedereen?
Boa, je NOD nadert, of is het vandaag? Wie nog meer? ?
Goeiemorgen!
Hier ook geen nieuws. Temp is wel 0,2 omhoog maar ik heb ook bijzonder slecht geslapen! Eerst maar eens zien dus wat ie morgen doet. (en als het wel mijn ei is geweest, dan weet ik in ieder geval zeker, dat ik deze maand niet zwanger ben :roll: )
Nou ik snap het niet meer hoor,
heb nu ontzettend last van rechts onder in mijn buik , ws dus gister en eergister mijn eisprong gehad.
Helaas dus deze maand geen kans op zwange zijn
He, das geen goed nieuws dames. allemaal de eisprong gemist? dat het ook niet ff duidelijk is he? irritant zeg.
Ik heb nog wel goed nieuws. ongesteldheid is weer als vanouds. is de 3e keer na de laatste miskraam, maar nu eindelijk weer zoals voorheen. 3 dagen redelijk (zonder krampen oid) en vandaag zo goed als niks meer. jippie! De vorige keren was het zo anders, meer last van en duurde ook langer…voelt goed weer wat vertrouwen terug.
gr. Nienke
Hey ladies!
Ik meld me ook weer even! Ik heb nog geen ei gezien maar ook nog geen positieve ovutest gehad, dus nog even geduld voor mij. Latertje dit keer!