Wannabe mama's! Deel 3

Ik had vanmorgen wat krampen die je ook voelt als je omgi moet worden en geloof dat er na het plassen wat slijn zat toen ik aan het afvegen was

@mamatally wrote:

net de kraamafdeling gekeken…, dikke tranen bij elke geboorte.

en meteen benieuwd hoe het hier is :wink:

spannend altyd dat wachten … zie dat sommige dames de klustyd naderen…

hier hetzelfde… al ben ik wel erg grieperig… maar t is voor en goedl doel zeggen we maar :wink:

ben deze maand extra op mn eten gaan letten… vitamines bij gaan slikken en gewone thee verwisselt voor groene thee…

wil mn lijf zo gezond mogelijk hebben bij eventuele zwangerschap :slight_smile:

de shoppende dames : shop ze!

neug tandarts? jij liever dan ik :roll:

Had ook al een traantje weggepinkt bij de laatste… :cry: Hormonen slaan op hol…

Ga ook richting de klustijd, moeten we maar weer zo goed mogelijk benutten!

@Amanda wrote:

Ik had vanmorgen wat krampen die je ook voelt als je omgi moet worden en geloof dat er na het plassen wat slijn zat toen ik aan het afvegen was

Eisprong heb je al gehad of nie? Die voelt bij mij ook alsof ik ongesteld moet worden… en met slijmpjes. Tenminste… ik neem aan dat dat mijn eisprong steeds is, zeker weten doe ik het nog steeds niet…
Had ook al een traantje weggepinkt bij de laatste.. Hormonen slaan op hol..
Ga ook richting de klustijd, moeten we maar weer zo goed mogelijk benutten!

ja dat babytje kwam langzaam op gang en dat vrouwtje achteraf : is t echt waar!? zoooo mooi * zucht*

en die mensen die de volgende kee rkomen.
hebben al kindje verloren en ze vertelde bij de aftiteling dat de geplande keizersnede niet ging zoals verwacht.. pff gun t die mensen zo he! en ken ze nieteens haha

hey jij ook weer aan t klussen!! hopelijk hebben we alle 2 deze maand ene pos test./
ik verwacht mijn nod op mijn zoons verjaardag..... t zou geen mooier kado zijn :)

@jet1981 wrote:

@Amanda wrote:

Eisprong heb je al gehad of nie? Die voelt bij mij ook alsof ik ongesteld moet worden… en met slijmpjes. Tenminste… ik neem aan dat dat mijn eisprong steeds is, zeker weten doe ik het nog steeds niet…

die heb ik idd al gehad, tenminste als het goed is

Volgende week moet ik ongesteld worden en vorige week waren mijn vruchtbare dagen

Kan dit ook met innestelen te maken hebben?

@Mamataly… Dat zou idd leuk zijn, een positieve test op zijn verjaardag! Ik duim voor je! :thumbup: :thumbup:

@ Amanda… Ik heb geen idee sorry, misschien iemand anders? Ik heb ook weleens last van slijm door de cyclus heen geen idee waar dat door komt.

Dag dames, ben ik ook weer 'ns…

Wij hebben de klusdagen net achter de rug, dus hopelijk hebben we iets heel moois gemaakt.

Pijntjes of wat dan ook rond de eisprong heb ik nooit, alleen rekbaar slijm (en zelfs dat is niet elke cyclus duidelijk aanwezig). Dus lang leve de ovutesten en de thermometer. Die zekerheid heb ik ook nodig, en wat Nienke al zei, ermee bezig ben ik toch wel of ik nou wel of niet temp. Het helemaal loslaten werkt voor mij niet, dan zou ik er helemaal mee moeten stoppen. Gisteren heb ik het er nog met m’n man over gehad. Ik denk dat hij nu ook langzaam aan het idee went dat we misschien toch naar de gynaecoloog moeten. Ik :pray: dat het niet nodig is…

Amanda, slijm los van de eisprong heb ik ook wel eens. Meestal als we geklust hebben (de dag erna). Zou dit bij jou ook het geval kunnen zijn?

Lieke ik hoop met je mee. :pray:

En over die afscheiding. ik heb allebei al ervaren, wel en niet. wel voor een ongesteldheid, maar ook weleens voor een positieve test. kan zoals met zoveel alle kanten opgaan.

Nienke

Ok dan, gewoon even afwachten dus tot volgende week

Ireen oh wat leuk en romantisch :inlove:

Johanna: gelukkig dat het al beter gaat met je zoontje

Evy: balen dat je een onregelmatige cyclus hebt (heb ik ook :()

llaan: spannend :pray:

Ireen: balen hoor dat je baas zo stom heeft gereageerd :hug:

Beppie: :hug:

Boa: :pray:

zo ik hoop dat ik vanaf nu dit topic weer een beetje kan gaan volgen / bijhouden :smiley: heb het zo druk met sporten enzo :?

even een vraagje of iemand van jullie dit herkent

ik heb net mijn menstuatie gehad 7 dagen lang gisteren was het weg alleen na het “klussen” had ik weer bloedverlies :eh: ik herken het wel bij een zwangerschap maar ik heb dus mijn menstruatie gehad :eh:

Jet, dat wordt een spannend dagje dan morgen.

Sterkte met de zenuwen.

Mijn NOD zou er morgen of overmorgen aan kunnen komen. Vind het zo langzamerhand ook wel weer spannend worden.

@Boa wrote:

Jet, dat wordt een spannend dagje dan morgen.

Sterkte met de zenuwen.

Mijn NOD zou er morgen of overmorgen aan kunnen komen. Vind het zo langzamerhand ook wel weer spannend worden.

Thnx, was vanmiddag al btw… Maar geeft niet. Ze hebben nog niks kunnen vinden met de eerste onderzoeken, alles was oke. Dus dan moet ik toch maar die foto laten maken… :frowning: Het is voor een goed doel!

Zeker spannend weer voor jou! Ik duim met je mee!

Jet, en die foto maken is dat een vervelend onderzoek?

Boa, ook al snel NOD. zo blijft het spannend hier.

Angel&Luna…heb ook weleens zoiets gehad. niet vaak en kan me ook niet meer herinneren in welke fase van de cyclus. was het nou helderrood bloed? dan zou je zeggen iets van bloedvaatje ofzo.

Nienke

Nienke: ok het was idd helderrood dus zal dan idd een bloedvaatje geweest zijn (dacht dat dat alleen was met zwangerschap) bedankt voor je antwoord

Dan heb je geloof ik wel meer kans er op, omdat alles beter doorbloed is, maar volgens mij kan het altijd gebeuren.

Jet, ik begrijp dat je er tegenop ziet. Dat is dan vast een pijnlijk gebeuren. Wordt er soms contrastvloeistof ingebracht?

Maar op zich is het fijn dat er niets bijzonders is te vinden.

Ja dat schijnt voor sommige vrouwen nogal pijnlijk te wezen. Wordt idd vloeistof ingespoten. Maar ze hebben een aantal jaar geleden geprobeerd een spiraal te plaatsen bij mij maar dat heeft me zo zeer gedaan dat dat afgekapt is. Lage pijngrens dus ik zie daar vreselijk tegenop… Tenzij ik nu zwanger raak… dan hoeft t dus nie meer! :pray: :pray: Dus extra aan de klus hihi :smiley:

Oh ja en als die foto geweest is schijn je ook nog eens extra vruchtbaar te zijn, dat is dan wel weer heel positief! :mrgreen:

Nou Jet, als je dan niet deze ronde zwanger bent, dan maar meteen na het onderzoek! :stuck_out_tongue:

Hallo, ik kom me weer even melden :wink:

Jet, succes met de foto, ik hoop dat de pijn heel goed meevalt. Je weet waarvoor je het doet (maakt de pijn misschien niet minder, maar toch :wink: ) Toch vreemd he dat het bij de 1 heel veel meer pijn doet dan bij de ander…

Boa bijna nod!! :pray: :dance:

Ik heb niet zoveel reageer-puf, excuses aan de andere dames.

Mn ongi is een beetje vervelend dit keer. Voel me er niet echt lekker onder :zzz: . We hebben in het weekend ook wel belachelijk lange dagen gemaakt met de badkamer (zaterdag tot 01.00 zondag tot 02.30). Maaaar het resultaat mag er zeker zijn. Ondanks dat nog maar drie kwart af is, maar dat zijn toch afwerk dingetjes, dus niet zo erg. Alles is getegeld dus dat is super, Ik kan weer douchen (na 3 weken!) en dat is wel heel heel fijn als je ongi bent! :oops:

Ik heb me vanmorgen ziek gemeld en blijf morgen ook nog thuis.

Dat doe ik niet zo gauw, maar ik had het echt even gehad. Ongi worden gister hielp ook niet echt mee :wink:

Allemaal vast welterusten voor straks! :-*