Wannabe mama's! Deel 3

Helaas… zojuist :evil: :evil: :evil:

:frowning:

Nieuwe banner dan maar. Het stemt me positief dat ik dus toch een cyclus heb. Vanaf morgen maar tempen. Maar ik weet het nog niet zeker… ik vind het best slopend zo, ik ben er de hele tijd mee bezig en dat wordt alleen maar erger als ik ga tempen denk ik, maar duidelijkheid is ook fijn.

Zucht. NIeuwe ronde, nieuwe kansen.

Nien, lopen we toch weer gelijk op.

Beppie en Nienke :hug: :hug:

Beppie, wat jammer, ik had het je zo gegund en Nienke natuurlijk ook :hug:

Groetjes,

Ireen :mrgreen:

Beppie wat ammer nou!!

Hoop op meer succes voor de volgende ronde!!

pfff hier bij vlagen misselijkheid en behoorlijk pijn in de boobs wat trekt naar de oksel. en steken rechts en links onder in de buik door trekt naar de liezen.

@Beppie en nienke :hug: :hug:

Nienke en Beppie wat jammer nou… :hug:

Hier de zoveelste met steken in de borsten en een drukkend gevoel op de buik. :lol:

Helaas had ik dat de vorige keer ook toen ik gewoon de :evil: :evil: op bezoek kreeg. :frowning:

Dus ik doe hard mijn best om me er niet te veel op te focussen. En dat lukt gelukkig heel goed! :liar: :liar:

Nee, hoe druk het ook is op mijn werk momenteel, af en toe komen de gedachten er gewoon dwars doorheen.

Beppie en Nienke :hug:

Nienke, had je nu een heel lange tijd na de eisprong? Of was uiteindelijk je eisprong toch later dan je in eerste instantie dacht?

Boa, denk dat mijn eisprong toch weer later was. das het gevaar van tempen. alhoewel normaal gesproken kan ik behoorlijk goed vanuit gaan. Maar nu had ik echt 3 dagen een stijging. toen 2 dagen een lage temp, denk dat toen mijn echte eisprong was. en daar komt nog bij dat de cyclus eigenlijk elke keer korter wordt, hoe kon ik nu weten dat ie nu ineens langer is? deze cyclus geen risico’s in ieder geval.

Beppie balen zeg, maar duidelijkheid geeft ook rust he? Ik vind trouwens zelf dat tempen ook een soort rust geeft. je denkt er wel elke dag aan, maar dat doe ik ook als ik niet temp. en nu ben ik rustig doordat ik dan weet wanneer mijn NOD zal zijn.

Illaan, Boa, Karin en wie ik nu vergeten ben. de duimen draaien hier nog steeds. (ff kijken waar jet in haar cyclus zit…)

Nienke

…nog 14 dagen voor jou dus Jet. druk aan de klus? :oops: :wink:

Hoop dat ik nu ff mijn gedachten op andere dingen kan richten zodat de tijd snel gaat.

Hey Nienke…

Klussen doen we altijd hoor! :lol: Ik probeer er deze keer wat minder mee bezig te wezen maar valt nie mee… Ik moet idd nog 14 dagen maar ik heb meestal een late eisprong dus ik zit dr nog nie in. Morgen moeten we weer naar t ziekenhuis, uitslagen van de eerste onderzoeken. Ben benieuwd wat er is en wat ze er tegen kunnen doen…

Gedachten op andere dingen richten? Shoppen! werkt altijd!

@jet1981 wrote:

Gedachten op andere dingen richten? Shoppen! werkt altijd!

Das toevallig, ga zometeen naar de IKEA :smiley:

Dan 3 drukke werkdagen, dan volgepland weekend en dan is er al weer een week voorbij. :smiley:

Nienke

Veel plezier bij Ikea. :mrgreen:

NEEEE!!!

Haha, ik moet eigenlijk ook een afspraak maken bij de tandarts, maar ik ‘vergeet’ het steeds :lol:

:eh: tja bij een stukje afgebroken en pijn en zwanger moet je toch gaan he.

hier hetzelfde. moet eigenlijk ook voor gewone controle en vorige week brak er ook nog eens een stuk kies af. Dus nu dubbele reden om heen te gaan. Ik ben ook niet bang voor de tandarts, maar ik heb gewoon altijd wat. minstens een gaatje. heb al zenuwbehandeling gehad, 4 verstandskiezen er uit, wortelkanaalbehandelingen en geen kies zonder vulling! eigenlijk een wonder dat ik nog niet bang ben…hihi

Nienke

:eh:

Kijk Ikea altijd leuk! Dikke portomonee mee altijd goed! Veel plezier!

Marieke succes bij de tandarts!

Ladies shopse en sterkte bij de tandarts.

Vraagje heeft 1 van jullie wel eens een zeurderig pijn net voor de menstruatie gevoeld in 1 van je borsten ik heb dat nu in mijn rechterborst echt heel irritant.

Liefs Lau

net de kraamafdeling gekeken…, dikke tranen bij elke geboorte.

en meteen benieuwd hoe het hier is :wink:

spannend altyd dat wachten … zie dat sommige dames de klustyd naderen…

hier hetzelfde… al ben ik wel erg grieperig… maar t is voor en goedl doel zeggen we maar :wink:

ben deze maand extra op mn eten gaan letten… vitamines bij gaan slikken en gewone thee verwisselt voor groene thee…

wil mn lijf zo gezond mogelijk hebben bij eventuele zwangerschap :slight_smile:

de shoppende dames : shop ze!

neug tandarts? jij liever dan ik :roll:

Vraagje heeft 1 van jullie wel eens een zeurderig pijn net voor de menstruatie gevoeld in 1 van je borsten ik heb dat nu in mijn rechterborst echt heel irritant.

dat heb ik elke menstruatie.... wisselt meestal af.. en is zo rondom je tepel diep van binenn ( zo vergelijk ik t iig)