Wannabe mama's! Deel 3

Lieke: dankje

:pray: hoop voor je dat het deze ronde raak is

ireeen gefeliciteerd :dance:

Wahaaa,

Kijk ik hier weeer eens even en het eerste wat ik zie is de megagrote positest van Marieke. :x Dat wist ik al. Maar ik dacht dat er nog wel meer goed nieuws zou kunnen zijn hier!

Maar gelukkig, las ik daarna al snel het goede nieuws van Irene;

GEFELICIZWANGER :clap: :clap: Goed gedaan.

Hoe snel is het gegaan dan bij jullie, ik weet eigenlijk niet goed welke ‘toestanden’ bij jullie spelen.

Ik wens je een zorgeloze zwangerschap!

Angelique, welkom hier!

Hopelijk mag je binnnkort weer zo’n mooi wondertje verwachten.

Nienke.

Balen is dat he, dat je mooie regelmatige cyclus verandert door een MK. Alsof het op zich al niet erg genoeg is om een miskraam te hebben.

Ik hoop dat je ondanks deze lange cyclus toch zwanger bent, hebben jullie steeds nog een beetje doorgevreeen? Heb je door je temperatuur al door of er een verlate eisprong geweest kan zijn?

Mijn cycly gingen van 24,24 MA (26),28,30 MK 31

En nu lijkt het wel opeens weer 24 of zelfs 23 te worden. Volgens FF en mijn temperatuur.

Vooral voor het bepalen vd eisprong is het lastig. Om zeker te zijn de eisprong niet te missen moet je al bijna 2 weken aan de klus.

Deze keer hadden we ‘ver’ voor de eisprong 2 keer voor de leuk gevreeen. Dacht ik , daarna kon ik mijn eisprong maar neit vinden met ovutesten. Nu bleek dat ik mijn eisprong waarschijnlijk al gehad had op de dag van mijn eerste testje. Ik werd al zwaar geirriteerd dat ik maar geen positieve test kreeg, bovendien hadden we al 5 dagen niet meer gevreeen.

Toen kreeg ik opeens een kruis van FF en bleek de stijging van mijn temperatuur van 0,1 graad toch hoog genoeg was. Nu is de temperatuur ook alweer doorgestegen. Heel raar, ik dacht nog op mijn ei te moeten wachten en nu is de wachttijd alweer bijna voorbij. Tenminste… het spannendste komt nog natuurlijk.

Mijn borsten zijn alweer erg gevoelig en ik heb een drukkend gevoel op mijn buik. Net als toen ik zwanger bleek. En net als vorige maand toen ik niet zwanger bleek :eh:[

@Boa wrote:

Waha,

Kijk ik hier weeer eens even en het eerste wat ik zie is de megagrote positest van Marieke. :x Dat wist ik al. Maar ik dacht dat er nog wel meer goed nieuws zou kunnen zijn hier!

Euh sorry zal het niet meer melden hier..

Irene! Gefelicteerd!! :inlove:

Nee Marieke,

Iedere nieuwe zwangere maakt blij, het kan echt!!! Maar ik zou het zo mooi vinden als er opeens 3 zwangeren bij zouden zijn. Maar het kan nog he!

Ik duim nog door voor iedereen zonder bloed.

Ireen gefeliciteerd :dance: :dance: Succes nog verder met je blaasontsteking ik hoop dat de kuur snel aanslaat

Hier is alles rustig de :evil: :evil: zijn weer bijna de deur uit en dan gaan we weer voor de klusperiode :mrgreen:

Hai Boa,

Voor wat betreft hoe lang wij bezig waren: vanaf 1 januari jl. zijn wij begonnen en dit is onze tweede serieuze poging geweest.

De ‘toestanden’ houden in dat mijn vriend niet kan ejaculeren tijdens het vrijen in mij. Wel kan hij zichzelf ‘bedienen’ en daarna heel snel weer in mij gaan in de hoop dat hij raak schiet en niet te laat is met schieten.

Daarom loopt er eigenlijk nu al een onderzoek bij het ziekenhuis. Ook krijg ik blaasontstekingen van het vrijen.

Maar ondertussen ben ik dus mooi wel zwanger en heel trots :mrgreen: :oops: en duim ik voor alle niet-zwangeren hier dat ze ook maar heel snel zwanger mogen raken :: :: :**: :pray: :pray: :pray:

Groetjes,

Ireen :inlove:

Ireen, gefeliciteerd !!! :: :: :thumbup: :thumbup: :: ::

Lieve dames,

Bedankt voor al jullie lieve superfelicitaties…dat maakt het voor mij wat makkelijker om te geloven dat ik nu toch echt zwanger ben.

Onze ouders gaan we het vertellen met Pasen tijdens een zelfbereid etentje. We gebruiken daarbij twee schatkistjes met rijstkorreltjes erin. Zo van: zo groot is jullie kleinkindje nu ongeveer. En daarna gaat mijn vriend op zijn knietjes voor mijn mama en vraagt haar naar mijn hand (heel romantisch hoor) en geeft haar daarna een bos mooie bloemen. Tegelijkertijd zijn zijn eigen ouders hier ook bij en daar geeft hij ook een mooie bos bloemen aan. Dat hebben ze zeker verdiend, want het zijn toch de mensen die ons zover hebben gebracht in het leven, vind ik.

Hopelijk gaat alles nu goed. Ik heb af en toe flink last van de krampen en de dikke opgezette buik (nu al, pfff).

Groetjes,

Ireen :mrgreen:

Irene, gefeliciteerd!

(en bedankt voor jullie meelevende reacties)

Nienke

Ireen, wat ontzettend romantisch :inlove:

Nienke, al meer duidelijkheid? :hug:

Hier ga ik dadelijk naar de huisarts met de kleine. Hij had vorig week krentenbaard (had ik dat al verteld?) En nu moet hij op nacontrole. Het is nog wel te zien, maar een heel stuk minder, gelukkig maar!

Verder is het hier een drukte en een bende. We zijn enorm aan het opruimen en inpakken ivm de verhuizing (eind mei) Ik zit hier nu dan ook midden tussen de dozen achter de pc.

Mijn ongesteldheid is voorbij, dus voor ons komt de klusperiode er weer aan. Eens zien of ik dit keer gewoon een cyclus van 28 dagen (of iets in die buurt) zal hebben. Ik hoop het wel! En ik hoop ook dat het dan eindelijk eens raak is!

weer een zwangere!!!

gefeliciflapstaart!!! ik wens je ene superzwangerschap toe :-*

Gaat het weer een beetje Nienke? Veel sterkte hoor, het is allemaal zo moeilijk… :hug:

Johanna, tjee een krentenbaard! het arme schaap! fijn dat het al een stuk minder is! Sterkte met al je dozen ennnn met klussen :dance:

Ireen, wat een leuk idee met pasen, haha echt eiertijd he!

Boa, het klinkt wel een beetje hoopvol? :lol:

Visje ook veel succes met klussen :dance:

Hier nog steeds geen bloed. Ik ga morgen weer testen, vandaag kan het niet, want mn vader is er nog (ja vanavond, maar dan is het weer geen ochtendurine)

Ik heb al een tijdje steekjes op 1 plek in mn buik (als dat mn darmen zijn dan is dat gek want die bewegen) soms beetje steekjes naast mn /(.)(.) zo tussen mn borsten en oksels in. Ik was gister soms eens misselijk… maar het kan allemaal badkamer-stress zijn, want het is nog steeds niet af. vandaag laatste hand, douchewand plaatsen, nieuwe wc, wasbak en nog wat voegen aan de randen.

Ik ben vreselijk smerig en stoffg van het voegen gister… donkere antraciet voegen… vreselijk… ik ga dalijk douchen bij mn zus, en daarna naar het ziekenhuis voor een ijzerinfuusje (bloedarmoede).

is al weer effe geleden… ben 13 dagen overtijd, maar test is :thumbdown: ben bij de dokter geweest en die zei me dat ik wss een heel onregelmatige cyclus heb en dat het wel even kan duren

aan iedereen die ondertussen zwanger geraakt is: een hele dikke proficiat! :thumbup: :inlove: :-* :clap: :dance:

Van harte Irene echt helemaal super om te lezen dat het gelukt is.

Nienke: dikke :hug: !!!

Verder hier nog een paar daagjes voor Nod. Roze vloed is hier al een paar dagen bezig eigenlijk heb ik dat nooit. Alleen wat bruin voor Nod, maar dit begon 4 a 5 dagen na ovulatie. Verder continu het gevoel vol te zitten alsof mijn eten niet wil zakken en behoorlijk volle (.)(.) :slight_smile: . Heel veel boertjes moet ik al al de hele week laten en super emo echt om niets, maar ja we wachten weer af.

Dikke :hug: voor iedereen hier.

pppffff, zie banner. vanmorgen eindelijk ongi geworden. nu eerst maar weer blik op oneindig en wachten tot de klusdagen.

Nienke

Nienke: dan kun je nu gelukkig verder, ik hoop er echt het beste van :**:

Beppie: wat spannend! ik :pray: voor een positieve test.

En bedankt weer voor alle lieve felicitaties. Dat doet me echt goed, want vanochtend was het niet zo leuk op het werk. Zie het topic novembermama’s waarom.

Groetjes,

Ireen :mrgreen:

Ik las het Irene, balen dat mensen dan zo reageren, terwijl jij zo blij bent. En waar bemoeien ze zich ook mee trouwens!!!

Irene van harte gefeleicteerd hoor!!