Wannabe mama's! Deel 3

Nienke :hug: :hug:

Nienke: :hug:

Beste Nienke,

Af en toe moet je jezelf gewoon toestaan om jezelf zo te voelen. En laat die anderen maar even voor wie ze zijn. Jij bent nog altijd het belangrijkste in jouw leven.

En als je eraan toe bent, zien we je wel weer :hug:

Groetjes,

Ireen

Goedemorgen dames,

Ik ben er al vroeg bij, want…twee testen gedaan…CB digitaal en Kruidvat (die van twee streepjes en urine druppelen) en…

ZWANGER!!! WHOEIIIIIIIIIII!!!

Ik vind het nog steeds raar, maar het is echt waar (dat rijmt, haha). Mijn vriend moest er zelfs van huilen, zo fijn vond hij het om papa te worden.

Het is echt snel gegaan. Daardoor kan ik het nu nog niet echt geloven…

Heb nog wel krampjes in mijn onderbuik die echt vervelend zijn. Volgens mij nemen die de komende periode voorlopig niet af.

Ik ga even kijken of ik mijn banner aan kan passen.

Maandag bel ik meteen de huisarts om een afspraak te maken. Ik neem dan een potje ochtendurine mee.

Ook weet ik nu waarom ik ineens na twee maanden weer een blaasontsteking kreeg. Dat heeft natuurlijk te maken met deze zwangerschap en dat ik daardoor meer vatbaar ben voor een blaasontsteking.

Goh, het is wel wennen hoor. En gezien de berichten hier…durf ik nog niet echt superblij te zijn. Maar het eerste sprankje :**: hoop is er in ieder geval.

Groetjes,

Ireen :mrgreen:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ireen, goed nieuws!!! Weer een novembermama erbij. Super gefeliciteerd meid, lekker genieten! :-*

Irene :shock: gefeliciteerd! :dance:

Zeker gezien jullie ‘toestanden’ zeg maar, vind ik het heel fijn dat het gelukt is! En zo snel inderdaad! Wat mooi dat je vriend moest huilen, toen deed je zeker meteen wel even mee :inlove:

Nienke: :hug: :hug:

Irene, gefeliciteerd!!!

Waarom ga je eigenlijk naar de huisarts? Die doen eigenlijk niks hoor en gebruiken dezelfde test als jij.

Hai Tedda,

Ik ga naar de huisarts omdat ik dan verdere afspraken moet maken toch?

Of is dat niet nodig nog?

Ik ben ook zo onwetend op dit gebied… :doh:

Bedankt voor alle felicitaties. En helaas, toen vriendlief ging huilen, stond ik met een big smile :mrgreen: te lachen om het resultaat van de test…had gisteren waarschijnlijk teveel gejankt bij emotionele momenten op t.v.

Groetjes,

Ireeen!!! wat goed!!! super gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Oh wat gaaf man!! ondanks alles!

Ireen je kan gewoon een verloskundige bellen en je daar aanmelden hoor. Je kan maandag ff bellen naar je huisarts om door te geven dat je zwanger bent, dan staat dat maar vast in het bestand :mrgreen:

Heeej Beppie,

Dankjewel voor je felicitaties!!! Hopelijk is het bij jou ook snel zover!!

Groetjes,

Ik was afgelopen maandag bij de huisarts, en die wist niet dat ik zwanger was, dus even doorgeven is wel handig denk ik.

Je gebruikt toch antibiotica, ik neem aan dat je toen ook verteld hebt dat je een zwangerschapswens had?

Hahaha wat zal dat een gek moment geweest zijn, hij tranen en jij een smile :wink:

Marieke, voel jij je al wat beter?

Yep ik voel me stukken beter, nog niet helemaal de oude maar zeker weer redelijk ok! Pff je kan goed ziek zijn van een griep/verkoudheid zeg :?

En jeetje jij al weer 11 weken zwanger, wat gaat dat hard zeg…ik wou dat ik de 11 weken al gepasseerd was, dan valt er echt een last van mijn schouders.

Hai Sterre,

Ja, op dit moment gebruik ik ‘ongeboren vruchtvriendelijke’ antibiotica’, eigenlijk liever niet, maar ja het kon echt niet anders. Er zat zelfs al bloed bij de plas vorige week, dus ik kon daar echt niet langer mee wachten.

De assistente heeft in ieder geval aangegeven dat ze graag iets van mij hoort, dus dat zal ik dan even doen. Wellicht heeft ze nog nuttige tips voor mij. Ik zag haar buikje vorige week ook, dus wellicht is ze zelf voor de tweede keer zwanger. Ik zal er eens voorzichtig naar vragen maandag. Wij kennen elkaar al heel lang en hebben veel meegemaakt samen (ik heb o.a. een borstverkleining gehad waarbij zij mijn verband heeft verschoond elke dag).

Groetjes,

Ja, 11 weken, we hebben dinsdag weer een echo gehad, was weer erg leuk, het wordt echt al wat he, ik zou het elke dag wel even willen bekijken :inlove:

Nu verlang ik erg naar de eerste schopjes enzo, en daar komt ie weer: geduld hebben en wachten :mrgreen:

Dat geldt zo’n beetje voor elke fase van het zwanger worden en zwanger zijn he. Ik neem aan dat als de baby er is, dat het ‘wachten’ dan minder wordt :think: Ben d’r niet heel goed in,vooral niet bij de albert heijn in de rij :mrgreen:

Meid Irene, dat zal een pijn gedaan hebben, bloed bij je urine, heb ik jaaaaren geleden ook eens gehad, dat deed erg zeer!

Ireen gefeliciteerd :dance:

Irene, zoals al is gezegd, je kunt gewoon de verloskundige bellen de huisarts doet verder niks voor je. Je leest ook wel eens dat huisartsen soms heel bot reageren en zoiets hebben van: wat doe je hier, ik kan verder niks voor je doen.

Gewoon een VK praktijk in de buurt zoeken en die bellen dus! En moeders voor moeders niet te vergeten! :wink:

En inderdaad ook bij de huisarts en apotheek (die zijn vaak oplettender dan huisartsen vind ik) even melden dat je zwanger bent en de verwachte datum.

@Tedski wrote:

Irene, zoals al is gezegd, je kunt gewoon de verloskundige bellen de huisarts doet verder niks voor je. Je leest ook wel eens dat huisartsen soms heel bot reageren en zoiets hebben van: wat doe je hier, ik kan verder niks voor je doen.

heel herkenbaar dat je een botte reactie kan krijgen

toen ik zwanger was van Luna dacht ik laat ik ook even de ha bellen en doorgeven dat ik zwanger ben

de assisent zei oh ja dat horen we vanzelf wel van de verloskundige echt op zo’n manier van waar bemoei je je mee :shock:

de verloskundige vroeg aan mij heb je je ha al op de hoogte gebracht

ik zo ja ofwel mijn ha wist van niks :lol: 8)

maar als je een goede band hebt met je ha / assistent denk ik dat ze het wel leuk zullen vinden als je het doorgeef

Nienke… wat K*** toch weer. :hug: .

Welkom Angelluna, ben iets langer bezig dan jij voor een tweede kindje, dat het maar snel raak mag zijn ! :pray:

Irene. GEFELICITEERD ! :: :: :**:

Ik mag wel zeggen dat je veel geluk hebt hè, zo snel al.

Hier toch maar gebruik gemaakt van de klusdagen, ondanks het slechte nieuws in mijn familie. Het leven gaat gewoon door. Ik hoop op goed nieuws over 13 dagen. Mag ook wel een keer.