Wannabe mama's! Deel 3

Hooiii!

Nou dames jullie houden het inderdaad wel heel spannend hier hoor!

Beterschap Irene, is wel heel vervelend zeg!

Goed weekend!!

Ja ja, hier ben ik weer, volop onder invloed van de antibiotica kuur (een prettig trip is anders, ahem).

Maarre hier nog steeds geen :evil: :twisted: :twisted: :evil: , maar eerder witte duiveltjes en een beetje doorzichtig…???

Maar goed, zoals jullie van de vorige keer weten, kreeg ik mijn ongesteldheid toen pas 's-nachts…dus dat zal nu ook wel weer zo zijn. Heb wel af en toe krampjes, maar dus nog geen bloedverlies.

Ga zo in bad. Wie weet komt het los, net als de vorige keer…

En inderdaad op het gebied van blaasontsteking heb ik al alles geprobeerd, tot aan D-Mannose toe…

Groetjes weer,

stonede Ireen :zzz:

Irene, ik duim voor je dat het wegblijft ondanks het bad :thumbup:

Net wezen sporten. heb totaal niet het idee dat ik ongi ga worden binnenkort. zal morgen nog weer afwachten of ik een hoge temp heb. en anders nog maar weer een testje er tegenaan…pppfffff aan de andere kant heb ik liever dat ik morgen ongesteld wakker wordt. dan weet ik waar ik aan toen ben.

gr. Nienke

Spannend Nien, wel gelijk ff melden hier he, en bij positest nog beter ff snel een sms… ik :pray: :pray: voor je!

Hoe is het met jou? nog ziek, vandaag lekker vrij natuurlijk. is het al druk bij de november mama’s?

Hey meid,

En en en?

Ja nog steeds ziek maar niet heel heftig meer, voornamelijk nog mijn holtes.

Het word steeds drukker bij de novembermama’s, gezellig!

ff kort, want er komt straks visite en moet de boel nog aan kant maken. heb niet getest. wel weer hoge temp. misschien morgen testen…

Nienke

Whaaaaaaaaaaaa spannend Nien!!! :pray: :pray:

Irene en Nienke… :pray: :pray: Ik hoop op goed nieuws! Dat wordt wel weer eens tijd hier.

Vandaag een positieve ovutest… Maar ben niet echt in een klusstemming helaas… M’n oom is overleden :frowning:

Ik hoop dat ik hier ook eens goed nieuws kan brengen.

Hebben jullie het ook weleens gehad dat je na een week klussen een blaasontsteking hebt?

Ikke nu dus wel :?

Denk dat dit wel daardoor komt

Hey allemaal,

Nienke, dat is toch wel een goed teken he! Ik duim voor je dat het alsnog een positieve test is morgen!

Lieke gecondoleerd meis! erg vervelend weer dit soort dingen!

Amanda, ik heb ook een paar keer een blaas ontsteking gehad na de eisprong erg vervelend en ik heb geen idee hoe het komt…

@de rest nou mogen er echt wel een paar extra zwangere volgen toch!

Hier al 4 dagen overtijd, maar dat kennen we zo langzamerhand wel…Kan zeker door de stress komen ivm het overlijden van mijn opa…

Vorige week een dag of 9 a 10 na de eisprong wat bruinverlies en daarna niets meer…

Gisteren krampen gehad en dacht echt o daar zul je ze hebben! Maar niet dus…elke keer dat overtijd lopen is erg vervelend en vind mijn cyclus erg rommelig moet ik zeggen… maar we gaan door en niet bij de pakken neer zitten… Nu inmiddels vanaf vorig jaar eind mei bezig, en moet zeggen dat ik blij ben dat we bijna tegen een jaar aan zitten en dat we dan naar de huisarts kunnen voor nader onderzoek…

fijn weekend allemaal!

Hallo allemaal!

Nienke wat spannend nog… ik ga maandag weer testen, hier ook nog steeds geen :evil: :evil: :evil: en ook geen ongi gevoel. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ireen, sterkte met je stonedheid :frowning: hopelijk ben je wel lekker snel van je blaasontsteking af nu.

Lieke! gecondoleerd :cry:

Willie, fijn dat je binnenkort naar de dokter mag, steeds in spanning als je overtijd bent maar verder niks, is heel vervelend.

Heeej meiden,

Hier even een berichtje van mij. Ik ben dus nog niet ongesteld geworden tot nu :shock: Ik heb af en toe krampen in mijn buik en die trekken dan weer weg en venijnige steken in mijn borsten die erger lijken te worden.

Nu weet ik dat het KAN om 1 dag overtijd te zijn…maar ik heb dat nooit!!!

Als het morgen nog zo is, dan doe ik morgenochtend een test. Ook voor jullie :mrgreen:

Verder 's-ochtends duizelig en misselijk…af en aan.

Duimen jullie mee?

Thanx!

Groetjes,

moeie Ireen :zzz:

Hopelijk mogen jullie allemaal snel positief testen.

Ik heb er net ook nog ff een testje tegenaan gegooid :wink: teststreep kwam meteen toen de urine erover heen liep :inlove:

Nou Marieke, duidelijker kan niet he :smiley: wat moet jij een trotse mama zijn :inlove:

Groetjes,

Ireen :shifty:

ook ik wil mij hier aanmelden (al twijfel ik toch ook nog een beetje… :shifty: )

ik zal mij even voorstellen

ik ben Angelique 27 jaar, getrouwd met Darius en moeder van Luna uit Rotterdam

wij zijn aan het klussen sinds januari 2007 (bij Luna hebben we er 3 jaar over gedaan, mijn man is verminderd vruchtbaar)

nu heb ik last van een onregelmatige cyclus :? (vandaar ook mijn twijfel mij hier aan te melden)

44/33/33/32/45/63/49/49/39/31 nu ik net die 31 daagse cyclus achter de rug heb begin ik toch lichtelijk weer wat hoop te krijgen dat het toch nog goed gaat komen :smiley:

ik ben ook bij de gyn geweest voor mijn onregelmatige cyclus maar die zei mij dat ik moet afvallen nu ben ik druk met lijnen (niet heel streng hoor :wink:) en sporten en lijkt mijn cyclus dus kort te worden

vanmiddag heb ik ook omega 6 gehaald op aanraden van Karin1981 dus hopen dat dat helpt

Hai Angelique,

Welkom hier! Wat een mooi dochtertje heb jij zeg. Echt een mooi toetje.

Hopelijk is het snel raak voor je en ben je snel op jouw streefgewicht.

Groetjes,

Ireen 8)

:mrgreen: dankje Ireen

welkom angel,

ik heb geen flauw idee wanneer mijn ei is geweest heb bewust niet vaak getest, nu wel vandaag omdat ik weer rekbaar slijm had maar geen posi ovutest naja we zien het wel blijf gewoon klussen tot ongie

ben wel met vlagen misselijk en steken in de (.)(.)

Hier vanmiddag een negatieve test. heb het ff gehad hoor. tot nu toe werd mijn cyclus elke keer korter na de miskramen. nu al op dag 33 (vorige keren 36 en 32). wanneer word ik nou ongesteld!!!

Weet dat er veel geschreven is, en die reactie daarop komt vast wel weer. zit ff beetje met mezelf in de knoop. klinkt erger dan dat het is. maar merk dat het beter is als ik er nu ff niet zo mee bezig ben.