marieke, dacht laat ik eens kijken of er al novembermama’s zijn, zie ik dat jij het topic hebt geopend!!! :shock: :mrgreen: :dance: gefeliciteerd meid, en dat he deze keer gewoon goed mag gaan!!!
ppfff, twijfel of ik morgen een test moet doen weer. de laatste was maandagmorgen. Heb net met mezelf afgesproken, als de temp weer laag is doe ik het niet , als ie hoog is doe ik het wel… :think:
gr. Nienke
Hai Nienke,
Heb je al wel last van kwaaltjes?
Groetjes,
Irene
Tja… ik weet het ook niet, ik ben zo bang dat het weer negatief is…
Ik heb ook geen temp om me aan vast te houden.
Ik heb alleen wat meer afscheiding en ben moe, maar dat kan ook best voor een ongi.
:?
Mn moeder had van mij ook totaal geen zwangerschapskwaaltjes.
Spannend Nien, ik hoop zo dat je je mag aansluiten.
En Beppie natuurlijk ook.
Hier nog steeds flink beroerd, keelpijn, holtes verstopt, oorpijn, kiespijn :? koorts is gelukkig weer weg.
Wel hoge temp maar er stond ‘niet zwanger’ vanmorgen. heb nu helemaal geen hoop meer. die hoge temp zal wel zijn omdat ik niet al te lekker ben. keelpijn, hoofdpijn enzo.
Gek genoeg ben ik niet al te teleurgesteld over de neg. zw.test. Ik zei al eerder, ik word gewoon weer een decembermama ( ). Hoop nu alleen maar dat de ongi snel komt.
Beppie hoe is het?
Nienke
Hallo allemaal,
ik ben al weer een poos niet geweest. Na een week waken en zorgen, is mijn(onze) lieve opa zondag overleden…Dus even erg verdrietig allemaal.
Marieke beterschap meis, ik ben zelf ook erg ziek op het moment…ook erge koorts, hoesten, kiespijn misselijk etc etc voel me echt heel erg beroerd…
vorige week had ik 9 dagen na de eisprong in eens een bloeding(heel weinig en alleen bij het afvegen) nu helemaal nergens meer last van…
Ik ben ook nu niet bezig met zwanger worden in deze verdrietige periode…
Nienke erg vervelend die onzekerheid…
Irene hopelijk voor jou snel een positieve test meid!
Voor de rest hoop ik het ook voor de andere!
He bah Nien nog geen echte duidelijkheid, op hoeveel dagen zit je nu? :hug:
WW gecondoleerd met het verlies van jullie opa, kan me voorstellen dat je zwanger worden ff aan de kant hebt gezet. En jij natuurlijk ook beterschap, kan je je dan beroerd voelen he?!
Hier nog steeds ziek, koorts is gelukkig wel sinds gister weg maar flink keelpijn nog en die holtes zo verstopt dat ik niet kan slapen :? maar voor de rest gaat het prima :mrgreen:
Beppie jij nog weer getest?
Hoi Willie, gecondoleerd met je opa, ik kan me voorstellen dat je nu even niet met zwangerworden bezig bent. Heel veel sterkte :-* .
Nienke, wat irritant! niet ongi, maar toch ook niet zwanger…
Het begint wel grappig te worden dat we allebei overtijd zijn en toch ook niet zwanger… Gedeelde smart…
Marieke, fijn dat het al wat beter gaat! Nu nog lekker slapen, das toch wel een belangrijke factor in het beter worden he?
Ik durf dus niet te testen.
Ik moet maandag naar mn endocrinoloog en hij moet het weten als ik zwanger ben (ivm vit. A die ik dan moeten stoppen te slikken en andere bloedwaardes die ik dan moet prikken)
Dus ik denk dat ik maandag nog een test doe. Als ik niet eerder hele vreselijke kwaaltjes krijg dan.
Vandaag gaan ze weer verder met de badkamer. Ben benieuwd waarin ik thuis kom vanmiddag :silenced:
WW, gecondoleerd :hug:
Nienke, wat balen voor je. Ik hoop wel, dat de duivels nu snel doorzetten dan. Dan heb je in ieder geval wat duidelijkheid!
Beppie, wat ontzettend spannend! Ik hoop voor je, dat je maandag een positieve test hebt!
Hier alweer dag 3 of 4. Het is wel een hele lichte ongesteldheid geweest dit keer, maar er was helderrood bloed bij, dus geen twijfel mogelijk! En eigenlijk is het niet zo vreemd, dat het weinig was, omdat het na twee weken was ipv vier.
Maar goed, nog even en dan gaan hier de klusdagen alweer (!!) beginnen. Hopen dat er nu een normale ronde aankomt, met een positieve test over vier weken.
he bah dames at een vervelende maand deze keer.
sterfgevallen en zieken en dames die weer teleurgesteld worden doordat ze niet zwanger zijn.
heel veel sterkte allemaal.
en de wel zwangeren : GEFELICITEERD!!
ik ga ff snel bijlezen want zoonlief is een week ziek geweest dus hb heel slecht meegelezen hier…
xxxx
Dag dames, goeiemiddag,
Vanochtend weer duizelig en daarmee misselijk. Hield niet op bij mijn ochtendboterham en werd gedurende de ochtend alleen maar erger. Ik ben daarbij ook nog herstellende van een blaasontsteking.
Verder heb ik tussen de middag extra zout en veel gegeten en daarna voelde ik me weer kiplekker. Raar he?
Af en aan heb ik het koud en warm en vervolgens ook een sterke druk op mijn linkerborst. Hoofdpijn heb ik de hele ochtend gehad.
Nou als dit geen heftige ongesteldheid wordt, weet ik het ook niet meer
WW, gecondoleerd met je opa. Sterkte met het verlies :hug:
Groetjes weer,
Ireen
Marieke succes met ziek zijn, laat je maar lekker verwennen :lol:
Lieke heel veel sterkte met het verwerken van het nieuws van je oom :hug:
Ireen ik hoop dat je snel weet of de symptomen bij zwanger zijn horen want dat zou natuurlijk super zijn
Willie gecondoleerd met het verlies van je opa. Ik hoop dat je terug kan kijken op een mooie tijd die je nog heb gehad. Heel veel sterkte de komende tijd :hug:
Beppie ik vind het knap van je dat je nog tot maandag kan wachten om te testen dat zou ik denk ik echt niet kunnen
Bij mij zijn vannacht de :evil: :evil: eindelijk echt gekomen, gelukkig geen onzekerheid meer. Dus nog even en dan gaan we weer klussen maar nu eerst maar even de krampen uitzitten
Ik kan eigenlijk ook niet wachten :mrgreen:
Maar omdat ik geen kwaaltjes heb en vanwege mn rare cyclus, én vanwege het feit dta mn vadr nu bij ons logeert voor paar nachtjes (voor de badkamer) kanik het volhouden niet te testen :mrgreen:
Ik wil dat het iets van Den&mij samen is, en niet dat mn vader erbij is als ik ga testen…
En… ik voel me niet zwanger De steekjes onderin mn buik zijn al een poosje weg ook… zucht.
Maaaaaar geen bloed geeft moed hahaha
Geen puistjes ook trouwens ook want die krijg ik standaard voor ik ongi moet worden .
Beppie, dat scheelt wel he als je een reden hebt om niet te testen.
Nou ik weet het niet meer hoor. vanmorgen weer hoge temp. is inmiddels dag 15 met hoge temp, maar gisteren nog een ‘niet zwanger’ op het schermpje. Ga er maar vanuit dat de ongi vandaag komt. Mijn cyclus na de 2e mk was: 36-32
En nu dus ook alweer op dag 31. Had gehoopt dat het korter was deze ronde. vandaag nog maar ff afwachten en anders morgenvroeg maar weer een testje. sjee, ik word er arm bij als die dure testen.
Nog mensen met DUIDELIJK nieuws?
Nienke
Ik heb goedkope testen, ga nog wel een dure halen als het op een goedkope positief is… Want inderdaad, het is een rib uit je lijf!
Balen dat je lijf zo uit balans is na een MK, maar het is dan ook niet niks natuurlijk.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Goedemorgen,
Goh Nienke en Beppie, jullie houden het wel spannend! :mrgreen:
Verder hier een fikse blaasontsteking :shock: waar ik niet aan voorbij kon en vannacht de hele nacht van wakker lag. Hup naar de huisarts geweest vanochtend en weer een antibiotica kuur, zucht… Over twee weken gelukkig meer onderzoek hiervoor bij de uroloog. Nog steeds moe, duizelig en af en toe misselijk. Ik krijg tot nu toe altijd een blaasontsteking na de ‘daad’ en dat is (zeker nu) niet welkom.
En dan moet ik vandaag ook nog ongesteld worden!!!
Mijn beste vriendin belde vanochtend in paniek op dat al haar kinderen (4) ziek zijn en zij ook en dat ze broodnodig boodschappen moet doen. Kon ik haar hiermee helpen?
Ik neem vanmiddag vrij en dan help ik haar eerst. Daarna ga ik naar huis, want dan denk ik dat ik het even niet meer trek…blegh
Hopelijk voelen jullie je beter!
Groetjes weer,
Ireen
Oh Ireen! jeetje… dat is gek zeg! steeds een blaasontsteking?
Zo kun je niet echt op je gemak zwanger worden
Dingen zoals goed uitplassen na het klussen en cranberry capsules enzo zul je al wel doen neem ik aan, 2 weken duurt nog best lang voor je naar de uroloog mag…
Sterkte met je vriendin en daarna maar rustig aan dan
:hug:
Ow Nien ik hoop zo dat je je nog mag aansluiten
en ook voor Beppie en alle anderen natuurlijk.
Hier nog steeds flink zien maar vannaht eindelijk een paar uurtjes geslapen.
Das minder een blaasontsteking
Hopenlijk gaat het snel weer beter
Succes met je vriendin