Nog geen nieuws, vind het wel raar. de temp is nog hoog en geen duivels te herkennen. Maar gisteren een duidelijke negatieve test. En heb ook nog nooit zoveel dagen hoge temp gehad. :eh: :think:
Nienke …
spannend!!
ik hoop het voor je
Ik duim voor je Nienke :thumbup: :thumbdown:
Er liggen toch nog een heleboel kansen open hier…
Spannend ik duim voor de bijna testers. :thumbup: roze graag!
Johanna, wat vervelnd dat het nu een echt ongi is. Het is toch altijd fijn als alles weer op orde blijkt te zijn na een MK. Ik hoop dat er nu een goed cyclus aan zit te komen, incl eisprong en positievetest.
Beppie :shock: , heb jij echt 11 maanden moeten wachten tot de eerste menstruatie na het stoppen met de prikpil? Wat een aanslag op je geduld…
Irene, duimen maar voor een goede uitslag.
Nienke, dat is hoopgevend
Laten we hopen op een positieve test deze week ! !
ik weet even niet wat ik van mijn lichaam moet denken, sinds zondag (toen heeeeeel erg lucht) heb ik bij afvegen bruine afscheiding, dit heb ik sinds ik gestopt ben met de pil voor elke ongi gehad. Maar normaal wordt het de 2de dag dan echt ongi maar nu is dat nog niet. Heb voor de zekerheid toch maar tampon gebruikt vandaag maar daar zat alleen maar klein beetje oud bloed op. Heb gisteren een test gedaan maar die was negatief. Ik zal nog maar even geduld moeten hebben hopelijk zet het niet door maar verwacht van wel
Hallo allemaal,
Nienke: ik - :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!
Visje: wat een onzekerheid weer blijft altijd lastig om die nod maar weer af te wachten.
Mijn eisprong heb ik niet zo erg gevoeld als voorgaande keren, voel me nu wel opgeblazen, maar ja ben als het goed is net 2 dagen na mijn ovulatie dus het zal wel loslopen. Wel wat steken downunder en dan bedoel ik echt downunder :oops: , maar dat zou nu nog niets kunnen betekenen volgens mij. Pas 3 tot 4 dagen na je eisprong kan je eventueel toch pas wat voelen???
We gaan de dagen maar weer aftellen
Iedereen heel veel succes we gaan ervoor
Liefs Lau
Ik ben even duimerdeduim :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor iedereen :lol:
Ff niks te babbelen, beetje moe vooral. Wil eigenlijk even niet aan zwangerworden denken,maar ik vind het hier veels te gezellig :mrgreen:
Weltrusten alvast dames!
Slaap zacht! :inlove:
Denk dat het hier einde verhaal is. vanmorgen lage temp. dus het zal vandaag of morgen wel komen. hoop vandaag, is het eerder weer voorbij.
Nienke
hoi dames;
kom hier ook even gezellig meeschrijven…
ben nu al 8 dagen overtijd, maandag test gedaan en negatief… :?
straks naar de dokter, eens horen wat hij te zeggen heeft…
iedereen praat hier voortdurend over het voelen van de eisprong… ik denk niet dat ik die al ooit gevoeld heb?? :think:
Nienke :hug: :hug:
Hier ziek thuis, flink de griep met hoge koorts.
het blijft spannend hier … pff meiden ik gun het jullie allemaal van harte hoor!!
hier zijn de duivels weer bijna weg dus kunnen we weer gaan klussen…
wie weet is het deze maand zover!
xxxxxx
Nienke… wat een teleurstelling… :hug:
Marieke, beterschap. Ziek maar lekker uit.
Evy. welkom hier. Ik voel de eisprong vrijwel nooit hoor. Denk dat de meerderheid er weinig van voelt. Wel zijn er andere verschijnselen rond de eisprong die je zou kunnen herkennen zoals het cervixslijm.
Mamatally, ook weer naar de klusdagen… We hopen op meer geluk de volgende ronde
Ik heb deze week gehoord dat mijn oom ernstig ziek is en niet meer beter wordt, 52 jaar is hij nog maar. Het leven is soms onvoorspelbaar, en hard .
Nienke, wat jammer nou!!
Lieke, wat naar voor je, lijkt me echt even goed schrikken als je zulk nieuws hoort
Sterkte ermee
Evi, succes bij de dokter!!
Hoop dat je straks toch een positieve test in je handen hebt!!
Goedemorgen dames!
Sinds vorige week ben ik af en aan duizelig. Echt raar. Vandaag had ik pas echt het idee dat ik zou flauwvallen, terwijl ik toch al een boterham met jam achter mijn kiezen had, chocolaatjes had gegeten en had gedronken. Dit gaat gepaard met trillen. Dat kun je duidelijk aan mijn handen zien. Het was zelfs zo erg dat mijn directeur er vanochtend van schrok. Die zag het meteen aan mij. Ben ik dan toch zwanger??? Nog 1 dag wachten…ARGH! Mijn borsten doen nagenoeg geen pijn meer, gelukkig, wel wat steekjes maar dat is te verwaarlozen.
Ook had ik het idee dat ik niets meer moest eten, want dat het dan verkeerd zou vallen. Raar he?
Wel hadden we tijdens het vrijen gisteravond wat helder bloed, maar er wordt op Internet gezegd dat dat ook kan komen door een goed doorbloedde baarmoedermond. En we hebben flink gevreeën dus dat kan wel. Daarna niets meer hiervan teruggevonden op het w.c.-papiertje :think:
Lieke wat erg… :hug: zo jong nog…
Nienke, it ain’t over 'till the fat lady sings…dus ik houd voor jou nog alle opties open…
Beppie: hoe is de stand van zaken bij jou nu?
Evy, 8 dagen overtijd, dat klinkt veelbelovend. Heel veel succes bij de dokter! :thumbup: :thumbdown:
Groetjes weer,
Ireen
spannend hoor ireen
Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen zult hebben!!
Nienke, balen zeg… maar tis er nog niet he!
Marieke beterschap met de griep! Kruip lekker languit op de bank onder een dikke deken dat helpt vast!
Lieke wat een naar nieuws voor je. Nog zo jong inderdaad, sterkte ermee…
Evy welkom hier en klets gezellig mee!
Irene, wat een vervelende kwaaltjes toch weer he! Hoop voor je dat ze “voor een goed doel” zijn. Ik duim voor je morgen!
Bij mij zijn de duiveltjes weer de deur uit, dus we gaan dr weer voor!
Irene, klinkt hoopvol.
Marieke, ook nog een griep er achteraan. je hebt ook alles wel gehad deze winter of niet?
En speciale knuffel voor Lieke :hug: was je close met je oom?
Evy, leuke naam trouwens…welkom!
Hier nog steeds geen rood te bekennen. Raar hoor, laat het nu maar gewoon beginnen, hoef ik ook niet steeds naar de wc om te checken. Niet dat daar veel tijd voor is, want het is razenddruk hier op het werk…
Nienke
Same here!! geen :evil: , killing voor je geduld he? haha :mrgreen: .
Wachten en wachten. :roll:
Welkom Evy!
Heb je normaal wel een regelmatige cyclus?
Beterschap Marieke! :-*
Lieke, veel sterkte met je oom :hug: :**: Het leven is inderdaad soms niet eerlijk. 52 is veel te jong.
Ireen, vreemd allemaal die kwaaltjes! ik hoop dat je lekker zwanger bent en dat het niks ernstigs is!
Veel plezier aan de klussers!! :dance:
Nienke en Beppie,
Jullie zijn samen 1 dag overtijd. Hebben jullie al last van vage kwaaltjes?
Ben benieuwd…
Groetjes,
Ireen :mrgreen: