Wannabe mama's! Deel 3

Hmmm, ik vrees toch, dat ik ongesteld ga worden. Het was nu namelijk al meer bloed, dan alleen een sliertje… :roll:

hmm… ik heb toch al een paar dagen steken in mn oksel hihi… zou wel grappig zijn :mrgreen: maar weer het zoveelste kwaaltje wat ik ‘verzin’ dus ach, kan ook vanalles zijn :wink:

Johanna, argh!! :wall: :thumbdown:

Balen Johanna dat je waarschijnlijk toch weer ongesteld wordt

Beppie en Nienke, jammer hoor!!

:hug: :hug:

Ik heb vandaag wat kramp in mijn buik, net zo’n gevoel als wanneer je ongi moet worden zeg maar

Kan dit iets met de evt eisprong te maken hebben?

ja, ik vind het altijd vergelijkbare steken als met een ongi.

Ok, dankje want dan denk ik dat vandaag mijn eisprong al is

Nienke :hug: Beppie :hug:

En veel sterkte voor wanneer de :evil: :evil: komen. Maar ik bespoor nog een pietseltje hoop, ds nog even afwachten. Het zou mooi zijn als het toch nog kwam.

Ik heb al sinds een week voor mijn vorige NOD last van mijn linkertepel. Echt bizar, zoals die opspeelt, (ik heb zelfs getwijfeld of ik niet toch zwanger was, maar heb ovutesten gedaan en die zijn niet erg positief) nu zit ik inmiddels alweer rond eisprong, dus ik hou me voor om me echt niets aan te trekken van de pijntjes over 2 weken.

Ik hoop dat ik dat straks volhoudt. Die stomme pijntjes ook.

Johanna,

Dat klinkt niet goed als je nu al bij 14 dagen je ongi krijgt. Ben je daarvoor al eens bij de dokter geweest? Ik hoop maar dat het toch van de eisprong is, hopelijk stopt het snel.

Goedemorgen dames,

Het lijkt wel of het hier rustiger wordt.

Vanmorgen weer een hoge temp. Raar hoor, heb wel het gevoel dat mijn ongi er aan komt.

Nienke

Ja… zeker rustig hier.

Nienke, hoop dat je hoge temp een goed teken is. Afwachten maar weer.

Hier nog niet veel bijzonders te melden. Wij wachten op de klusdagen, klussen nu braaf om de dag, rond m’n eisprong straks wat vaker.

Oeeeeeeeeh Nienke wat spannend! Ik duim kei voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :wink:

Hier zijn de borstjes nog steeds gevoelig, maar gelukkig niet meer zo gevoelig als in het weekend. Ik kon niet eens het bed opmaken zonder naar mijn linkerborst te grijpen.

Gisteravond in bad werd ik duizelig en misselijk en vanochtend had ik het heeeeeeel warm toen ik opstond, het leek wel 30 graden in de badkamer.

Maar nu heb ik weer nergens last van, behalve een paar steekjes in de boobies.

Ik denk dat ik gewoon ongesteld wordt hoor …

Vandaag heeft mijn lief zijn sperma ingeleverd bij het ziekenhuis en het is gelukt binnen de deadline en het was veel meer als een druppeltje!!! Waar onthouding al niet goed voor is :silenced: :wink: :oops:

Groetjes weer,

een :pray: Irene

Hier toch echt ongesteld geworden. En dat na 14 dagen!

Maar goed, het kan de nasleep van de miskraam nog zijn. Vorige keer te vroeg gejuicht, dat het allemaal weer in orde was…

Zeker rustig hier! Maar daar kunnen wij natuurlijk verandering in brengen :wink:

Ik vind traplopen momenteel niet meer leuk… pijn in mn (.)(.) dan! schudt natuurlijk een beetje dan… :lol:

En nog steeds geen :twisted: :twisted: :twisted:

Tjee Johanna… balen hoor, maar inderdaad kan natuurlijk nog een nasleep zijn van mk… Hopelijk de komende ronde dan écht weer op de rit.

Irene, goed dat het gelukt is met de deadline :mrgreen: ik ben benieuwd naar de uitslag.

Boa, klusserdeklus :dance:

Nienke, ook nog steeds geen :evil: :twisted: :evil: ??

Oeh Beppie, dat wordt ook spannend voor jou. Heb je nog een vast tijdstip dat je altijd ongesteld wordt?

Groetjes,

Irene

Hallo alllemaal,

ik duim nog steeds voor veel posi testen :pray:

Gister had ik behoorlijk last van ongie krampen, vandaag weer over. Dacht aan mijn ei sprong maar had geen posi ovu test (of hij was al gesprongen)

Ik wacht nog af

Beppie…spannend!

Johanna, balen zeg dat het nog niet weer op regel is. Gelukkig eerder ongesteld dan dat je er eeuwig op moet wachten. maar ja een eisprong zou ook wel fijn zijn.

Karin, wel genoeg geklust voor het geval dat?

Irene, wanneer hoor je uitslag van dat onderzoek? Duurt toch vaak maar weekje?

Nienke

Dat is balen Johanna, hoop dat het snel op regel is

Beppie lijkt me best spannend allemaal

Hier gisteren last gehad van krampen, dus hoop dat dat mijn eisprong was

wou dat we al 2 weken verder waren haha

Hmmm ik weet eerlijk gezegd niet wanneer wij de uitslag van alle testen kunnen verwachten.

Op woensdag 26 maart a.s. moeten we in ieder geval terug naar het ziekenhuis. Wellicht dat we het dan horen. Dan beginnen de echt vervelende onderzoeken. Brrrr

Groetjes,

Ireen :mrgreen:

@Sirene1974 wrote:

Hmmm ik weet eerlijk gezegd niet wanneer wij de uitslag van alle testen kunnen verwachten.

Op woensdag 26 maart a.s. moeten we in ieder geval terug naar het ziekenhuis. Wellicht dat we het dan horen. Dan beginnen de echt vervelende onderzoeken. Brrrr

Groetjes,

Ireen :mrgreen:

Dat lijkt me heel spannend allemaal

heel veel succes alvast

Ik heb eigenljk helemaal nog geen clyclus…

Feb 07 gestopt prikpil, jan 08 eindelijk onttrekkingsbloeding van 9 dagen, toen een week niks, toen weer een week ongesteld, toen 3 dagen niks en 2 dagen ongi, en nu dus al 4 weken niks.

Vanaf 5 februari af tel ik nu.

Ik meen mn eisprong gevoeld te hebben op 17-2 (en ook geklust :dance: ).

én ik heb ook nog mogelijk pco.

Dus het is wel leuk en spannend, maar ach… het is net zo goed niks :silenced:

Ik heb alleen nog geen ongi-verschijnselen, dat geeft dan wel weer moed.

@nienke2 wrote:

Beppie…spannend!

Johanna, balen zeg dat het nog niet weer op regel is. Gelukkig eerder ongesteld dan dat je er eeuwig op moet wachten. maar ja een eisprong zou ook wel fijn zijn.

Karin, wel genoeg geklust voor het geval dat?

Irene, wanneer hoor je uitslag van dat onderzoek? Duurt toch vaak maar weekje?

Nienke

ja hoor :mrgreen:

Hoi meiden!

Nog geen goed nieuws hier? Duim wel ontzettend met jullie mee dat er deze ronde weer een positieve test uit komt rollen! Er wordt weer zoveel geschreven!