Wannabe mama's! Deel 3

Heb echt geen idee wat morgen gaat brengen.

Visje79…haha nu al zwangerschapsdementie?

Ik heb ook wel wat kwaaltjes, maar dat komt ook wel voor bij ongi. En ben inmiddels zo ver dat ik me er niet door laat gek maken.

Tot morgen. (nu ik er zo bij nadenk, heb ik niet veel hoop)

gr. Nienke

Dag dames,

Hier een vermoeiend dagje achter de rug. Ik ben voor een bestuurdersstoel voor mijn Volkswagen Golf helemaal naar Wapse in Drenthe gereden met vriend om hem daar op te halen. Maar het resultaat mag er zijn. Deze tweedehands stoel is nog zo goed als nieuw en die van mij kei doorgezakt (door de vorige bestuurder weliswaar!). Dus ik ben helemaal blij.

Gisteren begon mijn linkerborst erg pijnlijk op te spelen en hield daar niet meer mee op. Ademen, niesen, gapen was niet meer mogelijk zonder pijn. Erg vervelend. Nu is mijn rechterborst inmiddels ook aan het meedoen, maar gelukkig in mindere mate. Hebben jullie hier ook wel eens last van deze dagen voor de ongesteldheid?

Ik duim voor iedereen met zwangerschapskwaaltjes :angel: :wink:

En Marieke, hopelijk heb je het voor je zus nog even geheim kunnen houden, zal niet makkelijk zijn zo.

Doeiiiiii

Ireen

Ik duim ook voor iedereen die bijna of wel of niet ongesteld moeten worden

Ik vind het nu al heel spannend als ik heel eerlijk ben hoor

Merk wel dat waneer je er even niet mee bezig bent toch weer mensen zie lopen met of een dikke buik, of een baby haha

Ik ben gisteren trouwens eens aan het tellen geweest

In Januari was ik de 18de ongesteld geworden en in Febrauri de 17de

Hiet zitten dus 30 dagen tussen ipv 31

ik heb nog eens nagekeken en volgens de berekening zou dan morgen mijn vruchbaarste dag zijn

Welke cycles moet ik nu aanhouden dan?

Nienke en Beppie? :pray: :pray:

Nep, hier een negatieve test. wel dag 11 met hoge temp. maar die zal dan morgen wel naar beneden gaan.

Nienke

Nou wie weet is ie morgen ook nog hoog, ik :pray: voor je.

Nep. ik heb tot nu toe altijd in ieder geval 1 dag voor NOD een (licht) plusje gehad. Geen hoop hier. We gaan maar voor 9 december…

En toch hoop ik dat er nog een mooi plusje mag verschijnen en je lekker mee mag komen babbelen :pray:

Bij Roos weet ik niet precies wanneer ik getest had maar bij de eerste miskraam dus heel licht posi 1 dag na NOD.

Bij de laatste miskraam op NOD heeeeeeeeeeeeeeeeel vaag.

En nu op NOD, meteen heeeeeeeeeeeeeel duidelijk, dus bij mij verschilt het nogal hoor.

Nouja, je bouwt voor je zelf ook wel een veiligheid in wat ik heel goed snap maar toch blijf ik stil hopen. :-*

het was 1 van clearblue. die met + -

dus die vertrouw ik wel, als het nou een matcare was…

:hug: :hug:

:? niks.

Heb 2 soorten goedkope testen gebruikt. 1 romed met pipet, 1 merkloos dipstick. Allebei niet de meest betrouwbare, maar toch.

Geen 2de streepje helaas :evil: .

Ik ben meteen maar naar de gyn aan het bellen, want voor hetzelfde geldt wordt ik de komende 3 maanden niet ongi omdat ik toch PCO blijk te hebben en wacht ik voor niks.

Als ik nu alsnog zwanger blijk te zijn maar nog niet genoeg hcg heb, dan zien ze dat vanzelf :wink:

Nienke!

Jij ook niks dus…

:frowning: :hug:

Hey Beppie ook voor jou een :hug: :hug: maar geen bloed geeft moed :pray: :pray:

Ach Nienke en Beppie, balen :hug:

Hier gisteren een heel klein sliertje bloed afgeveegd, op dag 14. Vandaag opeens een lage temp. 36,1 ipv 36,4. Ik hoop dus dat het beetje bloed te maken heeft met de eisprong en niet dat ik nu al ongesteld ga worden. (ik heb namelijk regelmatig last van een hele korte cyclus)

Hmm, das apart Johanna… zou jammer zijn, weer opnieuw beginnen. Ik duim :thumbup: dat het niks is!

Haha, geen bloed geeft moed, die moet ik onthouden :wink:

21 maart 14.45 afspraak met de gyn!

Beppie jammer hoor! maar een afspraak met de gyn geeft dat je rust?

Johanna, een sliertje bloed kan met je eisprong te maken hebben en samen met de tempdip wordt dat wel geloofwaardig. Een tempdip komt vaak voor tijdens een eisprong. Morgen zal ie waarschijnlijk hoog zijn denk ik.

Zo net gesport, eerst ff douchen en dan dochter van de psz halen.

Gr. Nienke

ik heb t weekend niet meegelezen …

maar duim nog steeds voor alle wannabe mama’s dat jullie maar snel zwanger mogen worden!!!

Ja, die afspraak met de gyn geeft me zeker rust…

Ik heb meteen zo’n gevoel van ; hehe, ik hoef ff niks.

Ik ben benieuwd wat ze gaan doen, ik hoop niet weer al die bloedonderzoeken, dat hebben ze een half jaar geleden ook al gedaan, en toen was alles goed behalve dus die mogelijke pco.

Marieke… je schreef eerder dat je steken onder je oksel had bij de vorige bevruchting? Wat heb je daaruit afgeleid toen?

Ging het een beetje in de auto gister? :slight_smile:

Hihi nou wat ik daaruit afgeleid heb, dat ik zwanger zou zijn, met Roos heb ik namelijk precies dezelfde steken gehad maar dacht toen dat het van het schilderen kwam, toen we er weer voor gingen en ik die steken voelde na de bevruchting heb ik al uitgesproken dat ik zwanger zou zijn en dat was idd zo.

Gister in de auto ging goed.