Ik was hem ook aan het volgen haha
Gelukkig heeft Nikki gewonnen, ik heb ook op haar gestemd
Was wel heel erg spannend hoor
Zo, ik duik mijn bed ook in, morgen om 5.45 is het weer dag voor mij
bericht ivm info verwijdert
Jet⦠:hug: . Gaan we samen door naar de volgende ronde. We hadden het liever anders gezien⦠maar ja.
Lau, dat is inderdaad schrikken van je zus. Goed dat je zelf ook het e.e.a. laat checken.
Nienke⦠? waar ben je gebleven?
Hier gisteren en vanmorgen ineens een temp van 36.9 en 37.1. Daar begrijp ik echt helemaal niks van, hij was de dag van mān ongi gezakt naar 36.55. Zwanger ben ik in elk geval niet, maar waarom ik ineens zoān hoge temp heb begrijp ik niet. Nou ja⦠de komende dagen maar weer afwachten.
Goedemorgen allemaal!!
Ireen: ik zou het ook niet weten⦠de ene keer kun je natuurlijk meer last hebben dan de andere keer, maar van innesteling kun je ook last hebben toch? hmmm :think:
Lieke, jahaaaa ik heb zĆĀ”t testen in huis hihi, en nog maar 1 nachtje!!! :dance:
Marieke
steken onder je oksel?? ik wist niet dat dat ook een zwangerschapskwaaltje is?
Jet!!
Oh meis, wat k*t⦠gek he⦠tuurlijk zijn we er mee bezig, maar de emoties zitten soms toch veel hoger dan we denken. :hug:
Ik ben ook heel erg benieuwd naar je uitslagen!
Lau
oei, dat klinkt wel een beetje eng in de fam. ja⦠goed dat je meteen onderzoek laat doen, hoe eerder zekerheid, hoe beterā¦
En inderdaad, waar zou Nienke zijn⦠we gaan toch nog wel samen testen he? :inlove:
HIer gaat het verder goed, dusss nog steeds niet ongi ik voel wel vanalles maar tis allemaal zo klein en weinig en kan allemaal zijn omdat ik het zo graag wil, dus ik verwacht maar niks. Kan het ook niet (zo erg) tegenvallen.
Gisteren tot 22.30u bezig geweest om de vloer in de badkamer te storten⦠de mannen hebben echt heel hard gewerkt!
Net maar weerlekker tosti-tjes gemaakt en koffie gezet etc. moet ze wel goed verzorgen die harde werkers hihi vandaag gaan ze de o.a. douchebak metselen geloof ik.
En ik uh⦠wil iets leuks doen⦠want hier maar zitten te zitten daar heb ik eigenlijk helemaal niet zoān zin inā¦
Ik denk dat Nienke of nog lekker in der bedje ligt of dat ze ergens anders slaapt want als ik me niet vergis had ze een feestje gister.
Oh jaaaaa!! tja⦠we gaan ook zo hard hier⦠:lol:
Wij gaan zometeen weer naar Twente, mijn schoonzusje is jarig, geloof dat ik maar een kotszakkie meeneem, ben weer lekker :sick: gelukkig is het met vlagen dus vast strakkies wel weer over. Hoop ook dat het vanmiddag meevalt want willen het dus nog ff voor ons houden ivm mijn zusje.
oh⦠lastig! dan maar een griepje faken? :lol: het heerst wel hihi
waar woon je eigenlijk? moeten jullie ver rijden?
Woon in Zuid-Holland dus ongeveer 1,5 uur rijden, iets langer.
Oei, das best een eindje! sterkte maar dan
Ik woon trouwens in Den Haag
Idd best een eindje, ik woon in Vlaardingen
Amanda⦠heb mān vraag over hoe vaak klussen bij het topic⦠āals zwanger worden langer duurtā gesteld.
Daar zijn er al veel onder behandeling van de gyn, dus zij hebben er vast adviezen over gekregen.
Marieke, sterke onderweg⦠Hopelijk niet teveel last.
Morning.
Ik kom ook uit Den Haag :lol: !!
Vandaag naar belangrijke voetbalwedstrijd van mijn mannetje kijken. Ben niet zoān voetbalvrouw, maar als het leuke wedstrijden zijn dan ben ik er wel te vinden.
Marieke: sterkte met dat hele eind rijden, maar ja ook dat is voor een goed doel toch?
Liefs Lau
Oh ja ik heb mijn banner maar weer even aangepast zo kan ik tenminste zien wanneer mijn ovu en nod zijn, bij die andere was dat lastiger.
Nou Ilaan, je moet hier dus niet te veel zijn. Lekker naklussen
Voor ons is het ook klustijd. Nou wil het alleen dat mijn vriendje het ontzettend druk heeft, dus ik moet hem straks nog even tackelen.
En daarna dan maar weer afwachten en hopen! :think: ik kijk er nu al naar uit :liar:
Boa succes met tackelenā¦
Yep hier een feestje gehad :dance: heb gistermorgen stiekem testje gedaan, maar niks op te zien. Vanmorgen niet getempt, omdat we er pas om 3:30 inlagen. Morgenochtend wordt het spannend. Dag 11 en de vorige cyclus ging ie op dag 11 naar beneden, volgende dag werd ik ongi.
Was gisteren chagrijnigā¦ppfff ik zat mezelf in de weg.
Jet, balen zeg, tch ongesteld.
Oh ja over dat testen. ligt er aan wat mijn temp morgenvroeg doet. als ie laag is, doe ik geen test, dan wacht ik liever 1 of 2 dagen. als ie hoog is kan ik me niet bedwingen denk ik.
Lieke, ik heb ook vaker gelezen dat om de dag klussen het beste is voor de zaadkwaliteit. Maar ken ook verhalen van mannen waarbij de zaadjes niet lang leven en het dus niet langer dan een dag overleven. Kijk dan is elke dag klussen wel weer wenselijk denk ik.
Marieke succes met de autoreis. niet leuk met misselijkheid zoān end rijden, maar het is voor jullie ukkie :thumbup:
Zo, ga ff bijslapen of in ieder geval bankhangen.
Gr.Nienke
@Lieke74 wrote:
Amanda⦠heb mān vraag over hoe vaak klussen bij het topic⦠āals zwanger worden langer duurtā gesteld.
Daar zijn er al veel onder behandeling van de gyn, dus zij hebben er vast adviezen over gekregen.
Marieke, sterke onderweg⦠Hopelijk niet teveel last.
Ok dan, ga ik daar even kijken
Oh dames!!! ik moet dit echt ff kwijt!
ik heb opeens van die witte bultjes op mn tepels⦠heel klein en licht nog hoor⦠maar ze zijn er welā¦
en rare branderige steekjes in mn borsten⦠(heb ik normaal echt nooitā¦)
:think:
Ik moet nog 5 dagen wachten tot mijn nod bij een cyclus van 28 dagen en nog 1 dag wachten bij een cyclus van 24 dagen, maar wil eigenlijk testen ik voel me namelijk helemaal niet anders maar toch ben ik niet zeker tot ik getest heb.
Ben wel erg aan het opletten of er veranderingen aan zitten te komen wat betreft mijn afscheiding, heb namelijk altijd eerst bruin verlies
Wel voel ik bultjes op mijn tepelhof en tepel die ik niet eerder gevoeld heb maar verder niets
Wat ik wel vreemd vond was dat ik van de week moest tanken en wist gewoon echt niet meer wat de pincode was van mijn tankpas, keek naar de cijfers maar kon echt nergens opkomen, gelukkig was mijn man thuis en kon hij het nummer opzoeken en kwam ik er zelf toen ook weer op maar was gewoon echt een black-out
duim voor Beppie en Nienke, morgen beide een mooie positieve test.