k zie dat wij ook bijna kunnen gaan beginnen met klussen haha
Spannend weer hoor
Marieke, goed van je, dat je het topic toch geopend hebt :thumbup:
Hier zijn klodder (wat een onsmakelijk woord trouwens) ook altijd een teken van een naderende menstruatie!
Wie gaan er komend weekend nu nog testen?
Ik in ieder geval nog niet, ben nog steeds aan het ei-spotten. Hoop echter, dat ik toch niet tot pasen hoef te wachten daarmee :lol:
Vanmiddag werken, bleh, heb geen zin. Wil gewoon lekker weekend houden!
Ik zit nu te werken :lol:
Maar dus duidelijk ook geen zin
Haha, klodders… ja… er is ook geen beter worod voor he? kunnen we niet iets verzinnen? :lol:
Vanaf morgen zit ik weer in het stof… :roll:
an de ene kant is eht jippie! weekend! en aan de andere kant… ieuw… er wordt verbouwd… zucht :thumbdown: .
OKee nog even positief! ik krijg er een mooie badkamer voor terug!
Ik heb bij de xenos wat leuke spulletjes voor de badkamer gekocht :inlove:
Ohhh en ik mocht daarnet even babykleertjes kopen in mn pauze :inlove: voor mn vriendinnetje die 7 maanden zwanger is
Ik moet zeggen dat ik sinds de laatse vruchtbare dag eigenlijk helemaal geen echte afscheiding meer heb gehad, vraag me af of dat iets betekend :think: :think:
Ik weet het pas 3 of 7 maart ligt aan mijn cyclus
't is weer spannend hier voor een aantal.
Beppie, Nienke wie nog meer ?
Jet… hoe is het met jou? Ik zie je nog steeds op overtijd staan?
Marieke, vervelend dat je nu al misselijk bent. Hopelijk wordt dat niet veel erger. Had je daar bij Roos ook zo snel last van?
Irene, sterkte met de onderzoeken. Hopelijk wordt snel duidelijk wat er aan de hand is, en het belangrijkste natuurlijk, wordt er snel iets aan gedaan.
Ha ha… zie het al voor me, crossen naar het ziekenhuis voor dat spermaonderzoek. Ik heb daar wel eens aan gedacht en het lijkt me wel lastig inderdaad. In zo’n rukhok :silenced: (sorry zijn niet mijn eigen woorden), in het ziekenhuis lijkt me ook zo klinisch. Misschien moeten wij er zelf ook nog eens aan :think:, althans mijn man dan.
Ik zal blij zijn als de :evil: dagen weer voorbij zijn. Op naar het volgende (paas) eitje :lol:
De kwaaltjes beginnen al goed hier…
Haha :mrgreen: :mrgreen: ik denk ik heb trek in warme chocomelk dus ik pak een beker, giet daar de melk in, in plaats van deze in de magnetron te zetten trek ik de vriezer open :o :eh: :mrgreen:
Zo je bent al helemaal los he bij de november mama’s. en al een lotgenoot las ik. gezellig man.
Yep 1 zwangere nu erbij, hopelijk volgen er snel meer.
Nien jij al een testje gedaan?
En Jet?
Theoretisch zou ik ook nog een novembermama kunnen worden (met mijn korte cyclus kom ik uit op 29-11 :mrgreen: )
Wie weet.
Nienke… testen ? wanneer ?
Wij zijn vandaag met klussen begonnen
Hoop dat het gaat lukken
Dat ben ik waarschijnlijk rond mijn eigen verjaardag (27 november) uitgerekend
Heeeeej wat weinig wanabe mama’s hier vandaag!
Iedereen druk weekend aan het vieren?
Hier ook niks bijzonders hoor nog 2 nachtjes en dan mag ik testen!!!
:dance:
Hai Ladies,
Is het normaal om zoveel dagen als ik ben voor de ongesteldheid al last te hebben van krampen in mijn onderbuik en gespannen borsten (pijnlijk ook)?
Ik hoor het graag van jullie, want ik vind het zelf nog erg vroeg.
De witte vloed blijft hier trouwens om de 2 dagen terug komen nu.
Groetjes,
Irene
Ik heb om eerlijk te zijn geen idee
Zou mooi zijn als het een goed voorteken zou zijn
Weet iemand ook of je ook te vaak unt klussen?
Wat is het rustig vandaag hier…
Irene, lijkt me voor menstruatiekrampen inderdaad erg vroeg. Hopelijk is het een goed teken !
Beppie, spannend hoor. Heb je al testen in huis (domme vraag waarschijnlijk).
Amanda, eerlijk gezegd vraag ik me dat zelf ook af, maar wanneer is het "te vaak’… Ik heb ergens op dit forum gelezen dat de gynaecoloog het advies had gegeven om voor en tijdens eisprong zo vaak mogelijk te klussen… Maar wat wordt bedoeld met “zo vaak mogelijk” vraag ik me ook af. (1 x per dag lijkt me logisch, maar vaker dan dat, is dat ook ok??).
Jet, ik heb je al een paar dagen niet gezien hier. Geen nieuws?
En Nienke?
Volgens mij gaat de zaadkwaliteit achteruit als je het te vaak doet, ik heb ooit horen zeggen dat om de dag of om de twee dagen het beste zou zijn voor het zaad.
Beppie spannend nog 2 daagjes.
Irene, ik denk dat je best wel wat kan voelen zoveel dagen voor je nod maar dat kan natuurlijk ook vanalles zijn, ook je darmen. Helaas zit er niks anders op dan braaf af te wachten
Hier 3-4 dagen voor NOD wel misselijkheidsverschijnselen, en bij de miskraam wist ik het net na bevruchting door steken onder de oksel, dus ik denk wel degelijk dat je wat kan voelen.
Hey ladies…
Hier een vreselijke weekenddip… Gisteravond ongesteld geworden, het zat er al aan te komen. Gistermorgen flinke temp daling en een flinke zenuwinzinking gehad op t werk, ik trok t even niet meer… Maar flink bijgeslapen en voel me nu alweer wat beter. Het doet je toch allemaal meer dan dat je denkt he! Vooral als je denkt dat t nu echt raak is… Maar het mocht niet zo zijn… 11 maart in het ziekenhuis de uitslagen, ben benieuwd wat het allemaal is. Zo zijn jullie ook weer even bij…
Marieke wat goed dat je het topic geopend hebt! Ben je inmiddels al aan het idee gewend? :inlove: Geniet dr maar lekker van!
Irene, ik had ook al de hele week overal last van vooral ongesteldheidskrampen en pijnlijke borsten, hoop dat het voor jou beter uitpakt!
Nienke al getest??
Lieke, wij gaan gewoon weer voor de volgende ronde…
He Jet wat balen zeg, kan me goed voorstellen dat het allemaal ff te veel werd. :-*
Hier wel aan het idee gewend, moet zeggen dat ik me ontzettend dankbaar voel dat ik weer zwanger mag zijn maar dat ik me ook ontzettend onzeker voel.
Ben heel blij voor je! :-*
Onze tijd komt ook nog wel, ben blij dat mijn vriendje daar zo positief is en blijft dat scheelt toch nog een hoop voor mij…
De finale van Idols aant volgen?
Yep en daarna lekker naar bed, ben weer heerlijk misselijk :sick:
Dus sweet dreams alvast allemaal. :-*
Zo dat was weer spannend maar gelukkig heeft Nikki gewonnen! Ik duik ook mn mandje in… Truste allemaal!