Mamatally :hug:
Tis zo jammer dat je dan weer 30 dagen moet wachten he… En die duren heel lang!! Slim dat je gaat tempen, geeft toch wat meer zekerheid.
Marieke, wat balen dat je nog zo misselijk blijft… maar wat je zegt, je weet waarvoor je het doet Neemt niet weg dat het heel vervelend is… :sick:
Ireen! we schelen 3 dagen… maar ik heb een onregelmatige cyclus en mogelijk PCO, dus de kans dat ik maandag posi test is niet heel groot
Ik wil ook gaan tempen, maar dan moet deze cyclus dus afgesloten worden, en ik ben niet ongesteld en ook niet zwanger, al weet ik dat maandag meer zeker :mrgreen: nog 4 nachtjes slapen en dan gooi ik er weer een testje tegenaan. Mn angst om eerder te testen en weer geen streepje te zien is groter dan de drang om nogmaals te testen .
Bijna weekend!! :dance:
Spannend Beppie, ik duim dat je maandag een mooie positieve test mag hebben
Goedemorgen dames,
Mamatally, je blijft toch wel gewoon lekker meekletsen hier? balen zeg :hug: , maar je kunt hier je verhaal kwijt hoor.
Hier dag 8 met hoge temp. Maar twijfel of ik morgen al zal testen. bij zowel een neg. als pos. test zal ik geen tot weinig drank drinken zaterdagavond. Dus wat draagt het bij? Doe het gewoon lekker op maandag of dinsdag denk ik. (denk eerder maandag trouwens )
Spannend Beppie. zullen we maandag samen gaan testen dan? :thumbup:
gr. Nienke
Ach Mamatally :hug:
Ik zeg niks :silenced: :mrgreen:
Mammatally, :hug: :hug:
Marieke, uiteindelijk ben je toch liever misselijk dan :evil: toch!?
Maar het lijkt me ook geen pretje, nog 2 maanden voor de boeg :sick:
Sterkte ermee. (en toch willen we allemaal vast wel ruilen)
Nienke, dapper plan om het testen uit te stellen.
Bebbie en Nienke, sterkte met afwachten :kaars:
Ik ben nog lekker ei aan het zoeken.
Pasen duurt nog even hoor BOA
Ja, maar volgens mij wordt iedereen richting Pasen supervruchtbaar. Daar zijn die eieren toch voor bedoelt…
Helaas, ik ben niet aangenomen, maar we hoeven ons nu geen zorgen te maken of zwanger worden, dat is weer een groot voordeel
Jammer Amanda, maar ik geloof dat ik het zwanger zijn daar toch niet vanaf zou laten hangen, voor het zelfde geld heb je pech en doe je er maanden over voordat je zwanger word en zou je dan veilig doen ivm nieuwe baan. En niet iedere werkgever heeft een “hekel” aan zwangere vrouwen.
Succes met klussen dan maar :mrgreen:
Bah er heeft nog niemand een topic geopend voor de 9 maanden novembermama’s en ikke durf niet :oops:
Marieke, JE KAN HET, JE KAN HET (Denk maar aan Emile Ratelband haha) :dance:
Is goed Nienke!! Ik zal rond een uur of 7 smorgens testen en ik moet om 8 uur op mn werk zijn (waar ik dan weer op het forum kan).
Ik duim voor ons
Haha, nou, ik hoop dat we allemaal een eisprong extra krijgen met pasen (behalve Marieke :mrgreen: !! of wil je graag een 2ling? kan hoor! :mrgreen: )
Amanda
Jammer van je baan :hug: , maar je hebt nu in ieder geval zekerheid toch? Het is wel heel fijn dat je nu op je gemak zwanger kunt worden. Mijn werkgever doet ook niet moeilijk over zwangere vrouwen aannemen trouwens, maar dat ligt natuurlijk ook heel erg aan het soort werk.
Marieke; waarom durf je niet? bang dat het misgaat?
Komop meis, positief blijven he! Misschien moet je hem júÃst openen omdat beebs het dan helemaal niet meer kan maken om niet te blijven zitten! :mrgreen:
Vraagje: vandaag had ik bij het afvegen een klodder wit/geel slijm, normaal is dat rond deze periode (bij niet-zwangerschap) rozig van kleur, zoals jullie wellicht weten van de berichten die ik heb geplaatst. Wat zou dit nu weer kunnen zijn dan?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Gr. Ireen
Nou ja, bang omdat het mis gaat, kijk die kans zit er altijd in maar heb toen ik een maartmama zou worden ook een topic geopend in het showforum en nog steeds word daar gepost terwijl ik dus geen beebje in maart kreeg.
Misschien trek ik de stoute schoenen nog wel aan en mocht het dan misgaan vraag ik wel of ze een nieuw topic willen openen ofzo.
Irene bij mij waren dikke klodders slijm helaas altijd het voorteken van de aankomende menstruatie, geen idee of dat bij de anderen ook zo is.
Heb de stoute schoenen aangetrokken en het topic geopend.
Eh oh… :think:
Ik had ook een dikke klodder daarstraks…
Marieke
Tja, dan snap ik het wel ja… jij opent een tpoic, het gaat mis, en dan kun je daar niet eens meer meeschrijven
Nou, laat iemand anders dan eens zwanger worden! haha, morgen is het 1 maart dan is er vast nog wel iemand
:mrgreen:
3 hoeraatjes voor Marieke!!!
:inlove: :inlove: :inlove:
Ik heb ook ineens veel slijm bij het afvegen daarnet :think: :think: dus misschien toch goede hoop voor jullie en ik hoop dat het voor mij niks bijzonders betekend