…en je wilt er nog niet aan om bijvoorbeeld te kijken of alles goed is met je eisprong door je korte cyclus?
Ja, nu heb ik een duidelijke hoge temp. Er zaten inderdaad 2 twijfelgevallen tussen. Maar mijn eisprong kan haast niet later geweest zijn. Die waren namelijk op dag 20 en 21 ofzo en dat komt niet uit met de waarschijnlijke duur van de cyclus. t’is toch afwachten. heb nog steeds sterk het gevoel dat maart mijn maand zou zijn. dus niet deze ronde. Alhoewel het theoretisch heel goed kan. En ik wil natuurlijk graag met Marieke meekletsen bij de nov.mama’s.
gr. Nienke
Nou zeg hee!!! ik moet vaker een dagje weg blijven!!
Marieke!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Wat heerlijk zulk goed nieuws!
En voor een paar anderen ook heel spannend!
En wat hebben jullie allemaal een scheetjes van kindjes zeg :mrgreen:
Ik zit nu 5 dagen voor mn NOD… moet nog tot maandag wachten…
Was vanmorgen beetje misselijk, maar goed, zegt weer niks natuurlijk.
Ik heb vandaag weer weinig forum-tijd helaas Kom weer heel snel gezellig iedereen volgen en meeschrijven.
Succes dames!!
@nienke2 wrote:
…en je wilt er nog niet aan om bijvoorbeeld te kijken of alles goed is met je eisprong door je korte cyclus?
gr. Nienke
Dat had van mij allang gemogen, maar met m’n man heb ik afgesproken dat we in april stappen gaan ondernemen (hij ziet/zag dat niet zo zitten namelijk). Maar moet zeggen dat mijn cyclus toen ik zwanger werd van m’n dochtertje ook zo kort was, 12 dagen voor eisprong, en 12 dagen erna. Maar goed… checken kan geen kwaad.
Mijn luteale fase is ook 12 dagen, dus op zich is dat geen probleem. tijd gaat lekker snel voorbij in ieder geval.
Wij hebben vrienden die die onderzoeken hebben laten doen. Eerst hebben ze haar cyclus in kaart gebracht. dan moet je een paar keer tijdens je cyclus naar het zh om je ei en eisprong in beeld te brengen. je krijgt een inwendige echo. op zich nog niks pijnlijks en ook niks met de man. Maar ja, je bent er daardoor wel heel erg mee bezig. Maar ja, dat zijn we nu ook wel he?
Goed nieuws hier! :: :: :**:
Marieke gefelicizwanger!!! :-*
Dat is even mooi, even 2 dagen weg en voila! Misschien moet ik nu maar toe zondag wegblijven, dan is Nienke vast zwanger…
Hier op cyclusfront nog weinig te melden. Heb alleen het idee dat ik gisteren al last had van vruchtbaar slijm, dat zou betekenen dat mijn eisprong dan nu weer vroeg zou zijn. Het was na de MK 6 dagen langer geworden dan ervoor.
Dat betekend in elk geval een lekkere lange klusperiode.
Hoi ladies!
Dr moet ook gewerkt worden he! Vandaag nog geen sporen van duiveltjes en ook geen positieve test ( die heb ik natuurlijk weer even gedaan vandaag) Snap dr niks van… en de kwaaltjes zijn er ook nog steeds. Vanmiddag zelfs vreselijk misselijk van de lucht van verse saucijzenbroodjes… :sick: Mn afscheiding is wel wat geliger en iets donkerder geworden vandaag, iemand idee wat dat is?
Marieke,zit je nog op je roze wolk? :inlove:
Nienke nog eventjes geduld he…
Ow ja temp was vanmorgen nog steeds 37.0 zoals het al de hele week is…
Ha ha Jet, je niet laten foppen hoor door de lucht van sauzijnenbroodjes. Gisteren was ik daar ook nog errug misselijk van en ik moet nog een eisprong krijgen! :oops:
Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je wel gewoon zwanger bent en dat :evil: :twisted: wegblijven voor een maad of 10.
Nou ik bak dus zelf saucijzenbroodjes en nog veeeel meer lekkere dingen, en ik kan heel veel hebben 'smorgens vroeg hoor! Maar vandaag even niet… :sick: Maar oke zo kun je overal wat achter zoeken he! :?
Gisteren moest ik wachten in het ZH op mijn ouders. Nou waren we ook wat gespannen, dus misschien stond de lucht me daarom niet aan. Ik vond het echt niet om uit te houden.
Succes met verder afwachten en over 2 dagen weer een testje.
Ja ik zit nog wel op mijn roze wolk maar ben vandaag totaal niet lekker, hoofdpijn, kotsmisselijk, steekjes in de buik.
Spannend Jet, hopelijk mag je ook snel posi testen.
Nien als je zaterdag test is het ook maart :mrgreen: hoop heel erg dat je lekker mee mag komen kletsen
Maar ik word dan wel een november mama en heb meer het idee dat het dan weer een december kind wordt. Is er al een november topic?
Lol, dan ga je toch gewoon een paar weekjes overtijd?! :mrgreen: Nope nog geen topic gezien.
Ik moet vaker wat langer wegblijven…(is volgens mij hier ook al eerder gezegd :? )… MARIEKE, wat een supernieuws! :thumbup: Ik ben echt heel erg blij voor je :mrgreen: . Eerlijk gezegd vermoedde ik al iets door al die buien van misselijkheid die je had :eh: , dat kon toch zo niet lang blijven duren zonder resultaat he? Maar goed, zeker weet je het nooit.
Op naar de volgende zwangere…Nienke? Jet? HOPPA :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Helaas loopt er niemand met mij gelijk. Misschien ook maar goed ook, anders gaan we elkaar samen lekker gek zitten te maken, haha
Ah, ik wist dat ik nog iets wilde vertellen… :lol:
Mijn vriend en ik zijn dus de malle molen ingegaan van de kleine medische onderzoeken…en nu wil het geval dat we aan drie dagen onthouding moeten doen wil het sperma goed onderzocht kunnen worden :shifty: Echt blij zijn we daar niet mee, maar goed…het klussen rond de eisprong hebben we gehad…dus dan staan we maar even droog. Nou komtie…het is een rit van 20 minuten naar het ziekenhuis en het sperma moet binnen half uur na zaadlozing in het laboratorium zijn…je snapt het al…dat wordt een haastklus! Ik zie mijn lief al echt bezig zijn en met zijn broek op zijn hielen de auto instappen hahaha. Leuk is het niet voor hem, want hij probeerde het vorige week op het ziekenhuis en er kwam maar 1 drupje uit…ja, wie gaat er dan ook in de algemene w.c.'s dat doen? :silenced:
Goed, ik houd jullie weer op de hoogte wat de doc zegt.
Verder hebben we beiden een blaas- en prostaatonderzoek (hij dan he) op 26 maart a.s. Daar zie ik echt tegenop…maar ik ben al wel, dankzij een homeopatisch wondermiddel, over mijn grens van een maand met mijn blaasontsteking. M.a.w.: ik heb het nog steeds niet!!! JEUJ :dance:
Nog een fijne aaf allemaal! :-*
Groetjes,
Ireen
Irene spannend zeg al die onderzoeken, hopelijk komt er wat meer dan een druppel en is je mannetje op tijd in het ziekenhuis.
Hier kruip ik mijn bedje in, ben zo misselijk, de hele dag door al :sick: maargoed tis voor een goed doel he :mrgreen: :inlove:
Sweet dreams allemaal.
Goedemorgen deze morgen,
Hoe is het met iedereen? Jet nog weer getest?
Hier nog steeds misselijk, lijkt niet weg te gaan, beetje minder helaas.
hier zijn de :twisted: aan t doorbreken…
buikpijn en bruin slijm… dus t gaat niet lang meer duren…
en dat terwijl ik t zooo zeker wist deze maand! maarjah we doen er niets aan…
dat t menstruatie nu maar snel mag beginnen , dan kunnen we verder.
ik ga zo op jacht naar een termometer… en dat ga ik braaf elke ochtend tempen…
zo krijg ik hopelijk wat meer inzicht in wanneer mijn eisprong is…
voor alle dames die nog moeten gaan testen of overtyd zijn ik voor jullie
en de zwangere ; een superzwangerschap en nogmaals gefeliciteerd!!!
He mamatally wat een teleurstelling he :hug: :hug: hopelijk mag het dan de volgende ronde voor jullie raak zijn.
we doen goed ons best en meer kun je niet doen…
ben nog wel misselijk , maar zoas ik al eerder zei… zoonlief is ziek geweest dus daar kan ik natuurlijk ook ziek van zijn he…
we gaan er met frisse moed tegenaan . * na t wegpinken van een traantje * en het komt vast wel goed hier!