Overigens zou ik komende maand anders moeten bevallen, wel een fijn idee dat ik weer zwanger ben nu iedereen van de maartmama’s gaan bevallen.
Oh ja daar had je het laatst over hier, is het toch uitgekomen he! Toch speciaal dan…
Hmm vervelend van die test dan, maar mij heeft tie nog nooit positief getest. Kheb me al scheel gekocht aan al die dingen :roll: Als de ongi toch wegblijft dan ga ik dr wel eentje kopen, of gelijk 3 voor de zekerheid… :mrgreen:
Ik dacht wel dat je nov bedoelde Moeten we dr maar bij nemen dat je wat vergeetachtig bent!
@jet1981 wrote:
Oh ja daar had je het laatst over hier, is het toch uitgekomen he! Toch speciaal dan…
Precies dus ik hoop maar dat het dan nu gewoon allemaal goed mag gaan en dat jullie me allemaal snel mogen volgen. :-*
Hoi Marieke, super joh, gefeliciteerd. Ik ben blij dat ik toch nog wat leuk nieuws heb vandaag.
Hey lieverd,
Ik snap dat het ontzettend zuur voor je moet voelen nu vandaar dat ik het ook nog niet gemeld had bij de dec.mama’s ( zal ik dan straks ook ff doen ) ik snap zo goed wat een verdriet dit doet en wat het met je doet als je ziet dat een ander zwanger is.
Meid heel veel sterkte en doe rustig aan hoor. :-*
wel een beetje, maar ik weet wat voor ellende jij al doorgemaakt hebt. Ik gun het je van harte :-* .
Thnx meid :-*
Super Marieke die banner, vandaag kwamen de digitale testen van clearblue binnen en moest weer aan je mooie foto denken. Ik snap dat je het topic niet wilt openen, bij de maart-mama’s (showtopic geloof ik) begon het ook een hele tijd met jouw berichtje.
Raar trouwens dat er verder nog geen november mama’s zijn. zit er al een tijdje op te wachten.
Verder weinig nieuws. ben erg bezig met het wel of niet testen a.s. zaterdag.
gr. Nienke
Hoezo zou je as zaterdag al testen. Dan zit je 5 dagen voor je NOD of is dat dan dag 28 ofzo?
eigenlijk zit ik dan denk ik 3 dagen voor NOD, omdat ik een korte lutuale fase heb van 12 dagen. Das nog vroeg, maar we hebben 's avonds een feestje. Eigenlijk heb ik met mezelf afgesproken sowieso weinig alochol te drinken de tijd tussen eisprong en NOD. Omdat ik voor de 2 miskramen toch wel alcohol heb gehad. Niet na de positieve zw.test hoor, ervoor nog! Maar wil niet weer dat ik me daar schuldig over kan voelen.
Ow dat snap ik maar al te goed. Ik nam voor hoofdpijn wat ik best vaak heb altijd ibuprofen maar na de eisprong niet meer :mrgreen:
wanneer ga je je echo proberen te regelen Marieke?
Nou daar ben ik nog niet over uit.
Ergens wil ik em zsm zodat ik weet of het goed zit maar aan de andere kant wil ik em ook pas met 10 weken, dat ik die grens van 9 weken voorbij ben. Leg het wel voor aan de vk tzt.
Welterusten! heb het wel gehad voor vandaag. des te eerder is het zaterdag (jeetje wat kunnen die laatst 2 weken lang duren zeg).
Sweet dreams, ik ga ook zo! Morgen nog werken en dan een dagje vrij al moet ik wel op de koffie op de zaak. En dan zaterdag spoeddienst.
Ik werk nu voor dezelfde organisatie als dat van het het ziekenhuis
Ik heb nu een vast contract, maar omdat ik graag bij mijn werkgever weg wil ivm met meerdere redenen ben ik gaan solliciteren
Nu zochten ze bij het ziekenhuis 2 mensen, voor 1 hebben ze een jaarcontract en voor 1 een vast contract
Het is dis maar net wat ze me kunnen bieden
Ik wil gewoon heel graag deze baan en zou het zonde vinden om het dan na een paar maand al op het spel te moeten gaan zetten omdat ik dan net de persoon ben geworden met een jaarcontract
Als ik aangenomen wordt kan ik na een maand of 2 a3 altijd gaan polsen hoe het zou gaan als ik zwanger zou worden
Deze baan wil ik gewoon heel erg graag en als wij onze kinderwens dan even uit moeten stellen hebben we het er wel voor over, ik ben tenstlotte ook nog jong he
Jet… waar ben je?
Nog geen ongi ?
Lieke heb je een cyclus van 24 dagen? zie net je banner en gisteren was toch je NOD?
Misschien is Jet helemaal ondersteboven van een positieve zw.test… :lol:
Vandaag dag 7 met hoge temp. Nog minstens 5 daagjes wachten
Ik hoop dat geen bericht, goed bericht is (voor Jet dan).
Nienke, en nu een hoge temp houden hè. Is je temp nu wel duidelijk hoger, omdat je het van de week over een onduidelijke temstijging had?
M’n cyclus is idd zo’n 24/25 dagen. Aan de korte kant maar het aantal dagen voor en na eisprong is (theoretisch) wel voldoende. Heb gisteren eens geteld, en zit nu dus door m’n korte cyclus alweer in ronde 16
Maar… ik ga het positief bekijken…
Over 23 dagen is m’n NOD alweer… dat is dan weer het voordeel van een korte cyclus.