Wannabe mama's! Deel 3

Nou ja, ik weet wel dat er meerdere banen zijn, maar als mijn contract niet verlengd wordt in juli, zit ik toch een poosje zonder, want ik ben dan niet van plan voor 1 jan. weer aan het werk te gaan. Volgens mijn zwager kan ik dan WW aanvragen :think:

Nou ja, zo ver is het nog laaaaaaaaaang niet :wink:

Ik heb ook net een nieuwe baan, sterker nog, ik begin pas over 2 weken. Heb een halfjaarcontract gekregen.

Hoe het daarna verloopt weet ik nog niet, dat zal ik nog even navragen. Het bedrijf waar ik ga werken is erg groot, dus ik verwacht dat zij ook wel een potje hebben. Het enige punt dat er kan zijn is dat ik tzt 1 dag minder wil werken als er uiteindelijk een kleintje is. Of het moet heel anders lopen…

Tegenwoordig mogen ze bij een jaar of halfjaarcontract ook gewoon zeggen: je contract wordt niet verlengd. (punt)

Geen reden nodig… dat is het nadeel tegenwoordig. :frowning:

Sterre, heb ik ook vaker gehoord dat je dan ww aan kan vragen. Misschien dat je dan wel moet blijven solliciteren, maar of je dan aangenomen wordt?

Nog steeds geen duiveltjes te zien hier… Heel apart…

Ik zie het al voor me.

Wordt volgende maand zwanger… Vertel het als ik 4 maanden in dienst ben, vervolgens hoor ik een maand later: je contract wordt niet verlengd.

En dan met dikke buik solliciteren?? :lol: hehehe

@Maris wrote:

Ik zie het al voor me.

Wordt volgende maand zwanger… Vertel het als ik 4 maanden in dienst ben, vervolgens hoor ik een maand later: je contract wordt niet verlengd.

En dan met dikke buik solliciteren?? :lol: hehehe

Leuk is anders inderdaad…

Maar ach… er zijn ergere dingen toch? Mijn contract loopt af in augustus, en ik hoop dat ik voor die tijd zwanger ben, wel of geen verlenging, dat is dan jammer!

Lieke74: ik denk precies hetzelfde hoor!

Als ik geen verlenging krijg, maar wel zwanger ben: jammer voor de baan dan!

Ze liggen bij wijze van spreken voor het oprapen :wink:

Marieke gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: snap dat je nog bang bent voor bruin verlies maar het komt vast allemaal goed.

Ik heb het gevoel dat ik deze maans niet zwanger ben, voel namelijk helemaal niets anders. maar ik zal nog even geduld moeten hebben

Dank allemaal voor de felicitaties.

Kon er vannacht niet van slapen, dochterlief stond om kwart over 2 naast mijn bed en toen moest ik plassen dus getest met kruidvat test, zag meteen al een streepje. Toen vanmorgen voor werktijd ook nog getest met de digitale. Maar dus niet kunnen slapen haha.

Kheb je nog niet eens officieel gefeliciteerd!

Dus bij deze… Gefeliciteerd!!!

GEFELICITEERD!!! :mrgreen: :mrgreen:

2x is wel duidelijk ofniet!?

gefeliciteerd nogmaals!!! :dance:

Marieke,wat een mooie banner!!! :inlove: :inlove:

Zucht :inlove: :inlove:

Jet jij word toch altijd in de ochtend ongi?

Ja dat klopt! Normaal wel…

Spannend dan zeg, welke test heb je gebruikt? Duim dat de ongi wegblijft. :-*

Matcare, ze zijn wel fijn in het gebruik maar ik lees dr wisselende verhalen over. Ik hoop het ook zo! Kheb wel de hele dag al buikpijn alsof t eraan komt maar dat heb ik al een paar dagen dus geeft me ook weinig duidelijkheid zo!

Maar ehh… de eerste novembermama he? :inlove:

Nou ik vind matcare echt helemaal niks meer, heb zelfs ff een posi test gehad ooit en die trok na een paar minuten weer weg toen :?

Uhm ik ben zo ongeveer rond 5 februari uitgerekend, de geboortedag van mijn oma die overleden is.

Denk dat er vast al meerdere nov.mama’s zijn hoor.

Ik durf overiges het topic niet te openen haha.

@Marieke1978 wrote:

Nou ik vind matcare echt helemaal niks meer, heb zelfs ff een posi test gehad ooit en die trok na een paar minuten weer weg toen :?

Uhm ik ben zo ongeveer rond 5 februari uitgerekend, de geboortedag van mijn oma die overleden is.

Denk dat er vast al meerdere nov.mama’s zijn hoor.

Ik durf overiges het topic niet te openen haha.

Uhm… 5 februari uitgerekend… ? Hoop het niet… dat wordt anders een olifantendracht…

Ha ha… al last van de hormoontjes?

Hihi november dus :mrgreen:

En ja ik heb al meer dan een week last van dingen niet meer kunnen onthouden enzo.