duim, duim, duim voor morgenvroeg :thumbup:
Goeienavond!!
Wordt weer druk en gezellig gekletst hier! En leuke fotoās ook! Marieke wat heb je een schattig dochtertje! En wat een leuke ventjes op de fotoās, ik heb ook even op het andere forum gekeken, heel erg leuk!
Ik heb ook een fotootje van mijn ākindjeā mijn York van 5ā¦ Die straks hopenlijk zn aandacht mag gaan delenā¦ Zo zag tie dr 5 jaar geleden uit, echt te schattig! :inlove:
Goeiemorgen!
Hier vanmorgen negatief getestā¦
Maar nog geen duiveltjes in zicht,wel de pijntjes.
Marieke en Lieke beter nieuws?
Even snel voor werktijd, hier dus beter nieuws maar ben erg bang dat ik vanavond weer bruinverlies zal krijgen.
Dat is zeker beter nieuws Marieke! Ik hoop zo voor je dat het ook zo blijft!
Marieke, gefeliciteerdā¦
Het moet nou een keer goed gaan hoor !! MOET gewoon.
Jetā¦ :hug: . Onze tijd komt nog wel (en ik hoop snel!).
Hier vandaag een flinke tempdaling, dus vandaag word ik ongi, geen twijfel mogelijk.
oooh een positieve test!! wat leuk!
ik duim voor ej dat alles goed blijft gaan :kaars:
hier nog even wachten ookal heb ik stiekem al getest en die was neg uiteraardā¦
ben zoooooo misselijkā¦ word er gek van.
moest gisteren zelfs overgeven van het zien van mijn hubby zn āgoedjeā ( :oops: )
dus ik heb of een goede griep te pakken ( kindief is ook ziek) of wie weet toch een klein kansje?
heb al 3 dagen krampjesā¦ wat ik noit heb voor mn nod ( pas op het moment van uitbreken zelfā¦maar niet ervoor)
pff kweet t niet meerā¦ ben er verdrietig vanā¦ t duurt me veel te lang
en ff offtopicā¦ wat hebben jullie allemaal knappe kids!! 8)
:inlove: :inlove: MARIEKE!!! GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove: En natuurlijk gaat dit goed, dat mag nu eindelijk wel!
Jet, :hug: Misschien dat je over een paar dagen alsnog positief test? Geen bloed geeft moed!
Ik ga nu naar mijn werk. Ben er vanavond laat weer (of morgen)
Even snel voor Marieke!
Van harte gefeliciteerd meid, en het MOET inderdaad gewoon goed gaan!
Eindelijk weer een zwangere erbij en dat er maar vele mogen volgen!
Oooo Marieke wat super!!! Gefeliciteerd!!! Ik snap dat je nog even niet blij kunt zijn, maar toch van harte meid!!
Marieke gefeliciteerd
jet :hug:
Marieke :: :: gefeliciteerd :: ::
WAUW!!! GEFELICITEERD Marieke :dance:
Ik kan me voorstellen dat je nog terughoudend bent, maar wat een goed nieuws tot nu toe! :thumbup:
Dikke kus Nienke
Heeeeeee Marieke, wat zie ik nou! :dance:
Gefeliciteerd meid, nu moet het goed gaan inderdaad, ik hoop heel hard voor je!
Gefeliciteerd hoor Marieke!!
Wij moeten heel mischien onze kinderwens even uitstellen
Ik ben bezig met een andere baan en het kan zijn dat ik eerst een jaar contract krijg, dus als dat zo is dan denk ik dat een evt zwangerschap er beter eerst even niet in zit
@Amanda wrote:
Gefeliciteerd hoor Marieke!!
Wij moeten heel mischien onze kinderwens even uitstellen
Ik ben bezig met een andere baan en het kan zijn dat ik eerst een jaar contract krijg, dus als dat zo is dan denk ik dat een evt zwangerschap er beter eerst even niet in zit
Amanda,
Ik heb ook een jaarcontract (voor de 2e keer overigens), en ik zie het wel als ik zwanger blijk te zijn als mān contract afloopt. Het is een risico, maar dat durf ik wel te nemen.
Amanda, hoe zeker weet je of je na dat jaar contract een vast contract krijgt? Je kunt nl 2x (of 3x?) een tijdelijk contract krijgen.
Ik ben bezig aan mijn 2e contract. Eerste was een halfjaar, nu een jaarcontract. Ik geloof dat ze me nu nog 1x een tijdelijk contract mogen aanbieden.
Ik heb het er gisteren met mijn leidinggevende over gehad toevallig, voor hun is zwangerschap geen reden om het contract niet te verlengen, want ze hebben gewoon een potje ofzo voor zwangerschapsverlof. In mijn geval is het evengoed spannend, want wie weet hoe de thuiszorg er in juli voorstaat?
Het zou natuurlijk niet zo leuk zijn voor je nieuwe baas als je hem na een maand al vertellen kunt dat je zwanger bent, maar ik zou het niet een heel jaar uitstellen als ik jullie was.
Zo, dat was mijn verhaaltje weer :mrgreen:
Succes in ieder geval!
@Sterre74 wrote:
Amanda, hoe zeker weet je of je na dat jaar contract een vast contract krijgt? Je kunt nl 2x (of 3x?) een tijdelijk contract krijgen.
Ik ben bezig aan mijn 2e contract. Eerste was een halfjaar, nu een jaarcontract. Ik geloof dat ze me nu nog 1x een tijdelijk contract mogen aanbieden.
Jaā¦ inderdaadā¦ je kunt tegenwoordig zelfs 3 x een tijdelijk contract krijgen.
er zijn meer banen dan 1 he damesā¦
als ene kindje zo wlekom is , dan zul je misschien moeten degraderen in baanā¦ maar niks kan je baby geluk dan meer in de weg staanā¦
als iemand wil werken is er altyd werk te vindenā¦ ( mocht je je baan kwijt raken door zwangerschap)
Je kunt inderdaad 3x een tijdelijk contract krijgen waarvan 2 keer verlengen, dit is overigens wel binnen een termijn van 36 maanden. Als je eerste contract gelijk 36 maanden is kunnen ze dus niet verlengen met een tijdelijk contract. Overigens telt werk via een uitzendbureau mee als tijdelijk contract!
De meeste werkgevers zijn verzekerd voor zwangerschapsverloven en dan wordt het door het UWV betaald.
Overigens hoef je pas 3 maanden voor je verlof te vertellen dat je zwanger bent. Waarschijnlijk zien ze het al eerder, maar je hoeft dan nog niet te vertellen