Ik ga straks nog even naar de winkel en haals dan inderdaad nog een test op
Deze gaan mijn man en ik samen doen zodra hij thuiskomt
Dus dan kan ik het beste de clearblue meenemen?
Nou of het het beste is, kijk ik denk dat alle testen je een licht lijntje zullen geven nu. Clearblue digitaal is gevoelig en geeft met woorden aan zwanger of nietzwanger dus hoef je niet te twijfelen over lichte streepjes. Nadeel is dat het best prijzig is maar je kan 3x testen
Iig zou ik geen predictor halen, die geeft pas laat posi aan.
Kan je je test op de foto zetten?
Ik hem hem er mooi op proberen te krijgen, alleen lukte dat niet
Nienke, lieve meid hoe is het met jou? :-*
Jammer, maar als ik jou was zou ik de digi kopen, dan is er geen twijfel mogelijk :-*
Ik zal zometeen even die ophalen dan
Duim nog maar even dames :?
Zit vast goed meid, een streep kan normaal niet verschijnen als je niet zwanger bent. :-*
Maar mijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: willen nog wel ff draaien.
Dankje!!!
Amanda gefeliciteerd! goed zeg. streepje = streepje is een bekende uitspraak hier op het forum.
Marieke hoe is het met jou? Gaat de tijd een beetje snel tot de echo?
Het gaat hier wel goed hoor. rustig aan het afwachten en heb genoeg afleiding, dus dat lukt wel. ik begin volgend weekend met ovu testen. heb de goedkope deze keer weer eens gekocht. en nu ga ik net zo lang door totdat ik een duidelijke 2e streep heb. Heb namelijk nog niet zulke goede ervaringen met ovu testen.
Hoe is het met jou Boa? Irritant zeker dat je geen duidelijkheid hebt?
Hier in de omgeving komen er steeds meer zwangeren bij. hoort bij de leeftijd natuurlijk. we zijn 27 en 30, dus dan krijg je dat.
Ben er zelf wel redelijk rustig onder gelukkig.
En Lieke? houd je het uit? voor de zoveelste keer voor jou… :-*
Mamtally :o :shock: dit is een fatsoelijk forum hoor! hihi, leek me ook wel wat naakt door het huis rennen. heb hubbie al een sms-je gestuurd, heb het er wel weer aan toe na een paar dagen ongi te zijn :lol:
gr. Nienke
Amanda… GEFELICITEERD !
Dat zit wel goed. :: :: :**:
Nienke, hoe ik het uithoud, geen idee.
Ben het wel zat eigenlijk, het wachten. En heb er ook niet zoveel vertrouwen meer in. Als het deze ronde niet raak is ga ik het ziekenhuis maar eens bellen, of in elk geval de huisarts.
Amanda ik duim voor je!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
breekt in
Amanda!! Gefeliciteerd
breekt uit
Waar is Llaan trouwens gebleven, zag ergens haar banner, daar stond dat ze 1 dag overtijd is… Llaan… ga je nog meer goed nieuws brengen hier?
Amanda, alvast een voorzichtige proficiat!!! :inlove:
amanda gefeliciteerd :dance:
Iedereen heel erg bedankt met de felicitaties
Ik juig nog steeds niet heel hard, dat doe ik vanaaf pas als er zwanger verschijnd in het venster van de digi clearblue test
Heb hem zonet opgehaald
Ik heb ook 2 kaarten gekocht met kleinkind op komst, 1 voor mijn vader en 1 voor mijn moeder
Als de test vanaaf ook positief is gaan we vanavond nog naar mijn vader om het het nieuws te vertellen
Ik wil dan 1 van de honden het kaartje in de bek doen en die aan mijn vader laten geven
Zondag gaan we naar mijn moeder toe en die wil ik dan ook de kaart geven
Maandag gaan we met de 2 zussen van mijn man en hun gezin brunchen en dan gaan we het hun vertellen
Amanda gefeliciteerd :dance:
Amanda! Gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws! Hoop voor je dat er vanaaf ook een zwanger op de andere test staat en je lekker kunt gaan genieten!