Marieke, hoe is het?
(bedenk me nu dat je ws aan het werk bent)
Nienke
Heb ff teruggelezen. ze hebben dus bloedgeprikt. is je HCG dusdanig hoog dat ze denken dat je zwanger bent? en een 2e streepje, ik weet niet wat je nog meer wilt…GEFELICITEERD! :dance:
Nienke
Zo, 4e berichtje achter elkaar.
Heb zoals jullie weten nog steeds bloedverlies. lijkt wel of het met de dag erger wordt. Nu lag er na het plassen zelfs rood in de pot. wat is nu mijn 1e dag van de cyclus? pffffff, vermoeiend zeg die onduidelijkheid.
Sterre :: Gefeliciteerd!!! :: :dance:
Sterre :shock: :shock: GEFELICITEERD!!!
Streep is streep, hcg is hcg!!!
GEfeliciteerd!!!
Nienke: jeetje, wat verwarrend zeg!!! Het ziet er verder niet uit als een echte ongi? Aan je banner te zien ben je het ook net geweest. VReemd joh! :think:
Tammy: spannend joh!! Heb je al een andere thermometer?
Laura: ik had bij mijn 1e een innnestelingsbloeding, bij de 2e helemaal niks.
He gatsie, ga nu heel erg twijfelen. was zeker van mijn cyclus, omdat ik getempt had vanaf het begin. als het bloeden zo blijft tot morgen, ga ik de vk bellen. ze hebben me zo goed geholpen na de miskramen. Weet niet zo goed wat zij er van kunnen zeggen behalve afwachten. Misschien hebben zij info over het hebben van zo’n bloeding midden in de cyclus.
(moet nu echt weer aan het werk, maar heb nu geen zin meer…)
inderdaad de vk maar bellen nienke, die kunnen je misschien wel meer vertellen!
Hai Tammy en de rest van de ladies natuurlijk ook,
Goedemorgen! Ik ben pas net uit bed gerold. HEERLIJK!!! Zeker na die anderhalve week slecht slapen pak ik deze vrije dag met beide handen aan om lekker uit te slapen. Er werd vanochtend wel twee keer gebeld met de vaste telefoon, grr grr, net alsof ze me wilden wekken ofzo…maar goed, ik ben toch lekker blijven liggen. Kreeg vanochtend een SMS van mijn lief met de tekst ‘lekker ding en een smilie’, wat wil ik nog meer (verliefde zucht) haha.
De Nieuwjaarsborrel…tja wat zal ik ervan zeggen. Het was een waar drama. Ze hadden het wel leuk aangekleed en leuke liedjes uitgekozen voor de d.j. MAAR (een hele grote maar) ook een koor uitgenodigd in de leeftijd van mijn moeder (60 jaar en ouder) die liedjes zongen uit vroeger tijden met bijbehorende bewegingen. Zien jullie het al voor je? En dan kon je aan de stemmen natuurlijk heel goed horen dat ze de jongsten niet meer waren. AAAAAH! Het kwam bij mij over alsof er een plee werd doorgetrokken, zo erg vond ik het. Maar goed, ik heb beleefd meegeklapt met het publiek. Sommige collega’s (de gemiddelde leeftijd is bij ons 48 jaar) stonden zelfs mee te swingen en zingen!
Het was 0.00 uur vooraleer ik thuis was en ben daarna ook meteen mijn bed ingedoken. Ben pas gaan slapen na de nodige knuffels van mijn lief, want die had ik wel even nodig.
Jullie moeten weten dat ik een uur reizen van mijn werk afwoon, dus ik ben ook niet zomaar ‘effe’ thuis. En in deze periode nieuw werk zoeken vind ik te riskant. Wij hebben ervoor gekozen om eerst kinderen te ‘wensen’ en daarna wel weer te zien of ik ander werk kan vinden hier in de omgeving. Tot die tijd: reizen en nog eens reizen.
Sterre: dat is supernieuws; ik ga het in ieder geval stilletjes aan voor je geloven dat je echt zwanger bent.
Amy: heel veel sterkte met de zenuwen, evt. angsten e.d.
Groetjes weer,
Irene
Even snel voor Sterre: GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
@ Nienke, balen joh, dat je nu niet weet hoe je cyclus zit. Ik zag dat je in een ander topic had gevraagd of je dan evengoed een eisprong kunt krijgen, volgens mij kan dat wel. Lijkt mij dat de rijping van de eitjes gewoon doorgaat. Maar het kan natuurlijk net zo goed langer duren gezien je ma. Echt vervelend!
@ Becca, nog geen kwaaltjes?
@ Sterre, gefeliciteerd meid. Vind het wel vreemd dat ze in het ziekenhuis doodleuk zeggen dat de test niet positief genoeg is. Vreemd hoor. Streep = streep !
@ Irene, op naar ronde 2. Hopelijk met meer succes.
Ben nu volgens mij het langste bezig van de niet zwangeren hier en heb al even op het topic “als zwanger worden langer duurt” gekeken. Maar daar gaat het meteen over IUI, IVF en zo. Blijf dus nog maar even hier. Ik had al gezegd dat we onszelf tot maart/april de tijd geven voor we ons laten doorverwijzen, dus ik hoop zo dat het voor die tijd lukt.
Sirene: een uur reizen, dat is heel zwaar!
Ik heb een reisafstand gehad van 200km (heen en terug) Was net samen gaan wonen in een andere provincie. Om half 7 stapte ik de auto in en was 's avonds vaak tegen 7 uur thuis ALS IK GELUK HAD.
Vaak ook pas na 8 uur…
Bedankt dames :-* Het dringt nog niet door hoor :roll:
Nienke, hoelang heb je al een lage temp? Ik zou de eerste dag met een lage temp aanhouden als je eerste dag. Maar ook zou ik even bellen, want je hebt nu wel al heel wat dagen bloedverlies :hug:
En inderdaad, gister bloedgeprikt, thuis getest, bij de gyn getest en vanmorgen weer thuis getest. Maar ik wil graag een wat overtuigender streepje zien :oops:
Ben vooral zo verbaasd omdat we er deze maand zo’n beetje niets aan hebben gedaan en mijn vriend werd ziek rondom de eisprong. Waarschijnlijk heb ik dus toch de eisprong al eerder gehad :think:
Nou Irene, ik kan me voorstellen dat je maar moeilijk je lachen in kon houden bij dat koor gisteravond
Nou, ik wilde van alles doen, maar er komt maar weinig uit m’n handen :shifty:
Sterre van harte :: gefeliciteerd :: meid!!!
Het is je echt gegund meid!!!
Hoe voel je je nu??
@Lieke74 wrote:
@ Becca, nog geen kwaaltjes?
Zere tieten 8)
Verder ben ik vrij snel opstandig
Soms ineens doodmoe, vooral 'savonds en dat was het.
Tja, ik voel me een beetje stil, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen…mijn vriend was trouwens erg blij aan de telefoon en heeft het meteen aan z’n collega’s verteld :shock:
En dat terwijl we van plan waren zo lang mogelijk te wachten met vertellen Maargoed, z’n collega’s ziet hij dagelijks, dus ik snap wel dat het moeilijk is.
Zaterdag vieren we onze verjaardagen, ben benieuwd hoe dat gaat, want iedereen weet van die fert.poli enzo.
We willen het ook de kinderen nog niet vertellen, maar dat zal ook lastig worden, want ze zijn natuurlijk niet gek
In de dagen voor m’n nod ruik ik soms al aan m’n urine ( :sick: ) dat het eraan zit te komen, en nu ruikt dat behoorlijk anders.
Verder had ik opvallend veel honger de hele ochtend en opvallend weinig trek :?
Borsten zijn gevoelig, maar dat waren ze de vorige maanden ook weleens.
Becca, merken ze op je werk ook dat je opstandig bent?
Sterre: ik weet het niet. Ik flap er wel meer dingen uit.
Collega had van mij een stofzuiger gekregen, was onze oude en zij ging op zichzelf wonen. Een dag later had ze een plek in haar nek, dus ik flap er uit "Ah, je hebt de stofzuiger geprobeerd zie ik :mrgreen:
De baas vroeg hoe dat leuke tentje nou heette waar je zo lekker kan ontbijten. Dus ik flap er uit "Macdonalds :mrgreen:
Ik ga sneller een discussie aan en thuis…sja…hubbie moet het wel ontgelden, ik ben behoorlijk snel geirriteerd :oops:
Lieke, ik lees nu pas wat je schreef over lang bezig zijn :hug:
Maart is het al snel hoor, en wie weet lukt het gewoon ‘zomaar’ voor die tijd!
Becca, dat is toch niet opstandig, dat is humor :mrgreen:
Ja, en thuis zal je je misschien minder humoristisch uiten, hoop dat je man het een beetje begrijpt, maar je moet natuurlijk geen misbruik maken van je positie
Lieke, kan me het voorstellen dat je geduld opraakt. Wij zijn in mei begonnen. zwanger worden lukt wel, das het probleem niet…
Lieke: geef de moed niet op hoor!! Het is bij mij nun in ronde 18 eindelijk raak! Bij mijn dochter ronde 17. Het duurt mega lang, ik weet het. :hug:
Sterre: :dance: GEFELICITEERD!!
Lieke: :hug: het komt bij jou ook hoor!!