Wannabe mama's! Deel 2

Hey Allemaal :smiley:

Aller eerstSterre Van Harte Gefeliciteerd

Het is je zo gegund!!! Vind het helemaal top!!!

@ Lieke, ik weet niet hoelang je nu bezig bent, maar ik heb het al moet je nagaan, wij zijn nu in de 8ste maand en het kan me niet snel genoeg gaan en we willen ook zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo graag

:oops:

@Nienke ik zou gewoon even bij de ha gaan informeren over je cyclus en het hoe en wat! Vervelend is dat die twijfels!

@Tammy ik duim ook heel erg voor jou, goh wat een mooi begin van het nieuwe jaar(behalve natuurlijk het overlijden van Hennie :**: en de andere :vlinder: ) Zoveel zwangere erbij en hopelijk mogen er snel nog meer volgen!!! Me is :pray: :smiley:

Uhm wat stond er nu allemaal ook al weer :lol: Zoveel geschreven en dan wil ik op iedereen reageren en nu weet ik het niet meer :oops:

Nou ja komt wel :wink:

Ik voel me ook zo raar :? Ik heb al sinds een dag of 4 weer die krampen in mijn buik die ik normaal altijd heb als mijn ongi er aan komt en er is en daarna gaat het twee weken erg lekker en rond de eisprong gaat het weer met ups en downs!

Nu heb ik echt elke keer heel opvallend steken, krampen(lijkt wel op ongi krampjes) Maar ik zou niet weten wat het moet zijn :think:

O ja en Lieke zie net pas hoelang je al bezig bent en ja dat is inderdaad erg lang, ik hoop echt voor jou meis dat het heeeeeellll snel raak is en dat je niet de mmm in hoeft!!! Goh wat loop ik dan te zeuren met mn 8 maanden :oops:

Sterre gefeliciteerd!!!

Dames jullie schrijven zoveel, ik weet nu echt niet meer wie wat geschreven heeft. Schrijf dus niet zoveel mee maar ik lees wel bij!!!

Liefs, Chantal

Voel me stukken beter, alleen moe, hele nacht niet geslapen, net thuis van werk dus eerst ff eten en relaxen.

Iig Sterre mega gefeliciteerd meid!!! Ik zou zeggen koop de digoi van CB, duidelijker kan je het niet hebben!

Tot later meiden.

Ben er nu echt bijna zeker van dat ik morgen ongesteld ga worden, ben vanavond echt heel prikkelbaar.

Kan ook door wachten komen, omdat ik het nu echt zat ben. Wou dat het morgen was, dan kon ik tempen zien of hij gedaald is, wat ik dus wel denk en als die niet is gedaald een test er tegenaan gooien.

Word echt moe vanmezelf :twisted:. Wil het nu na de miskraam zo graag, zo erg heb ik het eerder nog niet gehad.

Ben gewoon erg, maar goed, moet echt nog heel even wachten :roll:.

Wat een muts ben ik weer zeg :silenced:.

Moest dit even kwijt hoor, sorry voor dat gezeur van mij :oops:.

Tammy ik snap je heel goed hoor, nog even volhouden tot morgen :-* De duimen draaien hierop volop voor je,Ik gun je het je echt heel erg!!

Liefs

He Tammy, helemaal herkenbaar hoor, dat je het zat bent! Lekker vroeg naar bed gaan, dan is het sneller morgen.

Nogmaals bedankt allemaal voor de felicitaties :-* Mijn vriend kwam met een bos bloemen thuis :inlove: We raken er niet over uitgepraat, maar de kinderen weten nog van niets, dus een beetje voorzichtig met wat we zeggen :shifty:

Marieke, waarom heb je niet geslapen vannacht? :hug:

WW hier na 10 maanden dit positieve resultaat, maar ik had de hoop eigenlijk bij maand 6 ofzo al opgegeven, ik was er van overtuigd dat er iets mis was met mā€™n cyclus. Zodra de gyn zei dat het niet elke maand zo hoefde te zijn, was ik zwanger :think:

Sterre: toch denk ik niet dat het iets psychisch isā€¦je leest wel eens dat als je er teveel mee bezig bent bladiblaā€¦ Maar ik vraag me af of je ei dan zoiets heeft van ā€œJij komt er niet in zaad :snooty: Pas als de baas rustig isā€

Maar soms is het wel tƃĀ© toevalligā€¦

jahoe sterre gefeliciteerd!!!

weer een bekende die bij de septembermamaā€™s komt :mrgreen:

@Amy82 wrote:

jahoe sterre gefeliciteerd!!!

weer een bekende die bij de septembermamaā€™s komt :mrgreen:

Ja, ik durf nog niet hoor :oops: Misschien morgen, ofzo :shifty:

Becca, hahaha pas als de baas rustig is :mrgreen:

Nee, het is onmogelijk om er niet mee bezig te zijn, dus het zal ook wel toeval zijn.

Wel heb ik geprobeerd een knop om te draaien wat het ā€˜me oud voelenā€™ betreft. Heel erg veel mensen in mijn familie begonnen pas met kinderen na hun 33e, dus waarom zou ik dan te oud zijn? Nou ja, ik voelde me dus oud. Ik werk met ouderen natuurlijk en ik ben in beide familieā€™s de jongste, maar kan wel met mā€™n oudere (schoon)zussen overweg, waardoor ik me meer gelijk aan hun voelde.

Dus heb ik zelf die knop omgezet en heb mezelf een schop onder mā€™n kont gegeven om wat meer te gaan bewegen, ik had het gevoel dat ik mezelf steeds aan het ontzien was.

En wat ook hielp; mijn schoonzussen hadden het met nieuwjaar over liedjes van vroeger, die dus echt voor mijn tijd waren! Toen voelde ik me ook al een stukje jonger.

Kan allemaal toeval geweest zijn, maar het maakt me niet uit, wij kunnen samen zwanger worden en dat is goed nieuws!

Maargoed, dat hele gevoel heeft niet lang stand gehouden, ik ben nu meteen als de dood dat ik mā€™n lichaam forceer door te hard te werken :shifty:

Hallo ladies,

Ik heb vernomen dat het mailen vanaf mijn werk moeilijk wordt ivm check. Ik werk bij de overheid en had normaal wel wat ruimte, maar ik ga geen risicoā€™s nemen. Beetje zekerheid op dit moment kan geen kwaad je weet nooit hoe situaties kunnen veranderen :wink: !

Ik heb een beetje bijgelezen.

Lieke: ik ga voor je :thumbup: dat het snel raak is, vast wel. Kan me wel voorstellen dat het heel moeilijk voor je is.

Sterre: van harte lekker rustig op je in laten werken en proberen te genieten.

Becca: ik moest erg lachen om je flap uit opmerking :lol:

Wat dacht je trouwens van al die mensen die zeggen tja ik was er helemaal niet mee bezig en ineensā€¦of ā€œals je er zoveel mee bezig bent komt het echt niet hoorrrrā€ grrrr :twisted: .

Maar ja laten we er gewoon het best van hopen. Ik heb ook nog makkelijk praten hoor ben pas net begonnen.

Ik heb zoā€™n last van mijn rug en nou ook nog een stijve nek denk dat ik voor de verandering maar eens vroeg ga :zzz: ! Daarnaast heb ik nog steeds ongi kramp"jes" in mijn buik rond baarmoeder eierstokken, maar ja kan net zo goed voortekenen op menstruatie zijn. Heb geen bloed meer gezien in ieder geval. De kwaaltjes die je overal leest zijn zo uiteenlopend en tegenstrijdig weet niet meer wat ik er van moet :think: .

Ik heb trouwens wel een onwijze vreetbui. Heb net teveel boodschappen gedaan, maar ā€œookā€ gezonde haha.

Ik heb vast een hoop over het hoofd gezien en ga nu even eten. Kijk straks nog even of er nog wat nieuwe reactie zijn.

gr. Laura

Hee Laura!

Even een complimentje: fijn dat je probeert te reageren op de andere meiden hier :thumbup: Niet veel nieuwe dames pikken dat zo snel op!

(bedoel hier niemand in het bijzonder mee verder hoor, hoop niet dat iemand zich aangesproken voelt, maar is iets dat me weleens opvalt)

Je schrijft dat je geen bloed meer gezien hebt, had je eerder deze cyclus (menstruatie uitgezonderd) wel bloed gezien dan?

Krampjes zegt inderdaad niet veel, net als misselijkheid, je lichaam kan je aardig voor de gek houden.

Ik heb al heel wat keren iets gevoeld van steekjes in de buurt van mā€™n baarmoeder (gok ik dan maar, kan ook mā€™n darmen zijn) en al die keren gaf me dat hoop. Gisteravond in bed voelde ik ook wat trekkerigs, maarja ik ben dan ook nu extra gefixeerd op wat ik voel en hoe ik me voel.

Ik ben even kwijt hoelang jullie ā€˜bezigā€™ zijn en of je daarvoor aan de pil was?

Nog een goed bedoelde maar zeer irritante opmerking: ā€˜je wilt het gewoon veel te graag!ā€™ :roll:

Sterre: komt misschien dat je andere kinderen al wat groter zijn? Je begint toch weer helemaal overnieuw. Maar ja, wat is oud? Een vriendin van me was 36 toen ze haar 2e kreeg. Ze had haar man gewoon pas laat ontmoet. Enneā€¦mocht het je troosten: een mede mei mama 06 is 40 geworden, die kreeg met haar nieuwe vriend nog een zoontje, terwijl haar jongste 15 ofzo was. Haar oudste dochter is 20 geloof ik, terwijl de jongeste mei mama 23 is :mrgreen:

Laura: wat spannend joh!! Hopelijk goed nieuws voor jou over 5 dagen! en die krampen en klachtjesā€¦pffā€¦wat kan je daar een hoop van krijgen he?!

Die stomme opmerkingenā€¦ik heb er genoeg gehad :roll: De 2e gaat vast sneller (waren we al een half jaar bezig) of: een jaar is heel normaal, dus zo lang ben je nog niet bezig (zaten we op 10 maanden :roll: )

Deze hebben we gehad :inlove: :inlove: Met een zwarte voetenzak, maar past er prima bij.

ow Laura sorry even jou vergeten te verwelkomen hahahaha :lol:

Welkom Laura(erg mooie naam zo heet mijn zusje ook) Ik hoop voor jou dat je ook snel een beebje in je buik mag hebben :pray:

@Sterre, je bent niet de enige die dat wel eens is opgevallen (val ook niemand persoonlijk aan hoor laten we dat even duidelijk stellen), ook in de andere topics,

Bijvā€¦Iemand meld zich net aan en kom in een topic mee kletsen maar verteld eigenlijk alleen maar over zichzelf(is iemands goed recht natuurlijk) en toont weinig interesse in een ander, en ja dat is wel eens jammerā€¦Maar goed hahaha waar heb ik het nou over!

Ow Tammy je ziet maar aan Sterre dat zij het ook totaal niet had verwacht en ook ongesteld dacht te worden :wink: en nu is ze gewoon ZWANGER!!! hihi dus we stoppen niet met duimen draaien hoor!

Uhm ik heb net een heerlijke schnitzel op met champignon saus :drool: ow wat was dat lekker(lus er nog wel 1 :oops: )

Becca wat een mooie maxi zeg! Erg leuke kleuren! :inlove: (wil ook shoppen voor baby spulletjes :inlove: )

Hai WW en Sterre,

Van mijn kant kan ik in ieder geval zeggen dat het niet gemakkelijk is om hier als buitenstaander je aan te sluiten. Je weet namelijk niets van de achtergrond van de wannabe mamaā€™s in dit topic en voordat je het in de gaten hebt, kun je een kwetsende opmerking maken als je meteen begint met reageren op de antwoorden van anderen, die niet gebaseerd zijn op jouw eigen verhaal. Jullie kletsen al een tijd langer en zijn misschien al een stuk langer bezig om zwanger te raken (met de evt. nodige problemen), dan kijk ikzelf liever de kat uit de boom.

Dan vertel ik ook liever eerst wat over mezelf en geleidelijk aan, als ik denk de verhalen goed begrepen te hebben, ga ik reageren op andermans verhalen, vaak ook omdat deze in happen en stukken verteld worden, omdat de rest toch al op de hoogte is.

Ik voelde me toch wel aangesproken, dus vandaar mijn uitleg hierboven.

Verder vind ik dit gewoon een heel gezellig topic met een heel fijn medeleven wat voor een ieder wordt getoond, waar die persoon op dat moment dan ook van baalt, dat maakt niet uit.

Groetjes,

Irene

Irene; we proberen elke nieuweling hier zo goed mogelijk op te vangen :slight_smile: af en toe waren er idd avonden dat Becca en ik constant zaten te posten, of andere meiden, zonder dat het ergens over gingā€¦ ja dan is het moeilijk tussen komen :mrgreen: maar vind het ook helemaal niet erg hoor als je eerst lekker bijleest, en dan af en toe iets post, tot je helemaal bij belezen bent :slight_smile:

enne, ik reageer zelf ook niet altijd op anderen hoor, ligt helemaal aan mijn bui haha!

Sirene: niet aangesproken voelen hoor, zo is het echt niet bedoeld! Jij reageerd toch prima op andere?

Dit is zeker een fijn topic!

@Amy82 wrote:

enne, ik reageer zelf ook niet altijd op anderen hoor, ligt helemaal aan mijn bui haha!

Ja ook dat! Ik kan oo best wel eens selectief reageren, vergeet mensen, reageer helemaal niet enzā€¦