Wannabe mama's! Deel 2

ow Irene het was echt niet naar jou bedoeld hoor of naar iemand in deze topic!! :smiley:

Ik snap juist heel erg goed hoe moeilijk het is om ineens in een topic aan te sluiten die allang loopt…Schrijf hier zelf ook nog niet zolang mee dus vandaar! Eerst schreef ik in het stoppers forum! :thumbup: Ik ben gewoon eerst een poos stiekem (sorry dames :lol: ) mee gaan lzen zodat ik wist waar het een beetje over ging en daarna heb ik me gemeld en ben ik gewoon gelijk gaan reageren en ik dacht ach ik zie het wel :mrgreen: Maar vind dit topic erg fijn moet ik zeggen :inlove:

Thanks voor jullie lieve reactie. Ik moet zeggen dat het ook wel een drempeltje was om me tussen jullie “hechte” groepje te mengen. Maar omdat ik natuurlijk alles al even in de gaten hou is het voor mij misschien wat makkelijker.

Sterre: ik had na het “klussen” :oops: wat bloed (beetje genant), maar de volgende dag helemaal niet. Normaal gesproken heb ik nergens last van.

Willie: wat leuk dat je zusje ook Laura heet.

Tammy: kan me voorstellen dat het zenuwslopend is, zeker als je al zoveel achter de rug hebt. Jij bent iets sneller aan de beurt dan ik deze maand, dus ik ga voor je :pray: !

Becca: wat een super maxicosi tja dat is voor mij echt nog toekomstmuziek tenminste je weet het nooit we blijven hopen natuurlijk.

Ik zou iets meer over mezelf vertellen zei ik in het eerste stukje "niet teveel hoor :stuck_out_tongue: "

Mijn mannetje en ik zijn trouwens 3 maanden bezig. Ik zal iets meer vertellen ben eigenlijk net 2 maandjes getrouwd, vandaar dat we niet eerder geprobeerd hebben zwanger te raken. Blijft lastig als je een droomjurk uitzoekt en je in je achterhoofd moet houden dat je m straks niet meer past, dus vandaar even geduld moeten hebben. Ben dus eigenlijk nog geen maand terug van honeymoon. Ik slik de pil al 7 jaar niet meer kon nl. niet tegen de hormonen. Dus daar heb ik geen last van. Ik heb me net echt schandalig misdragen aan junkfood :sick: .

Dag meiden, ladies,

Mijn bedoeling was vooral om uit te leggen waarom sommige ‘nieuwen’ misschien eerst wat over zichzelf vertellen en daarna pas op jullie gaan reageren. Wel vanuit mezelf natuurlijk.

Ik begrijp natuurlijk wel dat het geen persoonlijke noot naar mij toe was…maar ik ben wel een ‘nieuwe’ en daarom wilde ik daarover even mijn uitleg c.q. ei kwijt.

Groetjes,

Irene

@Sirene1974 wrote:

…maar ik ben wel een ‘nieuwe’ en daarom wilde ik daarover even mijn uitleg c.q. ei kwijt.

Eieren moet je bevruchten :lol:

(Sorry ik denk nu dat ik een soort humor ga ontwikkelen die niemand snapt.)

Irene :-* Uitleg begrepen! :thumbup:

Laura: 3 maanden is ook al lang als je iets graag wilt! Ik hoop voor je dat het snel raak is!

ikke wil ook mijn supergave maxicosi hier posten :inlove: heb deze al sinds mei hier in huis haha!! was een gelimiteerde versie. heb hem ook nog nooit ergens gezien!

hihi zomaar 4 posts in 2 minuten, kan je nagaan hoe gezellig het hier 's avonds is :mrgreen:

Wow Amy, een krokodillen maxi cosi…stoer hoor!

Weten jullie toevallig of een maxi cosi ook in een bestelbus vastgemaakt kan worden en dan wel op de voorbank? Wij hebben net een nieuwe bestelbus en we gaan de Audi (duur, dieselslurpend beest en altijd wel wat kapot) daarom wegdoen.

Groetjes,

Irene

@Sirene1974 wrote:

Wow Amy, een krokodillen maxi cosi…stoer hoor!

o haha zo had ik m nog nooit gezien eigenlijk :think: :mrgreen:

nee irene zou het niet weten, misschien dat je eens met leverancier/maker van MC contact op kan nemen? :think:

Irene ik snap het hoor…Het is inderdaad voor de nieuwe mensen even wennen en kijken hoe je ‘opgenomen’ wordt, nou ja opgenomen klinkt ook zo afstandelijk hahahaha maar je snapt wel wat ik bedoel!

Owwww meiden ik wil even iets met jullie delen. Ik had voor een paar maanden terug een nieuwe printer, met scanner en kopieer apparaat gekocht en nu vond ik een foto toen ik zwanger was van Pepijn, en wat was ik toen anders zeg en Jonah ook ik zal hem hier even plaatsen in plaats van ons show topic hihi

Het was zelfs in mijn oude huisje nog toendertijd en was ook net uit elkaar met mn ex…Wel apart om terug te zien dan hahaha

@Sirene1974 wrote:

Weten jullie toevallig of een maxi cosi ook in een bestelbus vastgemaakt kan worden en dan wel op de voorbank? Wij hebben net een nieuwe bestelbus en we gaan de Audi (duur, dieselslurpend beest en altijd wel wat kapot) daarom wegdoen.

Groetjes,

Irene

Zolang je een 3-punts gordel in de bus hebt zitten, moet het prima kunnen :thumbup:

Ik moest meteen denken aan een krokodil, gezien de binnenprint…de buitenkant is natuurlijk meer bloem…maar misschien sla ik de plank wel finaal mis ? :doh:

Ik ben gewoon een stiekemerd geweest :wink: heb natuurlijk al een tijdje meegelezen. Ben van nature hoe dan ook wat impulsief, terwijl de meesten in mijn omgeving liever de kat uit de boom kijken is niet mis mee, zou ik wat vaker moet doen :roll: ! We gaan ervoor hier dat er maar veel mama’s bij mogen komen :dance: !

Sorry ben een beetje melig.

leuke foto willie :inlove:

@Becca wrote:

@Sirene1974 wrote:

Groetjes,

Irene

Zolang je een 3-punts gordel in de bus hebt zitten, moet het prima kunnen :thumbup:

Maar, als je airbags hebt voor, dan mag het helaas weer niet.

Ik ga het gewoon weer even zeggen want misschien helpt het :lol: (de vorige keer hielp het en kwamen er hier inderdaad een heleboel zwangeren bij).

Ik heb het gevoel dat hier binnenkort meer zwangeren volgen :: :: :: :: .

Zo… en nu afwachten maar weer.

Nee Irene, was niet naar jou bedoelt, ik zie dat je moeite doet om op anderen te reageren :thumbup:

Ik klets op 2 topics, maar lees nog veel meer en dan gaat het opvallen als iemand alleen maar ‘ego’ berichtjes plaatst. We hebben allemaal recht op ego-berichtjes vind ik, maar ik vind het belangrijk dat je ook interesse toont in de ander, en dat gaat heel goed op dit topic :thumbup:

Ik reageer ook niet op alles, omdat soms alles al gezegd is, of al van de vorige dag ofzo, het is nogal een druk topic, dat is dan moeilijk bij te houden.

Maargoed, het is ook wennen hoor, dat ben ik met je eens, en de kat uit de boom kijken kan geen kwaad. Ik durfde in het begin helemaal nergens mee te typen, soms nog wel hoor, bij algemene onderwerpen in de huiskamer denk ik ‘zal ik of zal ik niet’ en soms doe ik het niet, en meestal wordt mijn gedachte dan wel door een ander geplaatst :wink:

Maargoed, genoeg hierover :wink:

Mooie maxi-cosi’s!

Ik kijk de afgelopen weken heel erg verlangend naar kinderwagens op straat en in de bus, en dan niet eens naar wat erin ligt, haha :oops:

Ik heb er een op zolder staan, heeeeeeeeeeelemaal verstopt achteraan, gekregen van m’n schoonzus. M’n eigen oude kinderwagen is al een paar jaar weg, al vond ik het moeilijk om er afstand van te doen, het ding is al bijna 11 jaar oud en toen had je nog weinig 3-wielers of wagens met van die grote banden.

maar, ik ga nog lang geen spullen tevoorschijn halen, misschien uit bijgeloof? Wel heb ik erg veel zin om een 9 maanden dagboek te kopen.

Laura, ik zit steeds te kijken naar je nickname, staat er nou Ilaan of LLaan? En waarom? Haha gewoon nieuwsgierig hoor!

Willie, dat dacht ik laatst nog, je zult me een zware tijd gehad hebben toen je zwanger was van je tweede en ook nog ging scheiden!

Tedski, ik zag laatst een tegel met text: hoe wil je je ei? gekookt, gebakken of bevrucht?

Liet het aan m’n vriend zien,maar die kende hem al :roll: :mrgreen:

Ja, nu ben ik het alweer kwijt, als ik dit berichtje post, hebben jullie er vast alweer doorheen gepost :naughty: :wink:

Oh, valt mee :wink:

Lieke, heb je wel vaker van die goeie voorgevoelens?