Wat lees is hier?
Sterre !!! :dance: GEFELICITEERD MEID!
Oh wat ben ik blij voor je! Genier er maar van vanaf nu of besef je het nog niet helemaal goed?
Tammy: heb ik juist gelezen en heb je morgen je nod? Mijn duimen draaien alvast voor jou! :thumbup:
Voor alle anderen hier duim ik ook hoor!! Ik hoop dat hier nog snel veel zwangeren bij komen.
Vele groetjes :-*
Hee Djoesie hoe is het met jou?
Bedankt, nee, ik besef het me nog helemaal niet, wel een beetje maar nog niet genoeg :think:
En inderdaad, Tammy:
Wie is er nog meer ‘aan de beurt?’
hCG’tjes:
:: :: :: :: :: :: :: ::
Ik vind het tegeltje wel grappig :lol:
Ik wil eigenlijk heel graag naar bed, maar mijn vriendje is nog niet thuis en we zien elkaar al zo veel deze week… Oooo nee! Toch niet… :liar:
En ik weet niet of het bij zwanger zijn hoort, maar het liefst ga ik een paar dagen slapen en doe ik lekker waar ik zelf zin in heb. En ik wil het wel van de daken schreeuwen, ik moet ook echt oppassen dat ik niet per ongeluk mijn mond voorbij praat.
O ja Willie, leuke foto’s heb je geplaatst!
hahaha Tedda ik zou ook moeilijk mijn mond kunnen houden als het eenmaal zover is hoor! Het is toch iets wat je van de daken wilt schreeuwen inderdaad!
Lieke idd jou uitspraken van de vorige keer hebben toen aardig geholpen dus blijf dat vooral zeggen haha!
@ Sterre, ik was gelukkig niet getrouwd met hem maar we hadden al wel enige tijd een relatie…Helaas maakte hij te veel fouten(waar ik het maar niet over zal hebben) en ja dat brak me en toen was de koek op…Ik was juist heel erg opgelucht toen ik er eindelijk een punt er achter had gezet en er ging een wereld voor mij open! Het was ook voor Jonah de beste keus die ik ooit heb gemaakt…Maar goed ‘the past is the past’! Nu de toekomst! 8)
Tja ik weet niet hoe ik mijn gebruikersnaam kan wijzigen. Er staat Llaan gewoon een gedeelte van mijn nieuwe achternaam. Ben op de 1 of andere manier nog steeds bang dat nieuwsgierige mensen hier neuzen en weten dat ik het ben, maar ja wie in godsnaam geen idee :? ?? Blijft toch iets waar je natuurlijk niet met iedereen zo openlijk over praat.
Djoesie: grappig ik heb het helemaal gevolgd “op afstand” toen jij ineens zwanger bleek te zijn ik was helemaal enthousiast. Toen Tedski ook nog en alle andere, wat een spannende ervaringen allemaal. Toch bijzonder dat je zo kunt meeleven met mensen die je eigenlijk niet in levende lijven kent.
Laten we hopen dat dit een vruchtbare topic blijft !!
Willie: wat een leuke doch sexy foto en dat terwijl je flink zwanger was !! Dat we er maar allemaal zo uit mogen blijven zien tijdens de zwangerschap. Ik heb er een hard hoofd in denk dat ik eerder op humpty dumpty ga lijken , maar ja dat is bijzaak!
@Sterre74 wrote:
Hee Djoesie hoe is het met jou?
Bedankt, nee, ik besef het me nog helemaal niet, wel een beetje maar nog niet genoeg :think:
’
Lief dat je het vraagt… Met mij alles goed hoor! Ben echt blij te lezen dat je ook zwanger bent!
Ik besefte het eigenlijk ook niet goed hoor in het begin… Het komt wel na een paar dagen… Vergeet er vooral niet van te genieten meid!
Laura, ik heb dat ook in het begin gehad hoor. Proberen anoniem te blijven, maar ondertussen kunnen mensen echt wel weten wie ik ben.
En het erg bijzonder dat je met andere mensen mee kunt leven!
Djoesie, wanneer heb jij je eerste echo?
@llaan wrote:
Djoesie: grappig ik heb het helemaal gevolgd “op afstand” toen jij ineens zwanger bleek te zijn ik was helemaal enthousiast. Toen Tedski ook nog en alle andere, wat een spannende ervaringen allemaal. Toch bijzonder dat je zo kunt meeleven met mensen die je eigenlijk niet in levende lijven kent.
Oh wat lief! Dank je wel!
Ja het is ongelooflijk hoe iedereen zo hard met elkaar meeleeft en we elkaar 'in het echt' eigenlijk niet kennen...
Maar ja... iedereen zit in hetzelfde schuitje, het is leuk om ervaringen met elkaar uit te delen. Eigenlijk is het dan niet zo gek dat we zo met elkaar meeleven.
Ik hoop dat ik hier nog héél véél proficiat mag komen zeggen de komende tijd :thumbup: :thumbup:
Groetjes
Het is trouwens met die vriendin echt niet goed. Ze heeft vandaag de ha gesproken en die had het toch over een volledige miskraam. Erg jammer en verdrietig, maar aan de andere kant (zij en ik waren allebei een beetje negatief over zwanger worden) ze kan in elk geval zwanger worden.
Tedski ik heb mijn echo maandag gehad. Ik was toen dus bijna 8 weken zwanger. Het was nog heel erg klein maar konden toch al het hartje zien kloppen wat natuurlijk erg fijn was. :inlove: De volgende echo staat gepland binnen 5 weken.
Wanneer ga jij langs? Of ben je al geweest?
Wat spijtig voor je vriendin… Niet leuk om mee te maken… :hug:
Djoesie, ik ga ‘pas’ 28 januari voor de intake bij de vk, dan krijg ik een verwijskaart voor de echo. Ik ga diezelfde dag bellen voor een echo en dan kijken wanneer ik terecht kan. Ik wil eigenlijk graag proberen twee weken later een afspraak te plannen (ofzo) er is namelijk iemand op mijn werk die dan ongeveer weggaat en die ik heeeeeel erg graag nog wil vertellen dat ik zwanger ben. Nou ja, mocht ze al weg zijn voor ik de echo heb dan bel ik haar wel, of ik ga even langs, maar ik wil het haar zo graag vertellen en ik moet nog zo lang wachten!! :mrgreen:
Waarom mocht jij nu al? Of doet de vk de echo?
Aha Laura, jij bent al erg goed op de hoogte, wat grappig!
Als je je naam echt graag wil wijzigen moet je denk ik bij Ruud zijn? Je kunt hem (ik heb er ooit iets over gelezen) natuurlijk niet iedere week laten veranderen
Djoesie, leuk dat je een echo gehad hebt en dat alles goed was! :inlove:
Ted, wat ontzettend vervelend en rot voor je vriendin :hug: Inderdaad, ze kan zwanger worden, dat is iets dat ik ook in m’n achterhoofd hou :shifty:
Weet je waar ik vandaag en gister al een beetje ontzettend van genoten heb: de reactie van mijn vriend :inlove:
@Sterre74 wrote:
Weet je waar ik vandaag en gister al een beetje ontzettend van genoten heb: de reactie van mijn vriend :inlove:
:inlove: met de bloemen bedoel je? Of heeft hij nog meer gedaan?
Ja, de bloemen, dat was lief, maar ik genoot van z’n reactie aan de telefoon vanmorgen toen ik vertelde van het bloedonderzoek. En gisteren, toen hij later toch wel een streepje zag, hij keek zo gelukkig :inlove:
toen hij vanmiddag uit z’n werk thuis kwam kwamen dan ook de eerste tranen bij mij :inlove:
:inlove: Leuk! Maar hij was een beetje aan het twijfelen over zijn vruchtbaarheid toch? Of heb ik het mis? Dan kan ik me ook voorstellen dat zijn echo nu een beetje gestreeld is :inlove:
Oh dat duurt inderdaad nog lang!
Ik ging langs bij mijn gyn en die deed meteen de echo. Ik mocht zo vroeg langsgaan om zeker te zijn of alles in orde is. Ik moet namelijk meteen stoppen met werken nu ik zwanger ben. (Ik ben kleuterjuf en in België is dit zo) DUS de zwangerschap moest zo snel mogelijk gecontroleerd worden. Daardoor heb ik dus een echo gehad op 4 weken en nu op bijna 8 weken. Het was dus gewoon een ‘voordeel’ van min job. Het nadeel is dan weer dat echt iedereen het nu al zo vroeg weet…
meiden, mag ik 23 uur non stop slapen? dan kan ik daarna naar hellevoet rijden naar de poli voor de echo :inlove:
Waarom moet je dan stoppen met werken? En wat ga je dan doen?
Ik weet wel nog dat Prinses Mathilde ook niet in de buurt van kinderen mocht komen toen ze zwanger was.
@Amy82 wrote:
meiden, mag ik 23 uur non stop slapen? dan kan ik daarna naar hellevoet rijden naar de poli voor de echo :inlove:
Van mij mag het!