Wannabe mama's! Deel 2

Oh sterre leuk zeg :inlove:

Hè? Waarom moet je stoppen met werken dan? Is dat alleen in het onderwijs? Ik hoop dat je dat wel doorbetaald krijgt?

Ja Tedski, inderdaad, maar het is vooral een hele geruststelling voor hem!

Ja, dan denk je dat zwanger worden en wachten bij elkaar hoort, maar als je dan eenmaal zwanger bent, hoort het wachten er nog steeds bij :wink:

Ik snap je zenuwen hoor Amy, we hopen allemaal op een prachtige echo :pray: :pray: :pray: :pray:

ja, al zal er nog geen hartje te zien zijn. benieuwd of gyn nu kan zeggen hoelang ik zwanger ben…

ga weer voetbal kijken, doei!

@Tedski wrote:

Waarom moet je dan stoppen met werken? En wat ga je dan doen?

Ik moet stoppen met werken omdat ik niet immuun ben voor toxoplasmose, cmv virus, hepatitis A en B. Dat zijn virussen die de kindjes kunnen overdragen. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik daar allemaal moet van denken. Op een andere topic hadden we het er al over met enkele kleuterjuffen. Waarom is die wet er wel in België en niet in nederland dan?
Dus in mijn klas staat nu een interim juf tot ik bevallen ben en ik zit nu gewoon thuis te wachten tot augustus... :? Beetje stom hé

huh? dus jij moet tot augustus thuis zitten? :eh:

Ja zo is het! Tot augustus thuis. Besef het eigenlijk zelf nog niet helemaal. Van de ene dag op de andere je kindjes, je klas, alles achterlaten… :cry: Maar ja, ik zal het wel gewoon worden zeker thuis… :wink: Nu is dat nog een beetje raar. ben ook niet echt de persoon om thuis te zitten. Mis dat sociaal contact met de collega’s, kindjes, ouders… Maar ik klaag niet hoor…

Ik heb net even gekeken op het topic over vroeg testen mmmm was redelijk geduldig, maar als je daar ziet hoeveel mensen waaronder ook een aantal van jullie :wink: positief testte voor NOD, dan ben ik toch geneigd om morgenochtend een testje uit mijn laatje te grissen :naughty: , maar ik denk dat ik mezelf wel in toom kan houden.

Ach ik laat mijn naam zo maar staan wel bedankt voor de suggestie, maar zo’n ramp vind ik het niet :smiley: .

Mijn moeder wil zooooo graag oma worden en wacht ook al zoooo lang. Mijn zus is al jaren bezig en het wil maar niet lukken helaas zo sneu IUI en IVF zijn mislukt. Hoe is dat bij jullie???

Nou Djoesie, alle tijd voor je hobbie? Of een cursus ofzo? Wat een gek idee inderdaad, van de een op de andere dag stoppen…Lekker veel tijd om te kokken?!

Laura, ik adviseer je dan om niet die goedkope (2 voor 5 euro) testen te nemen :wink:

Mijn moeder is al een jaar of 15 oma, wij zijn allemaal gezegend met ‘normale’ zwangerschappen!

Aan de kant van mijn vriend is het jongste nichtje alweer 6, en ik denk dat ze het geweldig vinden dat er nog eentje bijkomt :inlove: Niet dat mijn familie dat niet geweldig vind trouwens :wink:

Ja, ik ga afsluiten :zzz:

En hopen dat de uren vannacht sneller en onzichtbaarder voorbij gaan…

Weltrusten dames :-*

Ik kijk wel even misschien kan ik het nog volhouden voor 5 daagjes. Kijken hoe ik me morgenochtend voel. Hou nu in ieder geval heel veel vocht vast nu en dat heb ik anders nooit. Mijn mannetje heeft het idee dat mijn (.)(.) groter zijn whaha zoveel is het niet dus hij zal het verschil wel zien :lol: .

Welterusten allemaal en tot snel maar weer.

Zo dames, ff bijgelezen en een uur verder :shock:

Waar zal ik beginnen?

llaan, welkom, je klinkt al erg gezellig :lol:

Tedski…ik snap je humor hoor :thumbup: en het lijkt me ook vervelend voor jou dat je vriendin een miskraam heeft. zo lullig dat het bij jou wel goed gaat.

Sterre…kreeg zowaar een brok in mijn keel toen je schreef over de bloemen. leuke momenten he? toen ik zwanger was kon ik ook niet wachten hoe hij zou zijn met ons kind :inlove:

Djoesie…apart hoor zo lang thuis zitten. ik vond het al raar om van 5 dagen werken, 4 weken voor de bevallingsdatum volledig thuis te zitten. Dat werden er bijna 6, maar ik was wel gauw gewend. Alles gaat in een wat trager tempo, omdat je toch alle tijd hebt.

Amy, welterusten! misschien een slaappil die 23 uur werkt? :slight_smile:

Marieke, alles goed? je bent zo stil!

Zo, hier alweer geverfd en tasje ingepakt voor de psz morgen.

Het wordt nu spannend met de temp. morgen dag 13. Heb zo’n raar voorgevoel dat het niks wordt deze keer en dat ik ook lang moet wachten op de ongi. Maar dat komt natuurlijk door de ongi die nog steeds zo raar doorgaat.

Nienke

Amy: heel veel succes morgen.

Weltrusten allemaal, meld me morgen wel weer. Ga lekker slapen nu.

Ja hoor en nu gaat iedereen zeker op bed!

Nou dan ga ik ook maar :zzz: hubbie is toch net thuis gekomen.

Tot morgen! spannende dag voor Amy, ga je nog een test doen Sterre? en Tammy benieuwd naar je temp.

Doei

HOi allemaal, ik kan even niet alles terug lezen pfff stelletjes kletskousen.

Ik zal me voor de nieuwelingen effe voorstellen Ik ben dus Karin 26 jaar jong/oud ben getrouwd met Erwin. Ik werk bij een na schoolse opvang kinderen van 4/12 jaar. 31 oktober is onze zoon Daan :: geboren helaas moesten we 3 november afscheid van hem nemen. Daan :: had het edwards syndroom (trisomie 18) dit is helaas niet verenigbaar met het leven.We willen heel graag een brusje voor Daan :**:

Volgens mij moet ik ongie worden, veel afscheiding :oops: denk al de hele avond dat ik ongie ben

Goedemorgen,

Heel vroeg, maar kan niet meer slapen. Mijn temp is vandaag op de 15de dag nog hoog :shifty:. Zit nu zal ik wel testen niet testen, wel, niet, wel, niet. Moet naar de wc, maar ben nog niet geweest.

Heb eigenlijk met mijn mannetje afgesproken pas bij een week :shock: overtijd te testen, maar eigenlijk wil ik het weten.

Ook zit ik in dubbio, want stel ik test positief, zal ik het dan hoor plaatsen gelijk, want mijn schoonzus leest soms met mij mee en vind ik het dan wel leuk als zij het eerder weet als mijn lief???

Veel vragen dus, hoopte eigenlijk dat er al iemand was :think:, maar dat zal vast wel niet zo in de vroege morgen.

Nou ga nog even verder met nadenken wat ik ga doen.

Tot later :-*

Hallo hallo hallo,

Waarom is er nou niemand om mijn vreugde mee te delen :smiley:

Eindelijk mag ik het hier neer zetten, dames hou jullie vast

Ik ben zwanger!!! :dance: :dance:

Kan het gewoon niet geloven, ongelovelijk

Sil: Mondje dicht hé :wink:

Zit ik hier even hieper te zijn in mijn eentje :eh:.

Kan niet geloven, dacht echt echt echt, dat ik ongesteld ging worden, was al helemaal teleurgesteld.

Ga even foto van testen plaatsten!!

Is dit niet overduidelijk :inlove:

Tammy, GEFELICITEERD

Wat super dat je zo snel na je miskraam zwanger bent!! :dance: