Wannabe mama's! Deel 2

Vervolg op deel 1 :slight_smile:

Ons Showtopic!!

Nou, goed idee :thumbup: Wat hebben we snel iets van 92 pagina’s volgekletst he :o

hihi ja, maar wel in nog geen maand tijd :eh: :dance:

wat goed weer een nieuw deel!

Ik ben weer van de partij…

:-*

Zo een mooi en fris nieuw deeltje!!

Tammy: Hub begint het steeds meer te geloven. Mijn vader felicteerde hem vrijdag en volgens hem liep hub steeds te glunderen :inlove: :inlove: Dus het besef is er nu bij ons allebei wel.

Ben nu al ontzettend moe. Loop vanaf 4 uur al te gapen. We waren net bij vrienden maar had het zo koud dat ik weg wou. Dis nog een half uurtje kok en dan naar bed!!!

Liefs, Chantal

Gevonden!!!

Ik ga zo ook lekker offline, ben vandaag erg moe geweest.

Misschien tot morgen!

Meld, later meer :mrgreen:

TVP

TVP? tijd voor pauze?

Hier vanmiddag nog ff geklust, dus dat vroege op bed moet lukken :zzz:

Verder eigenlijk geen nieuws. ben benieuwd naar mijn temp morgenvroeg zoals altijd. Heb inmiddels de digitale ovulatietesten van CB ontvangen en ga die denk ik vanaf vrijdag doen. Wil het niet te vroeg doen, omdat mijn vorige cyclus 36 dagen duurde. Nou ja als ik het te laat doe, merk ik het snel genoeg aan mijn temp, dus kan dan de rest bewaren.

Nienke

Ook gevonden…

Hè, jammer dat het alweer zondagavond is… Weekend vliegt altijd voorbij.

Verder niets bijzonders te melden, Ongi net voorbij en nu wachten op de klusdagen. Ik denk (of hoop) dat het in het volgende weekend valt. Zou wel mooi uitkomen.

TVp = terugvindpost :smiley: Ik had niks te melden, vandaar :wink:

Meld me ook weer,

Heb nog wel pijn alleen als ik nies en hoest ed en als ik opsta en ga zitten. Ik bel gewoon morgen kan nooit kwaad

Ha! terugvindpost, ik zat me al suf te piekeren :roll:

Wij gaan gezellig samen film kijken :angel:

Een film met George Clooney :drool: Ja, hij is oud, maar dat ben ik ook 8) (hij is 13 jaar ouder dan ik :o )

Mijn vriend zegt altijd die vind jij leuk he, sjors kloonie :mrgreen:

Goedenavond allemaal,

Hopelijk mogen er zich in dit deeltje weer veel zwangeren melden :D. We zijn wel snel gegaan met kletsen in het vorige deel.

Amy: Fijn dat de test vet positief was! Lijkt me wel beetje geruststelling.

Krabje: Wat leuk dat je vriend het nu ook begint te beseffen :D. Als ik het goed begrijp hebben jullie het al tegen jullie ouders vertelt. Hoe reageerde ze??

Becca: Weltrusten!!

Nienke: Das wel fijn hé en temperaturen en ovulatie testen, deed ik vorige maand ook, kan je precies op het juist moment klussen en je cyclus beetje in de gaten houden.

Lieke: Succes deze ronde!! Fijn dat de ongi weg is.

Tedski: Dacht al huh wa bedoelt ze daar nou mee :eh: :wink:

Karin: Raar hoor, die buikpijn, kan inderdaad geen kwaad om even voor de zekerheid te bellen. Lijkt me niet fijn.

Sterre: Hier ook al te denken wat is dat nou. TVP :lol:

Hier lekker uit eten geweest bij een wok en grill restauarant, echt heerlijk gegeten en gekletst met mijn mannetje. Ik heb zo’n vermoeden dat ik gewoon ongesteld ga worden, al hoop ik het natuurlijk niet, heb last van onrustig gevoel van binnen en soms wat krampjes en steekjes. Ben benieuwd naar mijn temperatuur morgen ochtend. Laat het jullie wel weer weten. weltrusten meiden, ook hier duik ik mijn bed in, ben best moe. :-*

tammy; ja was echt wel weer een geruststelling ja :wink: lijntje was even donker als de controlestreep op zwtest :mrgreen:

volgen jullie ook boer zoekt vrouw? ik ga nu Idols kijken en lekker in bed liggen!!

oja, mijn rechtertepel begint echt megagevoelig/zeer te worden :eh:

Amy: Kan je geruststelling heel goed voorstellen hoor meid. Nog even en je ziet waarschijnlijk het hartje kloppen. Ik kijk hier geeen boer zoekt vrouw en geen idols. Is moeilijk als je onregelmatig werkt om iets te blijven volgen.

Weltrusten dames

Nog ff mijn lieve meisje :inlove: :inlove: ( moeten we niet ook een showforum openen? )

Roos wil in bad :inlove: :inlove:

Ow en die hamsterfoto met zoon, geweldig :inlove: :inlove: heb de hamster hier bij de AH niet zien lopen.

@Sterre74 wrote:

Hahaha Tedski, ik was net van m’n hoop afgestapt!

Nee, dat is echt mezelf voor de gek houden, ik heb nl al minstens 12x gehoopt dat het innestelingsbloed was! Ik ben de tel kwijt, maar ik geloof dat we volgende week aan ronde 13 gaan beginnen. Was het maar vast dinsdag, ik wil graag iets doen, dat snappen jullie vast wel!

Oh oh Karin, beetje genant ja, maar dan heeft het toch misschien iets met je darmen te maken? Heb je een beetje last van verstopping? Maargoed, kan geen kwaad om even langs de dokter te gaan denk ik.

ja ik wist niet hoe ik het moest uitleggen ,maar je snapte hoop ik wel dat het niet het geval is geweest.