Wannabe mama's! Deel 2

Goedenmorgen dames,

Nog even snel een berichtje voor ik ga werken.

Marieke: :inlove:

Karin: Hoop dat de pijn vandaag minder is.

Nou hier was mijn temp vanmorgen nog steeds 36,8. Heb niet echt vergelijksmateriaal, want dit is pas mijn 4de templijst. vorige maand, toen ik zwanger bleek, was mijn temp ook 36,8 met 1 uitschieter van 36,9, maar die zakte de dag erna weer naar 36,8. Die maand ervoor was het wat onregelmatiger als nu, ongveer zo: 36,7, 36,8, 36,7 en soms beetje 2 of 3 dagen constant 36,7, dag ervoor daalde die dan. het is afwachten. Denk het eerlijk gezegd niet, heb een gespannen gevoel van binnen en soms wat ongi gevoel en steekjes, verder voel ik me niet echt zwanger, vorige maand overgins ook niet super erg, maar toch toen had ik wel weer andere dingen. Pfff, wat kan het soms vermoeid zijn dat afwachten, kan er nu echt heel slecht tegen. Nog 3 dagen tot NOD.

Even heel snel voor ik weg moet.

Becca,

Als je toch zo’n angelsound wilt… in het aangeboden topic staat er in het winkeltje van pegje ééntje aangeboden.

Tammy,

Spannend meid! Ik duim hier heel hard voor je :pray:

Marieke,

Wat een prachtig meiske is Roos zeg :inlove:

Sterre,

Haha ik vind george clooney ook leuk hoor :mrgreen:

Karin,

Hopelijk heb je al minder last van je buik.

Nou ik ga snel douchen en aankleden want we moeten vandaag takkevroeg bij het consulatatiebureau zijn. Emma moet haar prikjes dus dat wordt een gezellig dag je vandaag :shifty:

Fijne dag allemaal!

Liefs,

Daniëlle

Goeiemorgen meiden was ik ook weer…

een nieuw deel alweer, dat gaat vlot!

@Karin, inderdaad even handig om met die klachten langs de huisarts te gaan of iig te bellen! Ben benieuwd wat hij heeft gezegd…

@Amy gaaf is dat he als je een dikke positieve test hebt! :mrgreen:

@Tammy frustrerend is dat he als je nou eens zeker wist dat je zwanger zou zijn zou dat zoveel fijner zijn! Ik duim nog steeds voor je hoor :thumbup: :thumbdown:

@Marieke wat een leuke dochter heb je toch ook en wat gaaf dat je al die foto’s plaatst! Misschien idd een show topic openen hihi…

Verder weet ik het even niet meer hahaha

Hier rustig weekendje gehad en gisteren lekker naar het bos geweest met de familie …

gisterenavond kregen we enorm leuk nieuws mn broertje gaat trouwen :dance: :dance: Hij heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd en dat ook nog eens op een hele romantische manier :inlove: helemaal gaaf!

Nou ik ga de kinderen naar school brengen en dan zelf ook weer werken! Vanmiddag zijn de kids vrij(alweer) maar vind het wel lekker gaan we er even een relax middagje van maken!

De oudste vond zijn eerste zwemles erg leuk en de badmeester was zeer tevreden over hem! Nou beter kan niet he!

Goedemorgen,

Willie: stoer hoor dat ie zwemles leuk vindt!

Tammy, ik vind een schommeling van 1 tiende niet veel. Er zit hier soms wel een dipje in van 3 tienden en daarna pakt de temp de normale lijn weer op. Kan door allerlei factoren veroorzaakt worden.

Hier ook weer een lage temp. dag 10, dus deze week maar eens beginnen met geregeld klussen.

Purpled: sterkte met Emma, heeft ze er vaker last van? Onze dochter was er een beetje gevoelig voor, beetje hangerig de hele dag.

Marieke…leuk bed voor Roos! gezellig kamertje hoor.

Nienke

Goedemorgen!!!

Nienke: Ik hoop dat je snel een positieve ovutest hebt!!

Karin: Dikke :hug: , hoop dat het snel over is.

Tammy: ik blijf heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Maar lekker zeg uiteten. Zijn jullie zomaar gaan eten?

Ja mijn ouders zijn al op de hoogte en hub’s ouders ook. Ook mijn broer en schoonzus weten het en hub’s zus en zwager ook.

Mijn moeder was ontzettend aan het huilen van blijdschap en ze bleef me maar kussen :inlove: en mijn vader bleef maar zeggen: o wat vind ik dit mooi en huilen. Mijn broer vond het helemaal gaaf en mijn schoonzusje begon te huilen.

Hub’s ouders zijn ook heel erg blij en schoonzus en zwager ook!!

Marieke: Wat een ontzettende lieve foto’s van Roos :inlove: Ze al al wel heel zelfstandig, of niet?

Purpled: Succes bij het bureau en de prikjes. Hoop dat Emma er niet zo heel veel last van gaat krijgen.

Ww: Ooh leuk, dus over een tijdje een bruiloft!!!

Fijn dat de zwemles een succes was!!!

Zo ik ga me even aankleden, ga even een bezoekje doen aan de ha. Zal hem nu eens een keer wat leuks vertellen.

Liefs, Chantal

Goedemorgen deze morgen,

Roos is nog steeds erg onrustig aan het slapen en al in alle vroegte wakker steeds, zo ook vanmorgen 6.00 uur, heb haar nog een klein flesje warme melk in bed gegeven en we hebben geslapen tot 9.45 :o :shock: :mrgreen: Heerlijk! Morgen weer werken, das minder haha.

Chantal, Roos is idd al heel zelfstandig, met alles, ze kan ook heel zelfstanding, heel lief alleen spelen :inlove:

Gister had ik weer eens hoofdpijn en zat op de bank, zegt ze tegen me…"kom maar kleintje " en komt met open armen naar me toe lopen en geeft me een kus :inlove: :inlove: hoe geweldig!

Veel plezier bij de ha Chantal!

Ja leuk bedje he! Pff Hans belde net, hij had de afspraak voor de controle voor de ketel niet vanmiddag had gezet zoals gedacht maar in de ochtend dus ik moest me ff snel aankleden net, ook Roos want dan moeten we naar de kelder toe.

WW ik ben zo trots op mijn kleine meid dat ik het hele forum wel kan vol spammen :wink: :mrgreen:

Wat leuk dat je broer gaat trouwen zeg, hoe heeft hij haar gevraagd?

En wat fijn dat je zoon zwemles zo leuk vind zeg!

Ai Daniëlle, succes op het cb, hopelijk heeft Emma niet teveel last van haar prikjes. :hug:

Karin heb je de ha al gebeld? Hopelijk is het niks bijzonders en snel weer over.

Chantal…veel plezier bij de HA! :mrgreen: die van ons is ook heel betrokken. Met de 2e MA zijn we daar niet langs geweest, maar hij kreeg een brief van het ziekenhuis en heeft speciaal naar ons gebeld om te vragen hoe het ging.

Lief! Marieke. Teletubbie doet dat vooral als andere kinderen, als die huilen zegt ze: meisje auw! en dan gaat ze er het liefst heen om een kusje te geven.

Nou, heb net een uur gesport en ga zo dochter weer van de PSZ ophalen. Ik zit aan een bakje fruit… heerlijk begin van de week :thumbup: . ff bekijken wat ik voor de rest ga doen. ik hoop dat teletubbie wil slapen (zal wel met de hele ochtend spelen) en dan ga ik nog ff verfen. Heb er nu toch wel zin in om het kamertje af te maken (helemaal na de foto’s van het mooie bed van Roos!), maar het duurt nog wel ff.

Nienke

Ik heb de HA gebeld, hij denkt dat ik een spiertje verrekt heb in mijn buik, door tillen (dat zou natuurlijk best es kunnen) even afwachten dan of het over gaat zo niet weer bellen.

straalt dat dan door naar je bilspieren Karin?

Meiden, goedemiddag…

Dilemma, twijfel, zenuwen hoe zullen we het noemen?

Ik heb echt even advies en wijze woorden nodig.

De laatste keer dat wij hebben geklust was op woensdag 2 januari, cyclusdag 12. Toen werd m’n vriend ziek. Het weekend dat daarop volgde voelde ik iets dat op een eisprong leek.

OHhhhh wat baal ik ervan dat ik nu niet getempt heb! En ook geen ovutesten heb gebruikt!

De kans is best wel heel erg klein denk ik dat het gelukt is, zeker gezien m’n geschiedenis. Maar ik heb alleen zaterdag een klein beetje bloedverlies gehad en verder hele kleine beetjes bruin, alleen aan het wc papiertje :shifty: Gister dacht ik dat het weer ging bloeden, maar dat bleef bij dat hele kleine rode sliertje.

Maarja, morgen ga ik naar de fertliteitsarts!

Ik denk dat ik dan morgenochtend voor de zekerheid toch maar ga testen, want als ik zwanger ben, dan moet ik die f.a afzeggen toch?!

En als ik niet zwanger ben dan is er niets aan de hand en starten we het traject.

Maarja, misschien maak ik mezelf gewoon helemaal gek nu en gaat het vanmiddag of vannacht alsnog bloeden. Of bloed het nu niet omdat ik het onbewust/bewust zit tegen te houden? Morgen is dus wel mijn nod, omdat ik een cyclus heb van ongeveer 25 dagen.

Wat vinden jullie, hoe gek maak ik mezelf?

Nou nee niet echt, meer als ik opsta dan voelt het pijnlijk bij mijn bips en als ik zitten meer stekende pijn. Net echt mijn bil spier (tja lastig uit te leggen)

Sterre, bij mij ging het zo na de mk, de volgende cyclussen daarop dus, en werd ik gewoon ongesteld, begon ook beetje bloed, heel minimaal, dagen erna bruinverlies en een dag of 4-5 daarna pas echt ongesteld.

Hopelijk is het bij jou dan toch een innestelingsbloeding geweest en ik zou gewoon testen morgen, of gewoon naar de arts toegaan en zeggen hoe de vork in de steel zit en dat er misschien toch een kans is dat je zwanger bent.

Succes iig.

Ik zou ook een testje doen. Je zou in dat geval morgen op dag 25 zitten, dan zal ie vast wel posititef testen als je wel zwanger bent. Als het dan nog niet is doorgebroken en je hebt een negatieve test, dan zou ik het voorleggen aan de arts. Meer kun je toch niet doen? behalve je voorgevoel volgen…

Nienke

Ja maar als ie dan een echo gaat maken (hoort ook bij de intake zei de assistente) dan kan ie toch niet zien of ik zwanger ben, dan kan ik denk ik het beste voor de zekerheid even testen :think:

De afgelopen 11 of 12 cycli had ik zo’n beetje meteen na de eisprong tot aan de echte menstruatie dagelijks helderrood bloedverlies. Kleine beetjes, maar toch iets dat niet hoort, vandaar de cyclusmonitoring.

Nou ja, waar zeur ik over, jullie zijn soms weleens een week of 2 zenuwachtig, ik ben het pas sinds gisteravond en ik hou het al bijna niet meer :roll:

Sterre: dat is zeker een dilemma. Ik denk dat je beter, zoals je zelf ook al aangeeft, morgen een test kunt doen om zekerheid te hebben.

Ik hoop dat je snel duidelijk hebt, postieve test, en dat je niet naar het zkh hoeft. Ik ga hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Karin: Bij je al bij de ha geweest?

Nienke: das fijn als je zo’n goede band hebt met je ha. Dat heb ik dus ook!! Zeg altijd tegen iedereen als ik weer naar de ha moet, dat ik een afspraak heb met mijn grote vriend :mrgreen:

Marieke: :inlove: wat lief van Roos :inlove:

Maar je ziet er op de foto’s ook zo zelfstandig uit met dat uitkleden, vandaar dat ik het vroeg.

Zo het bezoekje aan de ha was leuk :mrgreen: :mrgreen: Hij was heel erg blij voor ons :mrgreen:

Liefs, Chantal

Nienke, inderdaad, ik ga morgen even testen :shifty:

Pffffffffffffff heeeeeeeeeeel eng, want op het moment dat je test gieren de zenuwen door je lijf en dan, zelfs als je eigenlijk wel wist dat je niet zwanger bent, volgt de teleurstelling :?

Nouja, wie weet begint het straks weer met bloeden en dan waren die zenuwen helemaal niet nodig!

Voorgevoel? Tja, daar ga ik dus niet meer op af, want dat is in het verleden altijd precies andersom geweest, ik wist (nog maar 2x gebeurt) echt zéker dat ik zwanger was en toen was ik het niet.

En nu denk ik dat het niet kan, en een voorgevoel heb ik niet meer van de verwarring :shifty:

@Krabje, Nee heb alleen eerst gebeld. Hij denkt dat het een spiertje is die ik verrekt heb in mijn buik door het tillen. Als ik er vandaag en morgen nog zo last van heb dan moet ik weer bellen.

Ja Chantal hoop maar op een meisje als je ook zo’n zelfstandig kind wilt. Die van mij roept ook de hele dag: zelf doen!

Sterre ik duim met je mee voor een pos. test of in ieder geval meer duidelijkheid.

Nienke

He wat zijn jullie lekker snel met je antwoorden :slight_smile:

Geweldig zo’n forum!

In ieder geval bedankt dames :-*

Sterre: ik :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Voor hetzelfde geldt ben je wel zwanger. Ik hoop het voor je.

Nienke: Ik heb geen voorkeur voor wat het gaat worden. Asl alles maar gezond is en helemaal compleet is.

Dus jongen of meisje, is mij om het even.

Karin: Ok, dan hoop ik dat het gauw over gaat en dat je niet meer hoeft te bellen.

Liefs, Chantal.