Karin: Hoe gaat het nu met jou??? Tis een heftige tijd voor jullie geweest, maar trek je het een beetje?
Als je er niet over wil praten is dat ook goed, ik begrijp het wel.
Liefs, Chantal
tja echt met ups en downs, aan de ene voel ik me schuldig dat we weer bezig zijn met een brusje. Aan de andere kant is onze wens naar beebje wel groot. (ik zou het trouwens niet erg vinden als ik deze maand nog gewoon ongie wordt)
We missen ons ventje nog dagelijks , praten hoe het nou geweest zou zijn als hij bij ons was geweest.
Daan zal altijd onze 1e zoon blijven hoeveel kinderen er na komen. Krijg alleen niet altijd even leuke opmerkingen, van ach je bent nog jong sommige beginnen pas op hun 33e, dus je hebt nog wel effe. :evil:
Ja, dat is een rotopmerking. Je hebt er toch niet voor niets voor gekozen om jong aan kinderen te beginnen…? Dat soort opmerkingen kreeg ik ook na de miskraam… :evil:
Chantal…tuurlijk wil je een gezond kind. wij hadden een lichte voorkeur voor een meisje. Mensen vinden het raar als je zoiets uitspreekt. Ik niet, het is echt niet zo dat we minder van een jongetje hadden gehouden.
Zo, heb ook alweer geverfd. Dochter sliep net nog niet. Ze ligt alweer een uur in bed en heeft dik feest! Ik denk dat ik haar er zo maar weer uithaal.
Nienke
Nou, in een record tempo de hele stad doorgeweest: Kijkshop, scheerapparaat voor mijn geliefde die morgen jarig is. Hema: rookworst Kruidvat: zwangerschapstesten. Ja, testen, ik heb de standaard kruidvat test gekocht, maar ook een nieuw doosje voor 4,99 met 2 testen erin, van die druppeldingen zijn dat.
Ah: boodschappen+ hyacintenbolletjes in bakjes.
Thuis: meteen getest, ik kon natuurlijk niet meer wachten :wall:
Negatief :? Logisch, denk ik :shifty:
Over tot de orde van de dag, morgen naar de fert.arts.
Zo :roll:
Karin :hug: Ik liep in de stad (!) aan je te denken, je bent net 2 maanden geleden bevallen, wat loop jij dan eigenlijk te tillen dat je een spier verrekt? Doe je wel een beetje rustig aan? Je bent eigenlijk net kraamvrouw af. Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je voelen
Weet eigenlijk niets te zeggen, behalve dat ik jullie veel sterkte wens bij het verwerken van zoiets verdrietigs :hug:
Nienke, hebben wij weleens een foto van jouw teletubbie gezien? Ik heb nu Roos gezien en Amy (veel te weinig!) maar die van jou niet, of plaats je nooit foto’s? Kan natuurlijk, om anoniem te blijven…
Geldt ook voor de andere dames natuurlijk, WW heeft ook 2 jongens, en Emma heb ik ook niet niet veel voorbij zien komen
Wat kunnen mensen toch een rot opmerkingen maken als je zoiets verdrietigs hebt meegemaakt! Ik ben geloof ik een van de weinigen die geen mk heeft gehad trouwens, dus ik heb ze zelf nog niet hoeven horen. Wel zei er iemand na de geboorte van mijn zoon ‘zo nu heb je van ieder soort een, dus nu is het klaar’ :think:
Nou, als ik met mijn vriend nog een kindje mag krijgen, is dat wel weer een heel ander soort hoor :mrgreen: Maargoed, toen ik net was bevallen van mijn jongste wist ik natuurlijk niet dat ik na anderhalf jaar zou gaan scheiden :roll:
Krabje, wat prachtig zeg, dat jullie familie zo ontroerd reageerde :inlove:
eeeh eerst een kastje dat naar boven moest. Paar dagen er na banken aan de kant gezet. En een dressoir kastje moest aan de andere kant staan. :oops: Nu mag ik van man lief niets meer tillen.
Zelf ik heb de hele rust periode niet gekend. Keizersnede, slecht nieuws van arts gehoord en dan zoveel mogelijk bij ons mannetje zijn. Niet nadenken over pijn en wat dan ook. Daarna alles regelen voor de crematie. Eigenlijk niet echt rust gekend.
Balen dat de test negatief was
Sterre… welke van het Kruidvat heb je gebruikt? Die 2 voor 4.99 vind ik namelijk echt niks. Toen ik zwanger was (voor de miskraam dan) was die kruidvattest (druppel in eenl cassette) negatief terwijl alle andere testen positief waren.
Dusse… er is nog zeker hoop.
Ohnee Lieke wat zeg je nu :shock: Ik was net van de zenuwen af :mrgreen: hahaha wat nu?
Karin, kom je nu wel aan je rust toe dan? Ik weet niet of je werkte en wat voor werk je dan deed, ik neem aan dat je nog niet begonnen bent? Maar een kast naar boven tillen :naughty: Niet meer doen zegt tante Sterre Manlief heeft gelijk
Dus je hebt een keizersnede gehad, is je wond wel genezen al dan?
Ik weet niet meer wie het vroeg… maar hier dan ook een keer een foto van m’n kleine meisje. En… de taart is niet voor haar eigen verjaardag, al lijkt dat wel zo op deze foto.
Sterre: das balen dat de test negatief was.
Die testen van 2 voor 4,99 heb ik ook gehaald. Vind ze bijna hetzelfde als de matcare testen.
Nienke: Waarom zou het raar zijn als je je voorkeur uitspreekt.
Ik zou een dochter geweldig vinden :inlove: :inlove: Lekker tutten en zo. Ik hoop dan ook dat zij net zo’n band met haar papa heeft als ik dat heb.
Maar een zoon zou ook geweldig zijn :inlove: :inlove: . Kan papa mooi zoonlief meenemen naar Twente, voetbal kijken.
Karin: Geloof het graag dat je Daan :: ontzettend mist. Zou ik ook doen. Heb vanmiddag even de site bekeken van Daan :: wat is hij een ontzettend lekker ding zeg!!!
Zo ga even sporten!!!
Liefs, Chantal.
Wat een mooie meid lieke! Mooi lang haar :inlove:
Chantal, waren die goedkope testen van het kruidvat even positief als de andere testen die je hebt gebruikt?
Hebben we eigenlijk al een foto gezien van je testen? :think:
Zal morgen even foto laten zien van de testen.
Testen werden steeds duidelijker.
Lieke: Mooie meid hoor die dochter van je!!! :inlove: :inlove:
Jaaa :inlove: onze dochter is een echt papa’s meisje. Papa is ook 1 dag in de week thuis om op haar te passen. En verder verdelen we de zorg ook. gelukkig wel, ben erg gehecht aan de tijd voor mezelf.
Bij deze een foto, maar haal hem wel een keer weer weg, want wil enigszins anoniem blijven inderdaad.
Nienke
Lieke: leuke dochter hoor!
Lieke leuke dochter heb je, mooi lang haar ook! :inlove:
En dan teletubbie :inlove: ook al aan het stofzuigen. Leuk haar weer een keer te zien.
Roos zit mee te kijken en die zegt sssssssszuigen kinderen en kinderen blazen ( kaarsjes uitblazen ) :mrgreen:
Onze dame wil de afgelopen 2 dagen ook al niet meer slapen overdag, hoe streng ik haar ook toegesproken hebben ze wil niet :think:
Hier een foto van vanmorgen, leuke buien hebben ze tegenwoordig…
Kijk, dat is een teletubbie die er verstand van heeft, want volgens mij zie ik een miele stofzuiger :thumbup: Nix geen stomme noe-noe :snooty:
Lekker wijfie hoor :inlove:
En roos, die kijkt erg 8) Kijkt ze zo als ze niet naar bed wil?
Wel jammer dat ze niet meer wil slapen :silenced: Ik vond het altijd heerlijk, even minstens een uur voor mezelf smiddags :oops:
Hihi, nee die foto was al van vanmorgen, meen dat ze toen niet op de foto wilde ofzo, kweet al niet meer.
Sjugt, ja ik vind het ook zo lekker om ff tijd voor mezelf te hebben, noujah zal wel weer komen. Normaal gesproken slaapt ze vaak minimaal 2,5 uur dus we zijn ook wel erg verwend.
WW: wat leuk dat je broer gaat trouwen gefeliciteerd
Nienke: Voor mijn eisprong was mijn temp een rommel, ging van hoog naar laag, na de eisprong was hij 36,7 op de 10de dag na de eisprong ging hij iets omhoog naar 36,8 en dat is hij nu al 8 dagen. weet dat niks hoeft te betekenen, maar zou natuurlijk wel kunnen. net als wat Becca zei kan het zijn dat hij eesrst 36,71 was en nu 36,88, dat is dan bijna 0,2 tiende. We wachten het gewoon af. weet dat het niet zo hoeft te zijn en denk persoonlijk ook niet. Al hoop ik natuurlijk klein beetje van wel. Ik vind het trouwens niet raar als je een voorkeur uitspreekt, dat mag toch best. Als je maar niet minder van het andere geslacht zou houden. Denk dat iedereen diep van binnen wel een voorkeur heeft. Volgens mij word jou dochter later echt een schoonmaak prinses :). Jong geleerd oud gedaan toch.
Krabje: Ja, we zijn gisteren zomaar uiteten geweest, had ik gewoon zin in. even een avondje met zijn tweeen. Wat leuk dat je het al verteld hebt en wat een leuke reactie’s kreeg je daarop. Maakt het denk wel echter als je het verteld hebt. En hoe reageerde je Huisarts??
Marieke: Wat lief wat ze zei toen je hoofdpijn had :inlove:. wordt je toch helemaal verliefd.
Karin: hoop dat je er snel minder last van hebt. Wat een Kutopmerking is dat zeg, dat je nog jong bent. Als mensen niet weten wat te zeggen, zeg dat dat gewoon in plaats van die rot opmerkingingen. :twisted:. enne nietzoveel meer tillen hé. je moet rustig aan doen. Zo lang is het nog niet geleden.
Sterre: Balen dat de test negatief was, had toch hoop voor je dat hij misschien positief was. Hoop dat je volgende maand een positieve test in handen mag hebben.
Becca: Hoe gaat met jou???
Lieke: Dacht inderdaad ook dat ze jarig was :). Leuke dochter heb je.
Marieke: Ik ben 2 en ik zeg nee.
Amy: Hoe is het??
Hier vandaag weer heerlijk gewerkt. ben toch ook blij als ik weer vrij ben. Nog 2 dagen en donderdag een vergadering en dan ben ik lekker vrijdag en het weekend vrij :dance:. Nog even doorzetten dus. Ik heb me vandaag rot gezocht naar zo’n thermometer, bij de kruidvat, etos, hema, enz. Heb hem uiteindelijk bij de laatste opsie de aphotheek gevonden, hadden zelfs 2 varianten. Nou dames jullie zien me wel weer