Nou hier dan ook maar even een foto van mijn kanjers :oops:
Leuke foto’s zie ik voorbij komen. Wat hebben we toch allemaal leuke kids !! We willen meeeeeeeeeeeeeeeeeeer foto’s… maar dan van baby’s over 9 maanden !!!
Nou de jongste nog even
Wauw mooie kids zijn Jonah en Pepijn :inlove: en wat een geweldig mooie namen ook :thumbup:
ach en gelijk een foto van mezelf erbij samen met de jongste :lol:
Is toch wel leuk om foto’s te showen, al durfde ik het eerst niet van wege anonimiteit, maar ik heb niets te verbergen dus waarom niet
Wauw WW wat ben jij een stralende vrouw!
:oops: hihi thanks Marieke die van jou had ik al gezegd he, maar zeg het nog een keer een prachtige dochter en de naam zeker weten(was namelijk de keus geweest als het een meisje was geweest Pepijn dan he hahaha)
WW :inlove: Wat een lekkere gozers! Leuke namen ook :thumbup:
Vooral Jonah, die ga ik even onthouden
Ik geloof dat ik wel voorkeur heb voor een meisje, maar dan alleen voor de kleertjes :inlove: :oops: Ik kan nu nog steeds erg genieten van shoppen met m’n dochter.
En jongens zijn ook erg leuk, dat zie ik aan mijn eigen boef. Al vind ik dat op de een of andere manier toch moeilijker, omdat ik zelf alleen maar zussen heb ben ik gewoon geen jongens gewend :think: Behalve dan die van mezelf :inlove:
Grappig zeg! Pepijn vind ik ook super maar manlief niet zo, die houd eerder van wat ouderwetse namen.
@Marieke1978 wrote:
Grappig zeg! Pepijn vind ik ook super maar manlief niet zo, die houd eerder van wat ouderwetse namen.
Hahaha ik ken het, mijn ex partner vond de naam Pepijn helemaal niets, maar goed we gingen(helaas) niet in al te goede staat uit elkaar tijdens mijn zwangerschap van Pepijn en toen dacht ik van nou ik vind het wel een geweldige naam en uiteindelijk past het ook helemaal bij hem en heb hem toch zo genoemd hahaha(erg he :roll: )
En ja Sterre, Jonah op die manier schrijven is eigenlijk gekomen doordat mijn vader Johan heet, dus heb even 2 letters omgedraaid en hoppa daar was Jonah :inlove:
Ik wil straks nog wel meer foto’s showen :lol: vind het wel leuk! (dan zie je ook een gezicht achter de letters)
Dames, jullie gaan echt te hard hoor, dat kan ik allemaal niet meer bijlezen. Ga ik dus ook niet doen… (sorry :oops: )
Ik moet zo nog naar school, maar ik ben zooooo moe… ik moet alleen echt want vanavond zijn er workshops en die moet je volgens om andere studiepunten toegewezen te krijgen…
Hee, ik zie nu pas die foto van die mooie mama!
Oh Tedda, is de vermoeidheid al toegeslagen? :hug:
Als je er eenmaal bent is het vast wel leuk, workshops klinkt niet saai tenminste
Ja, ik zou de boerenkool op gaan zetten :roll:
WW: Leuke jongens heb je :D. Had bij jou trouwens een ander gezicht egdacht. Weet niet wat voor gezicht. dat is zo leuk als je een foto van jezelf laat zien, dan weten mensen met wie ze praten. Soms verwacht je helemaal niet zo’n persoon als je de foto ziet. Vind pepijn ook een super naam mijn neefje heet zo. Trouwens bij de foto van je oudste zoon plaatste je dit is Jonah met een vriendinnetje, maar lijkt me echt een jongetje of heb ik het nou fout.
tedski: :hug:, hoop dat het niet te laat wordt vanavond en dat je lekker je bedje in kan.
Heel gek, heb pas over 3 dagen mijn NOD, maar voel me nu al beetje teleurgesteld. Heb echt een ongesteldheids gevoel :?. Kan me niet voorstellen dat het dan uitblijft. Moet maar weer afwachten. ow wat haat ik dat wachten zeg :twisted:. Heb er nu naar de miskraam nog meer last van dan anders. Wil het nu gewoon zo graag, kan niet van me af zetten. Wou dat ik kon gaan slapen en over paar dagen wakker werd.
Maar goed, hou nu maar op. loop wel steeds te zeuren hé :oops:. Tot later
oow Tedda is inderdaad de vermoeidheid toegeslagen, kan me voorstellen dat je er dan nu echt geen zin in hebt…Maar wat Sterre al zegt misschien dat als je er eenmaal bent dat het dan beter gaat en je er zo door heen vliegt
@Sterre succes met de Boerenkool(jammie :drool: ) Wij hebben macaroni op net maar had liever een bord boerenkool met worst en spekjes en jus en en en haha maar goed maak het van de week wel
Tammy, de lessen duren tot 22:00, meestal ben ik dan tussen 22:15 en 22:30 weer thuis.
Niet om je valse hoop te geven maar ik wist ook zeker dat ik ongesteld ging worden, niet alleen vanwege het bloedvlies (minibeetje) maar ook vanwege pijn in mijn buik en rug. Zie het resultaat in mijn banner.
Trouwens die vriendin is vandaag bij de ha geweest en heeft bloed latne prikken. Morgen kan ze bellen voor de uitslag, als haar BHCG hoog is moet ze eind van de week nog een keer prikken. De ha zei dat het kan zijn dat ze toch nog zwanger is, een collega van haar had ook redelijk veel bloedverlies en die heeft nu een bolletje (zelfde zwangerschap). Ze is niet overdreven hoopvol, maar het is dus nog niet helemaal afgeschreven.
@Tammy wrote:
WW: Leuke jongens heb je :D. Had bij jou trouwens een ander gezicht egdacht. Weet niet wat voor gezicht. dat is zo leuk als je een foto van jezelf laat zien, dan weten mensen met wie ze praten. Soms verwacht je helemaal niet zo’n persoon als je de foto ziet. Vind pepijn ook een super naam mijn neefje heet zo. Trouwens bij de foto van je oudste zoon plaatste je dit is Jonah met een vriendinnetje, maar lijkt me echt een jongetje of heb ik het nou fout.
Hahaha a ik hoor het wel vaker dat als ik eenmaal een foto van mijzelf heb laten zien, dat mensen dan zeggen van nou dat had ik niet verwacht dat gezicht bij die nickname hahaha…
En dat linker poppetje op de foto naast Jonah is echt een meisje :lol: Sinja heet ze en ze heeft oorbelletjes in hahaha ze is wel heel stoer hoor voor een meid…Maar echt een meid dus :inlove: Het is de dochter van mijn beste vriendin
Inderdaad Tammy wat Tedda al zegt geef de hoop niet op en je weet wat ze zeggen he, zwangerschapskwaaltjes lijken veel op menstruatie achtige kwaaltjes! Dus mijn duimpjes draaien door :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
He kletstantes!!
WW: Wat heb jij een mooie kids zeg :inlove: :inlove: En over jou sluit ik me helemaal bij Marieke aan!!
Nienke: Wat kan die teletubbie van jou dat goed :inlove: :inlove: Mooie meid hoor!!
Marieke: Leuke foto van Roos!!
Tammy: De ha reageerde ook erg leuk, hij was ook erg blij voor ons.
En wbt de buikpijn. Zaterdag voor nod, had ik ook hele erge ongi buikpijn, ik dacht echt dat het door zou breken op dat moment. Maar ook hier als resultaat toch een mooie banner :inlove: :inlove:
Dus ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Tedski: Doe rustig aan meid. Ik hoop dat het voor je vriendin goed gaat, zal voor haar :thumbup: :thumbup:
Liefs, Chantal
Meiden thanks voor jullie opbeurende woorden. Zal het nog niet opgeven, maar denk dat het toch wel gaat gebeuren. Voel ook gewoon helemaal niks. Maar goed, zal de hoop niet opgeven. Je weet het nooit en geen rood is geen nood. Nogmaals Thanks :-*
WW: Hih de oorbelletjes zag ik natuurlijk niet.
Tammy, ik vind helemaal niet dat je zeurt!
Ik kan me ook erg goed voorstellen, je hebt zo lang gewacht op een zwangerschap en dan gaat het mis! Dat is ook een angst die ik (ja nu al) heb, dat het dan raak is en misgaat, en dat we dan weer 10 maanden moeten ‘wachten’. We gaan er gewoon vanuit dat het bij jou raak is, en anders gewoon volgende maand!
Ik moest ook even goed kijken naar dat meisje, en zag toen ook dat ze 2 oorbelletjes inhad
Ik lijk op sommige foto’s van vroeger ook een beetje op een jongen hoor
Ik vind mezelf absoluut niet fotogeniek, en ik weet ook al nooit hoe ik moet kijken als er iemand met een camera aankomt. Dus sta ik altijd pratend of met m’n ogen half dicht op de foto.
Vanavond ga ik eens zoeken naar iets toonbaars.
Hoewel d’r ergens op kok wel al 1 staat van mij en m’n boef, spanje 2006 8)
Boerenkool staat te pruttelen…honger! Was vergeten hoe lekker ik dat vind! Ik heb het al meer dan een jaar niet meer gegeten :think:
En dan die hema worst :drool:
Tedski, nog wel onzeker voor je vriendin dus :hug: Heeft ze nu nog bloedverlies?