Inderdaad Tammy gewoon hoop blijven houden!!
@Sterre Vroeger was ik een lange dunne spriet, en leek ik ook net een jongen hahahaha kreeg het ook wel eens zo nu en dan te horen…
Pffffff ik moet even uit blazen hier hoor, de jongste is nu al nou zo ongeveer 3 uur achtereen aan het zeuren, huilen en aan het driften
Hij wil niets, hij wilde zijn bord niet leeg eten en hub zei al toen hij na zijn halve bord niet meer wilde, je krijgt niets meer dan hoor…Hub loopt net de deur uit om naar school te gaan en wat doet de kleine man…Mammmmmmm ik wil toetje met slagroom :shock: zucht en ik zei natuurlijk neeeeeeee Pepijn je weet wat we hebben afgesproken :eh: Nou nu is het natuurlijk weer gillen en huilen en drammen en meneer zit nu even af te koelen op zijn kamer…Hij heeft een slechte dag vandaag zo te merken…
Hub zei net nog, ow Wil zou je dat nou wel doen die foto’s plaatsen…en ik zo van :eh: Maar er is iemand van de kant van hub die wel eens dingen aan het zoeken is op het net van mij(hyves etc etc) En als er iets staat wat diegene niet prettig vind, dan krijg ik het gelijk te horen(ook al is het totaal niet op diegene van toepassing) Maar ik heb zoiets van ja daaaaaaaggg ik bepaal zelf toch zeker wel wat ik op het net plaats…
:mrgreen: [/url]
We moeten volgens mij echt een showtopic openen!! Leuk…nog meer aan elkaar showen!!
Wie is er handig mee?
Ik heb een showtopic aangemaakt…is makkelijker dan ik dacht
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2232790#2232790
Nou dat huilerige, drammerige ed hangt zeker in de lucht, Roos heeft er vandaag ook last van…en uitdagen :shifty: pfff niet normaal.
goedzo chris!! heb meteen een link in de openingspost geplakt :dance:
tammy; hier alles ok hoor! begin steeds moeier te worden en borsten ook steeds pijnlijker, maar mij hoor je niet klagen!
moet zo strijken, zin in joh!! :liar:
Avond Dames!
Ik zie allemaal prachtige kids voorbij komen en een echte WilliWortel :inlove:
Leuk om te zien!
Ik ga straks het showforum eens bekijken en misschien wel volgooien :mrgreen:
Tammy: je zeurt helemaal niet :naughty: Je hebt net een mk gehad meis en je wacht al zo lang. Je hebt alle recht om je gevoelens daarover te uiten :hug:
Verder zag ik dat er nog hoop was voor de vriendin van Ted. Pff…wat gaat ze nu door een hel zeg!
Sterre: morgenochtend weer testen. Naar de arts gaan en gewoon vertellen hoe je de ‘spotting’ hebt ervaren, dat het anders is en dat je hoopt dat je nu wel zwanger bent. Gewoon vragen of hij dat kan zien op een echo. Succes alvast!
Als ik verder iemand vergeten : sorry, ik doe het even uit mijn hoofd :oops:
Hier gaat het wel redelijk. Vandaag niet zo moe en geen buikpijn meer. Oh, ik weet niet wie het zei over de angeslound van peggie, maar dat is degene die ik dus wilde kopen :mrgreen: Inmiddels zijn we het over de prijs eens en ik koop hem toch. We zien wel hoe het gaat :mrgreen:
Heeeej waarom is het hier zo rustig?
Becca, dankjewel, zo ga ik het doen morgen.
Hee, ik zie nu dat er heel wat bij is gekomen in ons nieuwe showtopic! :wall: vergeten lid te worden…ga ik even doen
Sterre, ze heeft nog een beetje bloedverlies maar nog maar heel erg weinig.
Goedemorgen!
Mijn duimen draaien voor je vriendin Tedski. En voor Tammy. dat beiden geen duivels (meer) te zien krijgen!
Verder nog mensen vlak bij hun NOD? Marieke, zit jij al in je klusperiode?
Vandaag dag 11, maar vanmorgen weer 1 keer helderrood bloed. Gistermorgen ook 1 keer en de rest van de dag niet meer. heel vreemd hoor. maar wel weer een lage temp, zit nu al 11 dagen rond de 36.3, dus heb er wel vertrouwen in dat mijn ei binnenkort komt. Vrijdag beginnen met de ovutesten.
WW, mooie jongens :thumbup: en mooie moeder :thumbup:
Goed dat je hebt doorgezet met je naam. Mijn man is ook zoooo flexibel wat namen betreft :liar: moet zo gewoon mogelijk zijn en als we eenmaal 1 hebben gaan we dus niet meer wijzigen :doh: Gelukkig zijn we het wel eens over een jongens- en meisjesnaam.
Sterre succes vandaag! hoe laat moet je heen?
Nienke
Oh ja en wie zei het over de Miele? topding :thumbup: al 7,5 jaar zonder problemen.
Nienke
ja hoor en nu is er weer geen kip. dinsdag is een populaire dag om te werken voor moeders geloof ik…
Ik ben er wel :D, alleen even niks bijzonedrs te melden.
Moet vanmiddag pas werken, ud smisschien dat ik over een uur wel iets te melden heb
Fijne dag
Ik ben er wel hoor… maar heb niet zoveel te melden.
Het regent hier al de hele ochtend… bleee.
Dan maar wat op internet surfen terwijl dochterlief op de achtergrond de kamer aan het “verbouwen is” :mrgreen:
Ja, dat was ik, van die miele, ik heb er zelf ook 1. Beetje zwaar apparaat, maar zuigt als de beste :mrgreen:
Ik heb 5 thuiszorg klanten en 2 daarvan hebben ook een miele die het goed doen. 2 hebben een stofzuiger zonder zak en dat bevalt me helemaal niet, zijn vrij goedkope dingen, wie weet ligt het daaraan.
Genoeg over stofzuigers, ik zal eens even vertellen hoe het er hier voor staat :shifty:
Fert.arts vanmiddag half 3…
Doordat Lieke dat zei van die zwangerschapstesten kreeg ik toch weer hoop
Dus ik was vannacht eerst om 01.00 wakker, even geplast en gelukkig weer in slaap gevallen. Toen wakker om half 5 en half 6. 6.20 getempt: 37.1, dus nog geen :evil: in aantocht.
Ik hield het niet meer, dus de kruidvat test gepakt, dus niet die allergoedkoopste, maar die van het kruidvatmerk.
Nou, ik moest heeeeeeeeeeeeeel goed kijken, en misschien was het alleen maar zo omdat ik het wilde, maar ik zag een streep :shifty: Vriend wakker gemaakt, gefeliciteerd met z’n verjaardag en hem gedwongen z’n ogen open te doen voor mijn test :mrgreen:
Hij zag niets :roll:
Wel toen hij opstond, maarja toen waren de 10 minuten al voorbij en dus zijn we allebei erg ongelovig. Hij was in staat om het info.nr te bellen dat erop stond maar dat wilde ik niet. Dus ik ga vanmiddag gewoon naar de fert.arts met dit verhaal, pfffffff ben erg zenuwachtig!
Mijn vriend staat erop dat ik ook vertel dat hij bang is dat hij iets beschadigd met z’n echo apparaat :inlove: Ik zeg steeds dat dat ding daar speciaal voor is, maar hij zegt dat ie bang is dat het eventueel bevruchte eitje kapot gaat als die gyn met z’n apparaat erin gaat ‘roeren’ :mrgreen:
Sterre
Ik hoop dat je vanmiddag nog meer goed nieuw brengt.
Hey Dames,
@Sterre, spannend zeg ik hoop dat je snel een dikke streep hebt!! Succes vanmiddag!
Ik had gisteravond iets geks, ik heb het nog niet eerder gehad…
Toen ik naar bed ging voelde ik iets uit mn vagina lekken / lopen ik keek in mn slip en er zat een hele dikke druppel wit spul in mn slip :? Echt raar. Heeft iemand anders dit ook wel eens??
Ook had ik eergister en gisteravond rare prikkels in mn vagina, kan het niet goed omschrijven :?
Verder voel ik me vandaag bleh :sick: , ik heb weer eens migraine…heb net wel gewoon mn medicatie genomen en nu gaat het wel weer redelijk.
Ik doe maar lekker rustig aan vandaag…
:-*
Sterre: Oh ja…
er kan echt niets “stuk” gaan hoor tijdens een echo…
Heb je al eens een inwendige echo gehad? Zo diep gaan ze niet naar binnen hoor. Niet zo diep als bij seks, om het maar even zo te zeggen.
En dan zou je een zwangerschap lang ook niet meer kunnen seksen omdat het vruchtje zou kunnen beschadigen. Dat kan dus niet! Zeg dat maar tegen je vriend !!! Niet zo’npaniek zaaien vriend van Sterre, is niet goed voor aanstaande mama’s
Sterre, je weet het mooi te verwoorden ‘roeren’… nou hopen dat het raak is en dat die fert. arts voor niks is
Nienke, ik zit na mijn pauze stiekem even hier
Chris, wat jij omschrijft heb ik nog nooit gehad.
Lieke, dat heb ik hem ook gezegd!
Ik heb al 2x een inwendige echo gehad en ik heb eigenlijk niet gekeken of gevoeld hoe diep ie ging :roll:
Nou, sex durft ie vast ook niet meer!
(is ook niet meer nodig al het echt positief is :mrgreen: )
Chris, ik had vorige week onder de douche zo’n grote witte klodder :sick:
Ik heb gister ook getest :mrgreen: :mrgreen: was hardstikke negatief, denk ook dat mijn ongie komt.