Wannabe mama's! Deel 2

Hello ladies,

Hier weer nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mijn borsten worden maar langzaam kleiner, maar toch kleiner gelukkig…om nou heel de tijd met die joekels rond te lopen is ook weer zo wat he.

Heej Tammy, wanneer zou jij eigenlijk ongesteld moeten worden. Normaal kan ik het aan een banner zien, maar die heb jij niet. Wel spannend hoor weer.

Groetjes,

kantoormiep Irene

Jammer karin! Maar je weet het nooit, misschien te vroeg getest.

Mocht je er trouwens direct weer voor gaan van de gyn, gezien de keizersnede?

Officeel moet hij zeggen een half jaar, maar hij kon zich prima voor stellen dat het w88 te lang was en stel dat het niet wil :think: dan ben je zo maar een jaar verder. Mocht ik nu zwanger zijn is er niets aan de hand.

@Karin1981 wrote:

Officeel moet hij zeggen een half jaar, maar hij kon zich prima voor stellen dat het w88 te lang was en stel dat het niet wil :think: dan ben je zo maar een jaar verder. Mocht ik nu zwanger zijn is er niets aan de hand.

Kan het me helemaal voorstellen hoor. Zou er ook meteen voor gaan denk ik.

Heb al 5 keer ofzo een inwendige echo gehad en gaat inderdaad niet diep. Je kunt het in ieder geval zeggen nu dat je mogelijk zwanger bent, ze zullen wel weten hoe er mee om moeten gaan. Misschien gaan ze wel HCG meten via je bloed ofzo? je hebt toch eerst alleen een gesprek Sterre?

Kantoormiep Irene, wat doe je precies voor werk op kantoor als ik vragen mag?

Nienke

Nienke, de telefoniste zei dat het een intake gesprek was en een eerste echo.

Ik hoop eigenlijk ook op een bloedtest, maar misschien stuurt ie me wel weg! ‘hup, wat doe je hier, ga naar huis, wacht nog een paar dagen af en doe dan nog maar eens een test’

Karin, ben blij dat je van die :mrgreen: smileys gebruikt bij het nieuws van je negatieve test, het is ook nog wel wat vroeg, nog 3 dagen voor je nod, hoewel het wel mogelijk is natuurlijk. Hoe is het met je buikpijn?

@Sterre74 wrote:

Mijn vriend staat erop dat ik ook vertel dat hij bang is dat hij iets beschadigd met z’n echo apparaat :inlove: Ik zeg steeds dat dat ding daar speciaal voor is, maar hij zegt dat ie bang is dat het eventueel bevruchte eitje kapot gaat als die gyn met z’n apparaat erin gaat ‘roeren’ :mrgreen:

Whahahahaha ik lig helemaal in een deuk hiero :lol: :lol: Gaat je vriend mee naar de gyn?? Dan zou ik eens aan de gyn vragen of hij je vriend even wil laten zien hoe het er van binnen uit ziet. Want een inwendige echo is echt niet in de baarmoeder waar een eventueel vruchtje zit. Dan zou dat echo apparaat eerst door de baarmoeder mond heen moeten en dat is gewoon niet mogelijk.

Bij mijn IUI behandelingen vroeg de gyn of ik het ook eens wilde zien. Dus met een spiegeltje heeft ze laten zien hoe het er van binnen allemaal uit ziet :oops: :lol: Misschien raar, maar wel grappig om te zien :mrgreen:

Ik hoop voor je dat de zwangerschapstest inderdaad positief was :pray: En succes bij de gyn vanmiddag! (Ik denk trouwens dat ze met een inwendige echo echt al wel kunnen zien of je zwanger bent of niet. Er zal dan waarschijnlijk al wel een vruchtzakje zichtbaar zijn namelijk).

Karin,

Jammer dat de test negatief was.

Chris,

Misschien een schimmelinfectie? Echt hele witte afscheiding komt meestal voor bij een schimmel. Ook heb je dan meer afscheiding. Bij de dokter kun je daar medicijnen voor krijgen. Die prikkels herken in niet.

Hopelijk is je migraine aanval snel over. Ik weet uit ervaring hoe vervelend migraine is.

Nienke,

Vreemd dat je in de aanloop naar je eisprong telkens bloed verliest. Heb je dat nu voor de eerste keer?

Becca,

Hopelijk werkt de angelsound voor jou beter.

WW,

Hopelijk is je jongste in een betere bui vandaag. Leuk die foto’s van jullie! Jonah vind ik dus echt een hele mooie naam. Maar mijn vriend vind hem dus niet leuk helaas.

Tammy,

Hoe is het vandaag? Geen duivels? Hou je het wachten nog een beetje vol?

Chantal,

Hoe gaat het met jou?

Tedski,

Hopelijk is je vriendin gewoon nog zwanger :pray:

Gisteren bij het consultatie bureau ging alles goed. Emma gaf nauwelijks een kik en heeft er weinig last van gehad. Vandaag is ze iets hangeriger als normaal maar niet ziekjes van de prikjes gelukkig. Ik zag dat er een topic was aangemaakt in het showforum. Ik zal van de week ook eens even wat foto’s plaatsen.

Liefs,

Daniëlle

Purpled…tja das de eerste keer. Maar dat is ook de eerste keer na de MA, dus niet raar dat het anders is dan anders. Het is eigenlijk nog steeds mijn ongi die 11 dagen geleden begonnen is. Maar het is echt minimaal en alleen bij het afvegen. 's morgens helder rood en in de loop van de dag donkerder (bruin).

Ff kijken of dochter slaapt en misschien ga ik er wel ff bij liggen. of weer eens een keer verfen. dat is het voordeel van beits, dat is snel droog.

Nienke

Sterre: Spannend :pray:. Ik had vorige maand ook echt een licht streepje. Ik hoop het zo voor je :pray:. Ben benieuw of ze het al kunnen zien, hoop het wel. Moet vanmiddag werken, maar kom zeker nog even spieken. Veel succes meis!!

Chris: Hier heb ik dat ook weleens, vin d dat echt ranzig :sick:

Karin: Voelt het niet tegen om negatief te testen??

Irene: Heb donderdag aanstaande mijn NOD

Purpled: Tja hoe is het vandaag?? Gaat opzich wel goed, heb klein beetje dipje, omdat ik echt denk dat ik ongesteld ga worden. Had gisteren erg buikpijn, echt menstruatie gevoel vandaag weer niet. Vanmorgen was mijn temp alleen 0,1 gezakt, dus was het 36,7, wat het eigenlijk de hele tijd na de eisprong al was. Denk niet dat ik zwanger ben, want dan had mijn temp wel gaan stijgen en dat doet hij niet. Ach ja, dan gaan we er volgende maand weer hard tegenaan. Fijn dat gisteren alles met emma goed ging.

Dames, ga naar mijn werk toe. Kom vanavond nog wel even spieken.

Ow ja, sterre, dacht dat bij kruidvat test zou is dat je binnen half uur uitslag moet aflezen. Of heb ik het fout??

Hoe bedoel je ? of het een teleurstelling was? Als je dat bedoeld nee niet echt, we willen wel heel graag hoor. Maar nog niet echt een teleurstelling. Dat zal ik misschien volgende maand bijv wel hebben.

Hai Nienke, en de rest van de ladies ook natuurlijk,

Ik ben directiesecretaresse c.q. office manager bij een grote bibliotheekorganisatie, en jij?

Verder dank ik de bijnaam ‘Sirene’ inderdaad aan mijn zangcarrière (ahem) als semi-pro zangeres. Was vooral actief in de gothic metal scene. Maar dat ligt nu al wat jaartjes achter mij. Ben daarna begonnen met het zingen van covers in het singer songwriter genre, maar daarna viel de band weer uit elkaar (net een soap echt, zucht…). Ik weet eerlijk gezegd nu niet meer of ik wel in een band wil zingen weer, want die muzikanten zijn soms zo’n ‘moeilijk volk’, moi incluis of course.

Vanavond heb ik een verplichte Nieuwjaarsborrel van het werk. Ik heb daar nooit zin in, want doordat wij afhankelijk zijn van subsidie en moeten bezuinigen is het nooit echt een goede Nieuwjaarsborrel. Altijd wordt er iets in elkaar geflansd en dat merk je dan ook. En iedereen moet dan zogezegd het oh zo leuk met elkaar hebben…(JEUJ).

Groetjes weer,

Nog 2 uurtjes uitzitten hier…bleh…Irene

Sterre: Al nieuws??

Middag!

Effe heel kort op sterre:

(amy is wakker en de pc staat boven, dus ik kan niet uitgebreid reageren, ze breekt de tent af)

Spannend voor je joh!!! Het kan dus nog alle kanten op :pray: :pray:

Ik heb ook een inwendige echo gehad toen bij Amy. Hub was aardig onder de indruk van de grootte van de tarzan :mrgreen: Ik had toen wel een licht streepje rood daarna, maar dat heeft er mee te maken dat alles beter doorbloed is. Maar ze komen er niet mee in je baarmoeder, dus er kan niks stuk.

Even een lang verhaal kort maken, want de grote boef moet zo naar zwemles:

We weten nog niets…

Zw.sch.test gedaan daar, alleen een streepje te zien als je het echt wil, te vaag vonden ze. Dus bloedgeprikt, morgen de uitslag om 11 uur. :pray:

Geen echo gehad, ik heb eigenlijk niet gevraagd waarom.

Tot later!

Hè, jammer. Weet je nog niet veel meer.

Hopelijk morgen dan een goede uitslag van het bloedonderzoek.

Sterre: Een streepje is toch een steepje?? Zal heel hard voor je duimen :pray: :pray:. Maar meis, zelf heb ik er wel een positief gevoel over!

Hier ook duimen hoor :thumbup: :thumbdown:

Buikpijn is over alleen nog steken in tja hoe leg ik dit es uit, in de tussen schot beneden zeg maar :mrgreen: als ik op sta en ga zitten. Geen flauw iedee hoe ik dat moet uitleggen. Niet mijn bips dus en niet de andere :roll:

Naja hopen dat jullie het snappen

Zo, mijn zoon is weer een stapje verder met zwemles :dance: Ik heb gezien hoe hij zonder bandjes en zonder kurken kon zwemmen :clap:

Dus het was tijd voor een kikker, zo heet dat bij ons, diploma kikker 2 heeft hij nu. Bij kikker 5 mag hij afzwemmen, dus hij moet nog wel eventjes.

Mijn vriend is ook wat verward, een streep is toch een streep? Ook een vage streep duidt op hcg toch?

Ik ben gek genoeg best rustig op dit moment, heb ook heel wat afleiding, dat scheelt. Morgen weer een dag om zenuwachtig te worden :wink:

:drool: